Ennen joulupukin tuloa

Huhuu, onko ryhmä kasassa vai onko kaikki vain aurinkoa palvomassa? :)

Tiedot
Pituus: 168cm.
Lähtöpaino syyskuun 2005 alussa: 91kg.
Paino viime viikolla: 73kg.
Paino tänään: 72kg.
Tavoitepaino: 65-68kg.

Eli kuten huomata saattaa, kilo on hävinnyt :) Jipii! :) Mitenkäs muilla, onko vaaka näyttänyt millaisia tuloksia?

Viime viikolla mietiskelin paljon tätä laihdutustani/kroppaani. Tulin siihen tulokseen, että mielummin haluan painaa sen 65kg (7kg matkaa :)) kuin sen 68kg, johon on enää 4kg!! Vaikka alkuperäinen tavoite olikin toi 68 niin en kyl tyydy siihen. Toki jos paino sitten jossain vaiheessa vähän nousee, niin toi 68kg on sitten se maksimi, jonka ylitse ei nousta!

Aluksi minulla pieneni vatsa ja rinnat. Nyt peppu ja reidet ovat aika pienet..reisiä vielä haluan pienemmiksi. Mutta nyt alkaa taas vatsa olemaan liian iso. Olen viime viikolla yrittänyt tehdä enemmän vatsalihasliikkeitä, ja aijon jatkaakin lisäliikkeiden tekoa, mutta en tiedä auttaako se. Toivottavasti, koska vatsani oli ISO! Minulla on myös "notko"selkä, joka myös vaikuttaa siihen miltä vatsa näyttää, mutta on se silti iso. Nyt siis yritän panostaa vatsan pienentymiseen.

Tulevana viikonloppuna piti olla "sukujuhlat", isovanhempien 60-vuotis hääpäivä, mutta isoisäni sairastumisen johdosta ne jouduttiin perumaan. Nyt pelkään, että kaikki nannat maistuvan kuluvana viikkona ja tulevana viikonloppuna helpommin, koska minulla on taipumusta syödä suruuni. Yritän taistella vastaan, yritän keksiä uuden keinon surra.

Ilmoitelkaan ihmiset itsestänne, etten joudu yksin kirjoittelemaan :)

-Kirsikka

5

505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Micci_67

Ei näillä ilmoilla paljon jaksa koneen ääressä istua, tai en ainakaan minä. Ehkä kerran päivässä tulee täällä käytyä.
      Mulla on punnitus vasta perjantaina ja puolen kilon pudotus taitaa jäädä haaveeksi tällä viikolla.

• Micci_67

Viime viikonloppuna tuli käytyä mökillä kylässä ja seurauksena oli liiallista oluen käyttöä. Kotona ollessa olisi pysynyt kohtuudessa (ja yhtenä päivänä). Myös syömiset meni hiukan yli. No viikko ollaan kumminkin taas eletty kuten suunniteltu, ja aika yllättävä tuloskin tuli.
        Nyt viikonloppuna on taasen yhdet 30v synttärit ja bänditelttaa tiedossa, eli olutta menee jälleen.

Mutta tulosta siis, tässä taasen faktalaatikko:
        Lähtöpaino 11.7.05 114,3kg BMI 35,28 Pituus 180
        Paino tänään 86,7kg BMI 26,76
        Seuraava tavoite 85kg -0,5kg viikossa = 18.8.06 (07.08.06)
        Tavoitepaino 75kg -0,5kg/w tavoitteella 05.01.2007 (28.12.06)
        Kuten suluista näkee, niin mahdollinen tavoitepäivä etääntyy alkuperäisestä mutta positiivisessa mielessä.
        No tuosta ei näy se pudotus joka nyt kaikesta huolimatta oli huimat -1,1kg. Hämmennyksestä huolimatta olen tyytyväinen. =)
        BMI:kin on nyt alle 27 ja tähän väliin BMI 28-27 menikin aikaa sellaiset 4kk.

No ei tässä nyt muuta, kohta pitää lähteä taas hoitamaan asioita ja toivottavasti iltapäivällä voisi nauttia hyvästä ilmasta.

• Ihra-liisa

Hengissä ollaan :D Tietokoneella en ole helleaallon aikana oikein jaksanut istustella, pihalla vaan maannu ja läskiä ruskittanu ;D

Oon tässä viimeviikolla ja eilen nostellu taas painoja, ja kävin eilen koiran kanssa lenkillä (tosin kävellen, kun on sen verran vanha ja ilma oli raskas), kun ilma oli tarpeeksi viileä paksuturkkiselle. Joka ilta teen vattalihaksia noin sata sarjoissa. Tässä hieman välitietoa:

OMAT TIEDOT
      Pituus: n. 172 cm
      Lähtöpaino: 96 kg Tammikuusta lähtien
      Alin paino matkan varrella: 86.5 kg (n. 10 kg katosi mystisesti, vaikken tehnyt mitään, peilissä se ei kuitenkaan näy)

Varsinainen lähtöpaino: 88 kg, 87.5 kg
      Paino viimeksi: 86.5 kg
      Paino nyt: 85(.5) kg

Se on noin kilo per viikko, hitaasti mutta varmasti. Olen muuttanut ruokailutottumuksia siten, että syön lautasmallin mukaisesti, ja monta pientä ateriaa päivässä (yleensä kyseessä voileipä) jotta keho ei mee säästärille. Karkkia en ole syönyt kahteen viikkoon, kun meni karkkipäivä rytmi sekaisin yhden mässäilyillan aikana (en kyl sillon onneks lihonnu mut "aivot meni sekasi"). Nyt tulevana lauantaina on naapurin likalla rippijuhlat, niin siellä saa sitten taas nautiskella emännän herkkuja =)

Alussa oli tahmeaa tämä laihdutus, mutta nyt paino putoaa jo ruokailumuutoksen ansiosta. Peilissä näkyy roikkuvaa läskiä ja nahkaa, mutta vaa'assa luvut pienenevät. Kyl mää ton ihon saan kiinteytettyy jollai konstil :)

Tsemppii teitil!

• Haluaa laihtua!!

Mulla oli paino jotain 72kg talvella.
        Nyt paino on pysähtynyt 66kg.
        Pituutta on 160- 161cm.
        Yritän saada painoni tippumaan 55kg.

Lenkkeilen useammin ja olen vähentänyt syömistäni. Tänään söin vaan banaanin ja 1 leivän. Vettä olen juonut hullun lailla joka päivä.

Mahani vaan meinaa mennä löysälle. Kun juon vettä niin paljon nykyään.
        Ja kahvi on toinen mitä juon paljon!
        Onnea teille, kyllä se paino taaas alkaa tippua!

• Niinuli

MORO!!

Huonosti menee... paino on noussu kilon... Mutta, (tekosyitä ei sais olla, mutta...) nyt pistän oman laiskuuden, kiireiden töissä ja muutaman ryyppy illan piikkiin...

Miten te ootte päässy sen "stoppi"-vaiheen yli ja uuteen alkuun? lasketteko pisteitä, hiilareita vai katotte vain mitä syötte?
      Tällä hetkellä tuntuu,että tää on ylitse pääsemätön vaihe, mutta ei haluu luovuttaa prkl...

Kertokaahan toki vinkit ja kyllä se tästä.. potku nimittäin tuli perille, kun sais siihen toteutuksenkin... ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?

Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt
      Tanssii tähtien kanssa
      86
      2074
    2. Taas poistuu ABC, nyt Salossa

Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on
      Maailman menoa
      139
      1980
    3. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      317
      1697
    4. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      279
      1666
    5. Millainen luonne sinä olet?

Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä
      Ikävä
      188
      1310
    6. Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen

kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.
      Ikävä
      45
      1187
    7. Mukavaa maanantai päivää

Hyvää huomenta. 🐺❄️⚜️☕🧡
      Ikävä
      213
      1119
    8. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      104
      1108
    9. Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...

...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös
      Maailman menoa
      306
      1069
    10. Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle

"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm
      Maailman menoa
      228
      1013
    Aihe