Pelikavereita/kesä lyhyt

kesäkuntoon

13

1570

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trikkis

pelikavereita hajet?
      Ei oo kokemusta, ku sulkiksesta, mut toi näyttä aika mukavalta...

• kesäkuntoon

Moikka olen täält Lahden suunnasta,eli 03 alueelta.
        Ei haittaa mitään, et ei ole kokemusta,aika nopsaa tuut oppimaan.laita viestiä jos haluat joskus lähtee pelaamaan.

terv.

Jukka

• Trikkis
        kesäkuntoon kirjoitti:

Moikka olen täält Lahden suunnasta,eli 03 alueelta.
        Ei haittaa mitään, et ei ole kokemusta,aika nopsaa tuut oppimaan.laita viestiä jos haluat joskus lähtee pelaamaan.

terv.

Jukka

valitettavasti Helsingistä päin, jonka suunnalta katsottuna Lahti on hieman syrjässä...

• kesäkuntoon
        Trikkis kirjoitti:

valitettavasti Helsingistä päin, jonka suunnalta katsottuna Lahti on hieman syrjässä...

Moikka oon silloin siel päin liikkumassa,ilmeisesti viikonloppuna.Voitais jos kelit ovat hyvät tavata ja vähän kokeilla.
        laita viestiä

terveisin

Jukka

• hasansas

Tais tänään olla joku porukka pelaamassa tota Hietsussa... Voikos tota vetää talvella vai onko toi semmonen "rantapeli"

• kesäkuntoon

Moikka,
        Speedbadmintonia pystyy toki myös pelaamaan sisällä.Tässä hän sen erikoisuus on että sitä pystyy pelaamaan missä vain,ainakin melkein.Siin videopätkässä näkee vähän missä esimerkiksi.Käyn joskus myös Helsinkis,oon täält Lahden suunnasta.

Ilmoittele jos haluat kokeilla,lisää infoa löydät myös tämmöisist sivuist www.speed-it.fi

eli säännöt,vinkit ym.

mailapeli terveisin

J.

• Sulkatyttö

Siis vau! Näytti tosi hienolta :). Missäpäin siis pelaat? Jos vois tulla katsomaan joskus? Eikö tuuli vaikuta tohon, että voiko pelata tosiaan noin hyvin ulkonakin?

• kesäkuntoon

ei ku itse vaa pelaamaan,ei se mikään vaikea ole.
        varmaan "hakkaat" minut mennen tullen.. mistä päin olet?olen itse Lahden suunnasta,käyn kyllä silloin tällöin myös Hesassa.Ihan mielellään lähden sun kaa vähän pelaamaan.jos sul on viel kaksi kaveria voitais vaikka pelata myös nelinpelin.Miten olis?
        jos haluat jo vähän tutustua etukäteen, säännöt,vinkit ym. löydät näiltä sivuilta www.speed-it.fi

terkkuja

Jukka

• Sulkatyttö
        kesäkuntoon kirjoitti:

ei ku itse vaa pelaamaan,ei se mikään vaikea ole.
        varmaan "hakkaat" minut mennen tullen.. mistä päin olet?olen itse Lahden suunnasta,käyn kyllä silloin tällöin myös Hesassa.Ihan mielellään lähden sun kaa vähän pelaamaan.jos sul on viel kaksi kaveria voitais vaikka pelata myös nelinpelin.Miten olis?
        jos haluat jo vähän tutustua etukäteen, säännöt,vinkit ym. löydät näiltä sivuilta www.speed-it.fi

terkkuja

Jukka

tuskin sua "hakkaan"... :)Oon ite Keravalta. Olis kyllä kiva kokeilla joskus! Missä sitä sitte pelais?

• kesäkuntoon
        Sulkatyttö kirjoitti:

tuskin sua "hakkaan"... :)Oon ite Keravalta. Olis kyllä kiva kokeilla joskus! Missä sitä sitte pelais?

en Keravan valitettavasti niin hyvin tunne,voitais jossain Helsinkissä tavata. hietsu,kaivopuisto töölön puisto tai..ihan missä vain, oon viikko 31 siel päin liikkumassa, se viikonloppu ilmeisesti.
        toivon mukaan on hyvät kelit luvassa,jos oot sitä ennen Lahdessa päin liikkumassa laita viestiä.

terveisin
        Jukka

• Sulkatyttö
        kesäkuntoon kirjoitti:

en Keravan valitettavasti niin hyvin tunne,voitais jossain Helsinkissä tavata. hietsu,kaivopuisto töölön puisto tai..ihan missä vain, oon viikko 31 siel päin liikkumassa, se viikonloppu ilmeisesti.
        toivon mukaan on hyvät kelit luvassa,jos oot sitä ennen Lahdessa päin liikkumassa laita viestiä.

terveisin
        Jukka

Näillä näkymin en ole Lahdessa päin ennen sitä, mutta se vkonloppu Hesassa sopii kyllä. Ilmottele sitten tarkemmin, että ootko tulossa ja milloin.. Kaisaniemenpuistokin vois olla ok?

• kesäkuntoon
        Sulkatyttö kirjoitti:

Näillä näkymin en ole Lahdessa päin ennen sitä, mutta se vkonloppu Hesassa sopii kyllä. Ilmottele sitten tarkemmin, että ootko tulossa ja milloin.. Kaisaniemenpuistokin vois olla ok?

Moikka pidetään siitä viikonlopusta kiinni
        tässä minun numeroni 050 55 72 559.
        Saa minut parhaiten kiinni ja tehdään se homma vähän keleistä riippuvainen.kaatosateessa ei o vaa niin kiva pelata..;)
        mennään vaikka sitten juomaan kupin kahvia tai vast.

terveisin Jukka

• Sulkatyttö
        kesäkuntoon kirjoitti:

Moikka pidetään siitä viikonlopusta kiinni
        tässä minun numeroni 050 55 72 559.
        Saa minut parhaiten kiinni ja tehdään se homma vähän keleistä riippuvainen.kaatosateessa ei o vaa niin kiva pelata..;)
        mennään vaikka sitten juomaan kupin kahvia tai vast.

terveisin Jukka

Sovitaan näin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      48
      6318
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      73
      4353
    3. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      48
      3915
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      21
      3276
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      197
      2990
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      40
      2712
    7. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2579
    8. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      20
      2556
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      153
      1546
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      325
      1508
    Aihe