Miten litteä vatsa 1-2 kk? Mahdollista?

Deco#20

Onko mahdollista saada litteä vatsa muutamassa kuukaudessa ja millä ohjeilla? On tässä puolen vuoden aikana kertynyt vähän liikaa massaa ja pitäis saada pois. Vinkkejä, kiitos.

5

3011

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Grift

Kuule, minusta ainakin vasalihaksia pitää tehdä kuukausia, ennen kuin tuloksia alkaa näkyä. Eikä kannata tähdätä sellaiseen "vatsa kuntoon kesäksi", vaan olla sellaisessa kunnossa koko ajan.

• pohjo

varmaan kannattaa kanssa sit kattella ruokavaliota. ei sillä se vatsa litisty jos teet 30 vatsaa 3krt viikossa. tarvii sun myös jättää turhat pois ruokavaliosta ja sit varmaan alottaa kävelyllä tai hitaalla hölkällä ja lisätä siihen punttireeniä tai sit hyväksi havaittua koti-lihaskuntoa. ei siihen kauheen nopeita neuvoja ole. humpuukiin on turha uskoa. nimim. kantapäänkautta.

• ?

Voinko saada litteän vatsan n. kuukaudessa? Nyt on pieni pömppömaha ja haluaisin siitä eroon... Herkkujen syömistä en voi lopettaa, tosin olen vähentänyt niide syömistä hieman.

• -

Jos ei herkkuja voi jättää kuukaudeksi niin silloin puhutaan jo addiktiosta.
      1kk aikana ei ihmeitä tehdä. Paras tapa on ottaa sellainen asenne että on siinä kunnossa missä haluaa koko ajan. eikä mitään apua mulla on 1kk aikaa saada litteä vatsa. ei tule onnistumaan. sorry.

• Hempp@

Yksinkertaisesti_ei_ole_helppoa ja nopeaa, sellaista maagista kikkaa pyykkilautavatsalle. Siihen vaaditaan tosiaan treeniä sekä laihdutusta että rasvaa saadaan pois. Herkkujen syönti on lopetettava, piste.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2498
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1879
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1640
    8. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1389
    9. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1385
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1348
    Aihe