Moikka, etsitään pelikavereita speedbadminton pelaamiseen.Speed.. mikä?!
http://www.speed-it.fi/shop/shop_content.php/coID/9/content/Trailer---Anywhere-Anytime?refID=s24
Mulla kyllä löytyy kamat jos se on siitä kiinni.Myös pari ylimäärästä,eli nelinpelikin onnistuu..
Ei ku vaa speedaamaan.
terv. Jukka
Pelikavereita/kesä lyhyt
13
1551
Vastaukset
- Trikkis
pelikavereita hajet?
Ei oo kokemusta, ku sulkiksesta, mut toi näyttä aika mukavalta...- kesäkuntoon
Moikka olen täält Lahden suunnasta,eli 03 alueelta.
Ei haittaa mitään, et ei ole kokemusta,aika nopsaa tuut oppimaan.laita viestiä jos haluat joskus lähtee pelaamaan.
terv.
Jukka - Trikkis
kesäkuntoon kirjoitti:
Moikka olen täält Lahden suunnasta,eli 03 alueelta.
Ei haittaa mitään, et ei ole kokemusta,aika nopsaa tuut oppimaan.laita viestiä jos haluat joskus lähtee pelaamaan.
terv.
Jukkavalitettavasti Helsingistä päin, jonka suunnalta katsottuna Lahti on hieman syrjässä...
- kesäkuntoon
Trikkis kirjoitti:
valitettavasti Helsingistä päin, jonka suunnalta katsottuna Lahti on hieman syrjässä...
Moikka oon silloin siel päin liikkumassa,ilmeisesti viikonloppuna.Voitais jos kelit ovat hyvät tavata ja vähän kokeilla.
laita viestiä
terveisin
Jukka
- hasansas
Tais tänään olla joku porukka pelaamassa tota Hietsussa... Voikos tota vetää talvella vai onko toi semmonen "rantapeli"
- kesäkuntoon
Moikka,
Speedbadmintonia pystyy toki myös pelaamaan sisällä.Tässä hän sen erikoisuus on että sitä pystyy pelaamaan missä vain,ainakin melkein.Siin videopätkässä näkee vähän missä esimerkiksi.Käyn joskus myös Helsinkis,oon täält Lahden suunnasta.
Ilmoittele jos haluat kokeilla,lisää infoa löydät myös tämmöisist sivuist www.speed-it.fi
eli säännöt,vinkit ym.
mailapeli terveisin
J.
- Sulkatyttö
Siis vau! Näytti tosi hienolta :). Missäpäin siis pelaat? Jos vois tulla katsomaan joskus? Eikö tuuli vaikuta tohon, että voiko pelata tosiaan noin hyvin ulkonakin?
- kesäkuntoon
ei ku itse vaa pelaamaan,ei se mikään vaikea ole.
varmaan "hakkaat" minut mennen tullen.. mistä päin olet?olen itse Lahden suunnasta,käyn kyllä silloin tällöin myös Hesassa.Ihan mielellään lähden sun kaa vähän pelaamaan.jos sul on viel kaksi kaveria voitais vaikka pelata myös nelinpelin.Miten olis?
jos haluat jo vähän tutustua etukäteen, säännöt,vinkit ym. löydät näiltä sivuilta www.speed-it.fi
terkkuja
Jukka - Sulkatyttö
kesäkuntoon kirjoitti:
ei ku itse vaa pelaamaan,ei se mikään vaikea ole.
varmaan "hakkaat" minut mennen tullen.. mistä päin olet?olen itse Lahden suunnasta,käyn kyllä silloin tällöin myös Hesassa.Ihan mielellään lähden sun kaa vähän pelaamaan.jos sul on viel kaksi kaveria voitais vaikka pelata myös nelinpelin.Miten olis?
jos haluat jo vähän tutustua etukäteen, säännöt,vinkit ym. löydät näiltä sivuilta www.speed-it.fi
terkkuja
Jukkatuskin sua "hakkaan"... :)Oon ite Keravalta. Olis kyllä kiva kokeilla joskus! Missä sitä sitte pelais?
- kesäkuntoon
Sulkatyttö kirjoitti:
tuskin sua "hakkaan"... :)Oon ite Keravalta. Olis kyllä kiva kokeilla joskus! Missä sitä sitte pelais?
en Keravan valitettavasti niin hyvin tunne,voitais jossain Helsinkissä tavata. hietsu,kaivopuisto töölön puisto tai..ihan missä vain, oon viikko 31 siel päin liikkumassa, se viikonloppu ilmeisesti.
toivon mukaan on hyvät kelit luvassa,jos oot sitä ennen Lahdessa päin liikkumassa laita viestiä.
terveisin
Jukka - Sulkatyttö
kesäkuntoon kirjoitti:
en Keravan valitettavasti niin hyvin tunne,voitais jossain Helsinkissä tavata. hietsu,kaivopuisto töölön puisto tai..ihan missä vain, oon viikko 31 siel päin liikkumassa, se viikonloppu ilmeisesti.
toivon mukaan on hyvät kelit luvassa,jos oot sitä ennen Lahdessa päin liikkumassa laita viestiä.
terveisin
JukkaNäillä näkymin en ole Lahdessa päin ennen sitä, mutta se vkonloppu Hesassa sopii kyllä. Ilmottele sitten tarkemmin, että ootko tulossa ja milloin.. Kaisaniemenpuistokin vois olla ok?
- kesäkuntoon
Sulkatyttö kirjoitti:
Näillä näkymin en ole Lahdessa päin ennen sitä, mutta se vkonloppu Hesassa sopii kyllä. Ilmottele sitten tarkemmin, että ootko tulossa ja milloin.. Kaisaniemenpuistokin vois olla ok?
Moikka pidetään siitä viikonlopusta kiinni
tässä minun numeroni 050 55 72 559.
Saa minut parhaiten kiinni ja tehdään se homma vähän keleistä riippuvainen.kaatosateessa ei o vaa niin kiva pelata..;)
mennään vaikka sitten juomaan kupin kahvia tai vast.
terveisin Jukka - Sulkatyttö
kesäkuntoon kirjoitti:
Moikka pidetään siitä viikonlopusta kiinni
tässä minun numeroni 050 55 72 559.
Saa minut parhaiten kiinni ja tehdään se homma vähän keleistä riippuvainen.kaatosateessa ei o vaa niin kiva pelata..;)
mennään vaikka sitten juomaan kupin kahvia tai vast.
terveisin JukkaSovitaan näin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875