tällä hetkel näytti olevan 2,80€ tilillä,eli sen verran saa menemään tällä viikolla,onneksi kesällä ihmiset juo ulkona kaljaa yms.ensiviikola tai jo tänä viikonloppuna on pullojen keräystä tiedossa,jos meinaa syödä...näin se vaan menee.
alle 5€ viikossa ruokiin
4
1136
Vastaukset
- keräilystä
Mitäs vikaap ullojen keräilyssä on?
Minä ainakin noukin aina pullot kun niitä jossain näen, mulla on yleensä aina pussi mukana pulloja varten taskussa tai laukussa.
Mieluummin niitä kerää kuin juo.Onhan se ihan hyvää tuottoa kun menee jonnekkin festareille keräämään pulloja. eikä siinä mitään hävettävääkään ole kun eivät itse ihmiset tajua välittää.
- namis
Itse kerään työssäni pullot talteen . Siivoan opiskelija-asuntoloiden saunoja ym tiloja ja rikkaat opiskelijat eivät useinkaan välitä palauttaa itse pullojaan . Täällä kiertelee myös vanhuksia noukkimassa lasinkeräyslaatikoista pulloja . Se mua huvitti kun joku jo siitäkin valitti paikallislehden mielipideosastossa .
- tuo 2,8e
Ostappa sillä egen jauhelihapihvi paketti (6kpl) ja pari pussia makaroonia, n. 40snt. (Torino)
Hyvin pärjää pihvi päivässä ja makaroonia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482503
- 1801748
- 921598
- 691583
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k61005- 80958
- 68891
- 61856
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188844- 61818