Tietääkö kukaan ensikauden sm- sarjan joukkueista.. Onko kaikki samat joukkueet kuin viimekaudella vai onko tullut uusia?? Kenet veikkaat vuoden 2007 suomenmestariksi?
Joukkueet
5
1362
Vastaukset
- Mummo 95
Missä pelaa viimekauden Rauman Lukon maalivahtina ollut Kaisu Issakainen?? Pelaako enään missään??
- !!!!
Olen kuullut että Kaisu Issakainen pelaa ensi kaudella Raision maalivahtina.
- Mummo 95
!!!! kirjoitti:
Olen kuullut että Kaisu Issakainen pelaa ensi kaudella Raision maalivahtina.
Onko mitään tietoa muista joukkueista millaisilla kokoonpanoilla lähtee kauteen??
- Nimetön
Mummo 95 kirjoitti:
Onko mitään tietoa muista joukkueista millaisilla kokoonpanoilla lähtee kauteen??
moni joukkueista on jo julkaissut nettisivuillaan kokoonpanonsa...
- Elluli
Mä oon tosi kiinnostuni ringetestä, mutta ei ole joukkuetta lähimaillakaan ja ringetteä voi vain pelata liikkatunnilla:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956828- 1592016
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501088Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919