Pelikavereita/kesä lyhyt

kesäkuntoon

13

1525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trikkis

      pelikavereita hajet?
      Ei oo kokemusta, ku sulkiksesta, mut toi näyttä aika mukavalta...

      • kesäkuntoon

        Moikka olen täält Lahden suunnasta,eli 03 alueelta.
        Ei haittaa mitään, et ei ole kokemusta,aika nopsaa tuut oppimaan.laita viestiä jos haluat joskus lähtee pelaamaan.

        terv.

        Jukka


      • Trikkis
        kesäkuntoon kirjoitti:

        Moikka olen täält Lahden suunnasta,eli 03 alueelta.
        Ei haittaa mitään, et ei ole kokemusta,aika nopsaa tuut oppimaan.laita viestiä jos haluat joskus lähtee pelaamaan.

        terv.

        Jukka

        valitettavasti Helsingistä päin, jonka suunnalta katsottuna Lahti on hieman syrjässä...


      • kesäkuntoon
        Trikkis kirjoitti:

        valitettavasti Helsingistä päin, jonka suunnalta katsottuna Lahti on hieman syrjässä...

        Moikka oon silloin siel päin liikkumassa,ilmeisesti viikonloppuna.Voitais jos kelit ovat hyvät tavata ja vähän kokeilla.
        laita viestiä

        terveisin

        Jukka


    • hasansas

      Tais tänään olla joku porukka pelaamassa tota Hietsussa... Voikos tota vetää talvella vai onko toi semmonen "rantapeli"

      • kesäkuntoon

        Moikka,
        Speedbadmintonia pystyy toki myös pelaamaan sisällä.Tässä hän sen erikoisuus on että sitä pystyy pelaamaan missä vain,ainakin melkein.Siin videopätkässä näkee vähän missä esimerkiksi.Käyn joskus myös Helsinkis,oon täält Lahden suunnasta.

        Ilmoittele jos haluat kokeilla,lisää infoa löydät myös tämmöisist sivuist www.speed-it.fi

        eli säännöt,vinkit ym.



        mailapeli terveisin

        J.


    • Sulkatyttö

      Siis vau! Näytti tosi hienolta :). Missäpäin siis pelaat? Jos vois tulla katsomaan joskus? Eikö tuuli vaikuta tohon, että voiko pelata tosiaan noin hyvin ulkonakin?

      • kesäkuntoon

        ei ku itse vaa pelaamaan,ei se mikään vaikea ole.
        varmaan "hakkaat" minut mennen tullen.. mistä päin olet?olen itse Lahden suunnasta,käyn kyllä silloin tällöin myös Hesassa.Ihan mielellään lähden sun kaa vähän pelaamaan.jos sul on viel kaksi kaveria voitais vaikka pelata myös nelinpelin.Miten olis?
        jos haluat jo vähän tutustua etukäteen, säännöt,vinkit ym. löydät näiltä sivuilta www.speed-it.fi

        terkkuja

        Jukka


      • Sulkatyttö
        kesäkuntoon kirjoitti:

        ei ku itse vaa pelaamaan,ei se mikään vaikea ole.
        varmaan "hakkaat" minut mennen tullen.. mistä päin olet?olen itse Lahden suunnasta,käyn kyllä silloin tällöin myös Hesassa.Ihan mielellään lähden sun kaa vähän pelaamaan.jos sul on viel kaksi kaveria voitais vaikka pelata myös nelinpelin.Miten olis?
        jos haluat jo vähän tutustua etukäteen, säännöt,vinkit ym. löydät näiltä sivuilta www.speed-it.fi

        terkkuja

        Jukka

        tuskin sua "hakkaan"... :)Oon ite Keravalta. Olis kyllä kiva kokeilla joskus! Missä sitä sitte pelais?


      • kesäkuntoon
        Sulkatyttö kirjoitti:

        tuskin sua "hakkaan"... :)Oon ite Keravalta. Olis kyllä kiva kokeilla joskus! Missä sitä sitte pelais?

        en Keravan valitettavasti niin hyvin tunne,voitais jossain Helsinkissä tavata. hietsu,kaivopuisto töölön puisto tai..ihan missä vain, oon viikko 31 siel päin liikkumassa, se viikonloppu ilmeisesti.
        toivon mukaan on hyvät kelit luvassa,jos oot sitä ennen Lahdessa päin liikkumassa laita viestiä.

        terveisin
        Jukka


      • Sulkatyttö
        kesäkuntoon kirjoitti:

        en Keravan valitettavasti niin hyvin tunne,voitais jossain Helsinkissä tavata. hietsu,kaivopuisto töölön puisto tai..ihan missä vain, oon viikko 31 siel päin liikkumassa, se viikonloppu ilmeisesti.
        toivon mukaan on hyvät kelit luvassa,jos oot sitä ennen Lahdessa päin liikkumassa laita viestiä.

        terveisin
        Jukka

        Näillä näkymin en ole Lahdessa päin ennen sitä, mutta se vkonloppu Hesassa sopii kyllä. Ilmottele sitten tarkemmin, että ootko tulossa ja milloin.. Kaisaniemenpuistokin vois olla ok?


      • kesäkuntoon
        Sulkatyttö kirjoitti:

        Näillä näkymin en ole Lahdessa päin ennen sitä, mutta se vkonloppu Hesassa sopii kyllä. Ilmottele sitten tarkemmin, että ootko tulossa ja milloin.. Kaisaniemenpuistokin vois olla ok?

        Moikka pidetään siitä viikonlopusta kiinni
        tässä minun numeroni 050 55 72 559.
        Saa minut parhaiten kiinni ja tehdään se homma vähän keleistä riippuvainen.kaatosateessa ei o vaa niin kiva pelata..;)
        mennään vaikka sitten juomaan kupin kahvia tai vast.

        terveisin Jukka


      • Sulkatyttö
        kesäkuntoon kirjoitti:

        Moikka pidetään siitä viikonlopusta kiinni
        tässä minun numeroni 050 55 72 559.
        Saa minut parhaiten kiinni ja tehdään se homma vähän keleistä riippuvainen.kaatosateessa ei o vaa niin kiva pelata..;)
        mennään vaikka sitten juomaan kupin kahvia tai vast.

        terveisin Jukka

        Sovitaan näin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe