siis kuin kauan pesäpallo peli kestää?
kuin kauan peli kestää
5
4596
Vastaukset
- vessix
1 ½ - 4 tuntia. Harvoin yli 2,5 h kuitenkaan.
- VIMPELI
Vimpelissä alettiin pelata Suursarjaa vuonna 1938 ja loppua ei näy, vaikka välillä käydään Ykkösessä.
- Nimetön
Joensuu pelasi SM-sarjaa ainakin jo 1928, jolloin ei turhia runkosarjoja pelattu. Suoraan play offiin.
Sarjamuotoisessa sarjassa jo 1932.
Ja edelleen JoMa superissa "muutaman" välivuoden jälkeen
T:Vessix
- Pesisguruuu
No siis riippuu kui pelaajat pelaa? Lopus voi tulla superit ja kotarit jne. :D E-ikäste kilpasarja ja Dstä ylöspäi pelataa yleensä kolmest palos... Omat pelit kestää n. 2 tuntii, ja leirillä on se aikaraja 45 minuuttii...
- letkuhessu
kaivoit 6 vuotta vanhan ketjun esiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854930- 402351
- 1912320
- 882241
- 1331909
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231748- 1781540
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461233- 351146