tällä hetkel näytti olevan 2,80€ tilillä,eli sen verran saa menemään tällä viikolla,onneksi kesällä ihmiset juo ulkona kaljaa yms.ensiviikola tai jo tänä viikonloppuna on pullojen keräystä tiedossa,jos meinaa syödä...näin se vaan menee.
alle 5€ viikossa ruokiin
4
1162
Vastaukset
- keräilystä
Mitäs vikaap ullojen keräilyssä on?
Minä ainakin noukin aina pullot kun niitä jossain näen, mulla on yleensä aina pussi mukana pulloja varten taskussa tai laukussa.
Mieluummin niitä kerää kuin juo.Onhan se ihan hyvää tuottoa kun menee jonnekkin festareille keräämään pulloja. eikä siinä mitään hävettävääkään ole kun eivät itse ihmiset tajua välittää.
- namis
Itse kerään työssäni pullot talteen . Siivoan opiskelija-asuntoloiden saunoja ym tiloja ja rikkaat opiskelijat eivät useinkaan välitä palauttaa itse pullojaan . Täällä kiertelee myös vanhuksia noukkimassa lasinkeräyslaatikoista pulloja . Se mua huvitti kun joku jo siitäkin valitti paikallislehden mielipideosastossa .
- tuo 2,8e
Ostappa sillä egen jauhelihapihvi paketti (6kpl) ja pari pussia makaroonia, n. 40snt. (Torino)
Hyvin pärjää pihvi päivässä ja makaroonia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o4114956Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit4993164Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1302654Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2442615Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1952593"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –861728Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a6281631Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki161464Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4791385Ihana sinä (m)
Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v461171