Laitoin profiilini noin 4kk sitten ja olen huomannut mielenkiintoisen jutun.
Olen saattanut keskustella joidenkin kanssa 4-6 viikkoa...lukuisia viestejä päivässä ja pitkän kinuamisen jälkeen olen sittenkin laittanut kuvani ja mitäs sitten?
Joka kerta kun olen kuvani laittanut niin viestien lähettely on loppunut tai ainakin vähentynyt kunnes loppunut kokonaan.
En ole läski tai lyhyt vaan normaali mies mutta ilmeisimminkin nämä naiset hakevat kuuta taivaalta?
mielenkiintoinen
11
1796
Vastaukset
- -yoshi-
ilman sitä kuvaa...
Olen huomannut kyllä, että joillakin miehillä on aika epäedustavia kuvia. Ymmärrän, etteivät kaikki ole kovin fotogeneettisiä, mutta kuvan ottoonkin kannattaa panostaa vähäsen. Siisteys, ryhdikkyys ja iloinen ilme tuovat aina plussaa. - -riikka-
Todellakin vaikea sanoa ilman sitä kuvaa... Mutta jos se kuva on aivan hirveä, niin en välttämättä ihmettele, jos viestittely loppuu. Ikävä totuus, mutta näin se on. Jos ulkonäkö ei sitten tippaakaan kiinnosta, niin miksipä sitä jatkaisi tutustumista ja jonkinlaisen suhteen kehittämistä.
Tavallinen, normaali suomalainen mies on monelle ihan ok. Se tuskin on syy lopettaa kirjoittelua. Mutta jos olemus on epäsiisti ja vaatteetkin jostain yläasteajalta, niin kiinnostus voi aika äkkiä lopahtaa. - *marika*
Voi olla että sä oot kasvoiltas vaan sellanen pyöreenaamanen pizzapohja eli yök näköinen, ei siihen muuta tarvitse. Silloin on sama mitä vaatetta vedät niskaan ei se naama siitä muutu.
- ainaminä
ne akat ei hae mitään ...kunhan tarkistavat markkina-arvoaan
- ajatteleva nainen
Lainaus viestistäsi:
"En ole läski tai lyhyt vaan normaali mies"
Tuo kuvastaa aika hyvin sun ajatusmaailmaa.Lyhyt ja läskikö on nykyinen miesten normi?
Heh, nimimerkillä varmaan on jokin peruste, mutta entäpä se ajattelun taso... Kutsutko ajatteluksi miesten kuvien arvostelua?- aloittajan tekstistä
elin_tilaa kirjoitti:
Lyhyt ja läskikö on nykyinen miesten normi?
Heh, nimimerkillä varmaan on jokin peruste, mutta entäpä se ajattelun taso... Kutsutko ajatteluksi miesten kuvien arvostelua?eli hänen mielestään ilmeisesti läskiys ja lyhyys selittäisi sen, miksi ei kelpaa naisille. Eli en todellakaan arvostellut miesten kuvia!
aloittajan tekstistä kirjoitti:
eli hänen mielestään ilmeisesti läskiys ja lyhyys selittäisi sen, miksi ei kelpaa naisille. Eli en todellakaan arvostellut miesten kuvia!
Siis aloittaja sanoi olevansa normaalin näköinen, ei läski tai lyhyt (näin asian ymmärsin). Kuitenkin kuvan lähettämisen jälkeen viestittely loppuu. En vieläkään ymmärtänyt vastaustasi. Tarkoititko, että pitäisi olla läski ja lyhyt vastauksia saadakseen? Vai jos pituus ja paino ovat jo tiedossa ennen kuvaa, onko naisilla ylisuuria odotuksia?
Minulle pitää asiat vääntää rautalangasta, en ole mikään "ajatteleva nainen" :p- vain että
elin_tilaa kirjoitti:
Siis aloittaja sanoi olevansa normaalin näköinen, ei läski tai lyhyt (näin asian ymmärsin). Kuitenkin kuvan lähettämisen jälkeen viestittely loppuu. En vieläkään ymmärtänyt vastaustasi. Tarkoititko, että pitäisi olla läski ja lyhyt vastauksia saadakseen? Vai jos pituus ja paino ovat jo tiedossa ennen kuvaa, onko naisilla ylisuuria odotuksia?
Minulle pitää asiat vääntää rautalangasta, en ole mikään "ajatteleva nainen" :paloittaja todellakin sanoo olevansa NORMAALIN näköinen, ei LYHYT eikä LÄSKI, jotenka lyhyt ja läski ovat hänen mielestään epänormaaleja ja naisilla on oikeuskin hylätä tällaiset ehdokkaat, niinkö? Jossain vaiheessa tuollainen ulkonäkökriittinen ajattelutapa paistaa läpi ja nainen saattaa jopa alkaa odottaa sitä kuuta taivaalta.
Hmm, ja kukahan määrittelisi normaalin? vain että kirjoitti:
aloittaja todellakin sanoo olevansa NORMAALIN näköinen, ei LYHYT eikä LÄSKI, jotenka lyhyt ja läski ovat hänen mielestään epänormaaleja ja naisilla on oikeuskin hylätä tällaiset ehdokkaat, niinkö? Jossain vaiheessa tuollainen ulkonäkökriittinen ajattelutapa paistaa läpi ja nainen saattaa jopa alkaa odottaa sitä kuuta taivaalta.
Hmm, ja kukahan määrittelisi normaalin?Vain aloittaja ja hänelle vastaamatta jättäneet naiset loppujen lopuksi tietävät oliko vika munassa vai kanassa...
Samanlaisia kokemuksia on kyllä itsellänikin. Ja aivan varmasti en ole mitenkään ulkonäkökeskeinen. Pääsääntöisesti en vastaa kuvallisiin ilmoituksiin. Pari poikkeusta on, toinen laittoi minulle viestin ja pyysi kuvaa, toisessa minä otin yhteyttä. Molemmissa tapauksissa viestit loppui kuvan lähettämiseen - ei mitään viestiä, vaikka molemmat vaikuttivat alussa ihan fiksuilta naisilta.
Ja minäkään en ole läski, pituutta voisi olla vähän enemmän, normaaliutta en kommentoi. :)- tietysti ajatella
elin_tilaa kirjoitti:
Vain aloittaja ja hänelle vastaamatta jättäneet naiset loppujen lopuksi tietävät oliko vika munassa vai kanassa...
Samanlaisia kokemuksia on kyllä itsellänikin. Ja aivan varmasti en ole mitenkään ulkonäkökeskeinen. Pääsääntöisesti en vastaa kuvallisiin ilmoituksiin. Pari poikkeusta on, toinen laittoi minulle viestin ja pyysi kuvaa, toisessa minä otin yhteyttä. Molemmissa tapauksissa viestit loppui kuvan lähettämiseen - ei mitään viestiä, vaikka molemmat vaikuttivat alussa ihan fiksuilta naisilta.
Ja minäkään en ole läski, pituutta voisi olla vähän enemmän, normaaliutta en kommentoi. :)että kuva ja ulkonäkö ei sinänsä ole vaikuttanut viestien loppumiseen vaan se, että naisten ennakko-odotukset ja -käsitykset eivät vastanneetkaan todellisuutta. Ehkä kysseessä on ollut vain ulkonäkökeskeiset naiset, mutta voihan myös olla niin, että kuvalla ei ollut mitään tekemistä viestien loppumiseen, vaan siihen vaikuttikin muu sen hetkinen elämä.
Itse kyllä jatkaisin kirjoittelua, vaikka ulkonäkö ei miellyttäisikään, jos mielipiteiden vaihto on ollut antoisaa. Ulkonäkö ja mieltymykset ovat yksilöllisiä, toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä, toinen laihasta ja toinen pullukasta. Uskon kuitenkin, että jokaiselle on ottajansa, kun vain pitää silmät auki ja jaksaa etsiä ja luottaa itseensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741