Tumma vai vaalea mies

TUMMAJEE

Jos sulla ois valita tumma ja vaalea mies, kumman ottasit? Siis tässä nyt nämä miehet ovat muuten täysin samanlaisia paitsi että toinen on tumma ja toinen ei. Eli kumpi?

36

4259

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Meiku

      tummat silmät, (tumman-)ruskea tukka...

      • tumma..jee

        JUURI NIIN


    • Muikku.

      Hmmm...kamalan vaikea valinta...Riippuen mielentilasta voisin tykätä ruskeatukkaisesta suklaasilmästä tai sitten vehnänvaaleasta viikingistä. Joo, en osaa valita. Sanon, että otan molemmat(=

      • tumma

        tumman taitaisin ottaa


    • Rex Panomiehiensis

      Jos haluaa tummia lapsia, niin ei silloin kannata ainakaan vaaleata valita. (Ellei sitten itse ole aika lailla tumma.)

      Itse suosin naisen valinnassa muitta mutkitta blondeja. Kaveriksi tummia.

      • Utelias_

        "Itse suosin naisen valinnassa muitta mutkitta blondeja. Kaveriksi tummia."

        Miksi?

        Eikö paras kumppani ole myös paras kaveri -ainakin ideaalitapauksessa.


    • Bruneeee

      epäluotettavia. Ota tumma tai ei mitään.

    • Bruneeee

      epäluotettavia. Ota tumma tai ei mitään.

    • MulleHetiNyt

      tumma mies

      • sirQu

        No tumma tietysti!


      • vaalean skandinaavin ja
        sirQu kirjoitti:

        No tumma tietysti!

        jatkaisin sukua. mut tosissaan, pidän vaaleista/vaaleahkoista eniten, niitä on vaan niin vähän:(


    • Tumma

      Kyllä se tumma on parempi tai sit sekotus = )

    • hone-y

      Ehkä siksi, että olen itse tummempi =)

    • m33ZU

      Entäs jos se paremman näköinen on se kusipäisempi?

      Veikkaan, että useimmat naiset ottaisivat sen silti.

      Eli se naisen logiikasta..

    • guggenhei

      tumman ja tulisen naisen, hyvä jos vielä olisi hoikka, pitkäsäärinen pitkätukkainen ja isorintainen.

    • n43

      Silmät siniset tai vihreät.

    • jolla...

      tummansiniset silmät.

    • mies. (waalee)
    • vituttamaan

      näin vaaleana ja sinisilmäisenä miehenä

      • Ihme veijari

        Ulkomailla naiset (tai Suomessa ulkomaalaiset naiset) osaa kyllä arvostaa sinisiä silmiä ja vaaleata tukkaa. Jopa omat hiirenväriset hiukset ovat olleet monesti naisten suusta ihanan blondit hiukset ;) Suurimmassa osassa maailmaa vähänkään tummanruskeaa vaaleammat hiukset ovat ihmetys, samoin siniset silmät. Suomalaiset naiset ei vaan ymmärrä hyvän päälle, kun vaaleita on täällä enemmän.


      • "arjalaisia"
        Ihme veijari kirjoitti:

        Ulkomailla naiset (tai Suomessa ulkomaalaiset naiset) osaa kyllä arvostaa sinisiä silmiä ja vaaleata tukkaa. Jopa omat hiirenväriset hiukset ovat olleet monesti naisten suusta ihanan blondit hiukset ;) Suurimmassa osassa maailmaa vähänkään tummanruskeaa vaaleammat hiukset ovat ihmetys, samoin siniset silmät. Suomalaiset naiset ei vaan ymmärrä hyvän päälle, kun vaaleita on täällä enemmän.

        on oikeastaan aika harvassa


      • puhkaisija
        Ihme veijari kirjoitti:

        Ulkomailla naiset (tai Suomessa ulkomaalaiset naiset) osaa kyllä arvostaa sinisiä silmiä ja vaaleata tukkaa. Jopa omat hiirenväriset hiukset ovat olleet monesti naisten suusta ihanan blondit hiukset ;) Suurimmassa osassa maailmaa vähänkään tummanruskeaa vaaleammat hiukset ovat ihmetys, samoin siniset silmät. Suomalaiset naiset ei vaan ymmärrä hyvän päälle, kun vaaleita on täällä enemmän.

        Luin kerran erään artikkelin, jossa jotkut etelä-amerikkalaiset (en muista enään maata) arvostelivat kuvan perusteella suomalaista miestä. Eivät pitäneet kun oli niin haalean värinen.

        No jokaiselle jotakin.


      • jotakin.....
        puhkaisija kirjoitti:

        Luin kerran erään artikkelin, jossa jotkut etelä-amerikkalaiset (en muista enään maata) arvostelivat kuvan perusteella suomalaista miestä. Eivät pitäneet kun oli niin haalean värinen.

        No jokaiselle jotakin.

        ja toisille vähemmän


      • Anonyymi
        Ihme veijari kirjoitti:

        Ulkomailla naiset (tai Suomessa ulkomaalaiset naiset) osaa kyllä arvostaa sinisiä silmiä ja vaaleata tukkaa. Jopa omat hiirenväriset hiukset ovat olleet monesti naisten suusta ihanan blondit hiukset ;) Suurimmassa osassa maailmaa vähänkään tummanruskeaa vaaleammat hiukset ovat ihmetys, samoin siniset silmät. Suomalaiset naiset ei vaan ymmärrä hyvän päälle, kun vaaleita on täällä enemmän.

        Väärin..Minä tykkään vaaleista miehistä....
        Ah ...jos viellä siniset silmät..
        Aina tykännyt.....🍁🍃🤗T:Elluhallo...


    • tumman mieluummin

      on sexympi...miun makkuun ja olen nyt ollut tummahkon sänkipartaisen suomimiehen kanssa jo kymmenettä vuotta.

    • ehdottomasti

      Ruskeasilmäiset miehet ovat ulkonäöltään (ja usein käytökseltään) yököttäviä -tietysti poislukien oma veljeni ;)

      Tosin... minun näkökulmastani melko moni mies on vaalea, koska itse on tumma.

      • nuorimies112

        "alkaa vituttamaan näin vaaleana ja sinisilmäisenä miehenä"

        Jeps,sama homma täällä.


      • KYLLÄ!
        nuorimies112 kirjoitti:

        "alkaa vituttamaan näin vaaleana ja sinisilmäisenä miehenä"

        Jeps,sama homma täällä.

        TIETYSTI! Vaaleet on yök


    • tiätty

      Vaalea muttei väritön siistillä leukaparralla NAM!

    • juttu...

      ...kun tummien miesten vetovoima on täällä näin ylivoimanen. Ite tykkään vaaleista ehdottomasti enemmän, tosin en sellasista haaleista valkotukkakalpeanaamoista, mutta aih jos on sellanen sopivan keskivaalea. Ou jee.

    • Hilta

      Kyllä se vaalee on parempi, sillä tummat vanhenee ulkonäöllisesti aiemmin. Saanhan pitää "nuoren" miehen rinnallani vaikka onkin ikäloppu. Tummat on viellä niinkuin "ollakseen".

    • jennssku

      jeeeee :)

    • johbero

      TUmma ehdottomastib

    • rinsessa

      tummemman ottaisin

    • Meemu

      Kyllä blondit on parempia.. kun itsekin olen!!

    • Anonyymi

      Vaaleat erottuu paljon paremmin. Vaaleat ovat jotenkin niin ihania ja reiluja toisin kuin tummatukkaiset aggressiiviset testosteronia tihkuvat riehujat. Olen huomannut että mitä tummempi mies sitä itsekeskeisempi ja ärsyttävämpi, kuvittelee itsestään liikoja, mikä ei nappaa. Vaaleat elkää koskaan värjätkö tummiksi koska vaaleus on harvinaista täällä maailmassa. Älkää alistuko tummien huuteluun ne on vaa kateellisia teijän kultakutreista :). t. Vaalea tyttö joka rakastaa vain vaaleita miehiä <3

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe