Kuinka karvainen miehen pitää olla?

utelija

Jeps, onko rintakarvat plussaa? Miten karvanen miehen pitää olla?

43

7168

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimim. karvainen mies

      Mä vähän pahaa pelkään ettei karvaisuus ole nykyään plussaa. Naiset kai haluaa että mies on karvaton ja posliini joka paikasta...ihan kuin miehen pitäis olla joku nainen...sitähän ne haluaa...s..tanan metroseksuaalin. Ei ne miestä nykyään halua.

      Hassua että miehen pitäis olla kuin nainen, hyvä etteivät vaadi vielä meikkaamaankin. Sit naiset haluaa näyttää miehiltä, ne ottaa tatskoja ym. typerää.

      Huh huh, mä taidan olla syntyny väärälle aikakaudelle. :(

      • mitenköhän mä en oo vielä koskaan törmänny naiseen kenelle miehen karvaisuus ois ollu ongelma,pikemminkin päin vastoin.Vai puhutaanko nyt jostain 16v teineistä jotka ei oikeesti vielä edes halua mitään miestä mutta naivat ja säätävät jo poikien kanssa koska yhteiskunta ja aika niin vaatii.


    • toistaa ..?

      siis molemmat rintakarvat?

    • karvat

      Mitä karvaisempi mies sen parempi.Karvaton mies ei ole seksikäs vaan ällöttävän naismainen. En ottaisi sänkyyni tai elämäntoveriksi. Luonnollinen karvattomuus ei niin paha,koska minkäs ulkonäölleen voi,mutta jos ajelee karvansa nii voi v...ttu. Ajeleminen on naisten yksinoikeus. Kunnon uroot on karvaisia!

      • Anonyymi

        Sykäyttävämpiä tekin kyllä karvaisina olisitte. Että antakaa kasvaa vain joka paikassa, jos tehdotte turvata miehen seisokin. Kaljupinnoille ei oikein syki


    • kunhan ..

      ymmärrät siistiä niitä karvojasi. Kamalaa, kun joltain roikkuu 10 sentin naava kainaloista. Tai ota siinä nyt poskeen, kun suu ja sieraimet ovat täynnä karvoja.

      Ei se välttämättä kovin kiihota, jos miehellä on paksu turkki selässä. Ehkei siitä haittaa kuitenkaan ole, kunhan ne muut paikat on siistitty.

    • ei keskeistä

      Mielestäni karvat tai karvattomuus eivät ole kovin tärkeä ominaisuus, mutta siitä huolimatta.

      Jonkinverran niitä karvoja pitää olla, en erityisemmin tykkää siitä jos mies ajelee karvojaan... mistään. Mutta esimerkiksi selkäkarvat tai runsas rintakarvoitus eivät ole minun makuuni.

      Omalla miehellä on ihan kiitettävän karvaiset jalat, navasta intiimialueita kohti lähtee seksikäs pieni karvavana, mutta rintakarvat ovat huvittavan eksyneitä. Laskin ne eilen =)

      Sisältyykö parta/viikset tähän keskusteluun? Sopivan seksikäs sänki saa olla, mutta viiksiä ei ainakaan sovi kasvattaa, yhhyh.

    • Jihuuu

      Rintakarvat yök!

      Karvoja saa olla muualla, mutta rintakarvat on jotain niin ällöttävää että :D

      Aika harvalla mitään hirveetä rintakarvavarustusta taitaa ollakaan (katsokaapa vaikka biitsillä) tai sitten ovat hoksanneet sheivata ne pois xD

      • se oo mies eikä mikkään jolla ei rintakarvoja ja partaa oo :-) Vanha kansa tiesi totuuden,ei parta pahoille kasva :-)


    • ..hän

      Rinnassa saa olla vähän, mutta ei paljoa ja nekin on syytä siistiä, samoin alapään karvoitus. Selkäkarvat ovat rumia, samoin nenäkarvat yms.

      • ei helv.....

        Eli sun mielestä miehen pitää ajaa alakerta(kin) posliiniks kuten naiset tekee??? Herran jessus ...

        Nenäkarvojen siistiminen kyllä kuuluu asiaan, se on osa siisteyttä mutta rintakarvoja ja alakerran karvoja EN ALA KENENKÄÄN NAISEN VUOKSI AJELEMAAN!


      • -Meiku
        ei helv..... kirjoitti:

        Eli sun mielestä miehen pitää ajaa alakerta(kin) posliiniks kuten naiset tekee??? Herran jessus ...

        Nenäkarvojen siistiminen kyllä kuuluu asiaan, se on osa siisteyttä mutta rintakarvoja ja alakerran karvoja EN ALA KENENKÄÄN NAISEN VUOKSI AJELEMAAN!

        No älä ihmeessä jos et halua. Kuka pakottaa? Mehän vaan sanomme miten karvaisista/karvattomista miehistä juuri me pitäisimme. Ei sinun mikään pakko ole joka naista tässä maailmassa viehättää.

        Itse en ole täysin karvatonta miestä vielä tavannut, mutta en pitäisi häntä lainkaan vähemmän miehisenä tuon asian vuoksi. Pikemminkin ehkä hyvinkin kipua sietävänä (vahaus) tai esittäin pitkäjänteisenä (parin päivän välein tapahtuva ajelu ei niin helposta sijainnista...) :D


      • ..hän
        ei helv..... kirjoitti:

        Eli sun mielestä miehen pitää ajaa alakerta(kin) posliiniks kuten naiset tekee??? Herran jessus ...

        Nenäkarvojen siistiminen kyllä kuuluu asiaan, se on osa siisteyttä mutta rintakarvoja ja alakerran karvoja EN ALA KENENKÄÄN NAISEN VUOKSI AJELEMAAN!

        Minusta paksu tuhero on ruma, vaikka kuinka olisi miehen alapäässä.


    • Rintakarvat eivät todellakaan ole plussaa eikä selkäkarvatkaan. Muuten saa olla karvainen.

      Tässä hiljaittain mies pyysi nyppimään olkakarvansa pinseteillä... :)

      • Vaimon kanssa tästä joskus puhuttiin ja oltiin yhtämieltä, että karvattomuus on feminiininen ja karvaisuus maskuliinen ominaisuus.

        Makuja sopii toki maailmaan, mutta vaikka olisin sinkku, en kauaa hengailisi pikkupimatsun kanssa, joka itkisi muutamasta karvasta selässä.


      • galleriaprofiilia...
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Vaimon kanssa tästä joskus puhuttiin ja oltiin yhtämieltä, että karvattomuus on feminiininen ja karvaisuus maskuliinen ominaisuus.

        Makuja sopii toki maailmaan, mutta vaikka olisin sinkku, en kauaa hengailisi pikkupimatsun kanssa, joka itkisi muutamasta karvasta selässä.

        Katopa koditonhoureen galleriasivua.. Se on iältään vasta 22 eli lähes teini!! Ilmankos hourii tuollaisia että pitäis olla karvaton..


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Vaimon kanssa tästä joskus puhuttiin ja oltiin yhtämieltä, että karvattomuus on feminiininen ja karvaisuus maskuliinen ominaisuus.

        Makuja sopii toki maailmaan, mutta vaikka olisin sinkku, en kauaa hengailisi pikkupimatsun kanssa, joka itkisi muutamasta karvasta selässä.

        Muutama karva ei tietenkään haittaa, lähinnä sellaista koko rinnan ja selän peittävää kiharaa turkkia tarkoitin.


      • galleriaprofiilia... kirjoitti:

        Katopa koditonhoureen galleriasivua.. Se on iältään vasta 22 eli lähes teini!! Ilmankos hourii tuollaisia että pitäis olla karvaton..

        Iälleni en tietenkään voi mitään, mutta en ketjun ainut nainen ole, joka ei pidä nimenomaan tuuheista rinta- ja selkäkarvoista. Enkä tainnut sanoa, että miehen pitäisi olla karvaton, hyi sellaista.


      • ........
        koditonhoure kirjoitti:

        Iälleni en tietenkään voi mitään, mutta en ketjun ainut nainen ole, joka ei pidä nimenomaan tuuheista rinta- ja selkäkarvoista. Enkä tainnut sanoa, että miehen pitäisi olla karvaton, hyi sellaista.

        Jos vaikka Jihuun sivua katsoo niin...

        "Jihuuu sanoo:
        Juuri nyt nautin kesästä ja mammalomasta - LA 28.8. Sen jälkeen pitää vielä kuluttaa koulun penkkiä jokunen vuosi."

        Eli tuosta vois päätellä että teini taitaa olla hänkin jos vielä kouluun menee takaisin.


      • ........ kirjoitti:

        Jos vaikka Jihuun sivua katsoo niin...

        "Jihuuu sanoo:
        Juuri nyt nautin kesästä ja mammalomasta - LA 28.8. Sen jälkeen pitää vielä kuluttaa koulun penkkiä jokunen vuosi."

        Eli tuosta vois päätellä että teini taitaa olla hänkin jos vielä kouluun menee takaisin.

        Niinpä niin, täällä keskustelupalstalla saattaa olla monenikäisiä ihmisiä. :) Joten jos haluaa mahdollisimman eniten omaan tilanteensa sopivia vastauksia, niin välittää sitten vain omanikäistensä vastauksista.

        Yleisissä mielipiteissä on eroja sukupolvien välillä, sen voi huomata muissakin asioissa kuin karvajutuissa.


      • Ei tuosta voi..
        ........ kirjoitti:

        Jos vaikka Jihuun sivua katsoo niin...

        "Jihuuu sanoo:
        Juuri nyt nautin kesästä ja mammalomasta - LA 28.8. Sen jälkeen pitää vielä kuluttaa koulun penkkiä jokunen vuosi."

        Eli tuosta vois päätellä että teini taitaa olla hänkin jos vielä kouluun menee takaisin.

        mitään päätellä. Minä olen 35 v ja koulunpenkkejä alan taas kuluttamaan. En pidä siitä, että suuhun menee sekstaillessa munakarvoja ;). Köysiainekset kainaloista saisi myös lyhentää, jotta kainaloon olisi mukavampi tullaja olla. Sen sijaan muut karvat eivät niin haittaa. Eih! Meinas unohtua! Viikset ovat yöök!!!


      • olkaa nuolematta munia!
        Ei tuosta voi.. kirjoitti:

        mitään päätellä. Minä olen 35 v ja koulunpenkkejä alan taas kuluttamaan. En pidä siitä, että suuhun menee sekstaillessa munakarvoja ;). Köysiainekset kainaloista saisi myös lyhentää, jotta kainaloon olisi mukavampi tullaja olla. Sen sijaan muut karvat eivät niin haittaa. Eih! Meinas unohtua! Viikset ovat yöök!!!

        Minähän en ala feminiinistymään ajamalla munakarvani, alapään karvoituksen ajo on naisten juttu. Ei miesten. Ja mikä perkeleen pakko sitä on nuolla munaa? Häh? Jos kerran nielette spermaa ja nuolette munaa niin eiks muutama karva ole pikkujuttu siinä koko sopassa.


      • munakarvansa
        olkaa nuolematta munia! kirjoitti:

        Minähän en ala feminiinistymään ajamalla munakarvani, alapään karvoituksen ajo on naisten juttu. Ei miesten. Ja mikä perkeleen pakko sitä on nuolla munaa? Häh? Jos kerran nielette spermaa ja nuolette munaa niin eiks muutama karva ole pikkujuttu siinä koko sopassa.

        samalla kerralla, kun minä siistin bikininrajani. Miehenikään ei pidä karvoista, sanoo aina, että suihinotot jää väliin, jos on karvoja alueella ;). Ja molemmilla siistimpi olo ilman hajunkerääjäkarvoja.

        Jokainen tietty tyylillään. Mulle on tärkeää antaa/saada suuseksiä, karvanpoistot ovat itsestään selvyys.


      • se on hänen asiansa
        munakarvansa kirjoitti:

        samalla kerralla, kun minä siistin bikininrajani. Miehenikään ei pidä karvoista, sanoo aina, että suihinotot jää väliin, jos on karvoja alueella ;). Ja molemmilla siistimpi olo ilman hajunkerääjäkarvoja.

        Jokainen tietty tyylillään. Mulle on tärkeää antaa/saada suuseksiä, karvanpoistot ovat itsestään selvyys.

        jos hän haluaa olla metroseksuaali/femiininen mies ja ajella posliiniks..

        OIKEA mies ei karvojaan ajele...paitsi nenäkarvat ja viikset sekä parran! Mutta alapään karvoituksen OIKEA mies jättää rauhaan.


      • Ole sitten ilman!
        se on hänen asiansa kirjoitti:

        jos hän haluaa olla metroseksuaali/femiininen mies ja ajella posliiniks..

        OIKEA mies ei karvojaan ajele...paitsi nenäkarvat ja viikset sekä parran! Mutta alapään karvoituksen OIKEA mies jättää rauhaan.

        Onneksi on Miehiä, joiden miehisyys ei muutamasta karvasta kaadu.


      • ..hän
        ........ kirjoitti:

        Jos vaikka Jihuun sivua katsoo niin...

        "Jihuuu sanoo:
        Juuri nyt nautin kesästä ja mammalomasta - LA 28.8. Sen jälkeen pitää vielä kuluttaa koulun penkkiä jokunen vuosi."

        Eli tuosta vois päätellä että teini taitaa olla hänkin jos vielä kouluun menee takaisin.

        olen lähemmäs 40. Makuasia.


      • karvasista miehistä
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Vaimon kanssa tästä joskus puhuttiin ja oltiin yhtämieltä, että karvattomuus on feminiininen ja karvaisuus maskuliinen ominaisuus.

        Makuja sopii toki maailmaan, mutta vaikka olisin sinkku, en kauaa hengailisi pikkupimatsun kanssa, joka itkisi muutamasta karvasta selässä.

        ja siinä oli vasta kunnon naikkonen,ei mikää suomalaine ääliönauta,joka kitajaa haivenista t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤


    • -Meiku

      Rintakarvat eivät ole plussaa. Eivät nyt ihan mahdoton haittakaan paitsi jos ne laitetaan oikein nöytille kaula-aukosta.

      Selkäkarvat (kyllä- myöskin ne harvemmat siellä alaselässä) ovat jotenkin inhottavia. Ne ehkä vahaisin mieheltäni pois.

      Jalat ja käsivarret saavat olla karvaisia jos ovat mutta kainalot ja naama pitää kuitenkin pitää suht siistinä.

      • Miessssss

        Treffailin muutamaan otteeseen naista. Ihan mukava tapaus. Kerran eteisessä kun hän kyykistyi näin hänen alaselässään karvoja. Se oli ihan järkyttävä turn-off enkä pystynyt suhtautumaan häneen enää mitenkään. Lapsellista, tiedän mutta en vain voinut ajatuksilleni mitään. Naisten nännipihoilla oleva karvoitus tekee myös miehestä impotentin.


    • Ehottomasti

      Miehelle kuuluu karvat ja sillä sipulis

    • nainen 23 v.

      Selkä- ja pakarakarvoitus (sellaseenkin olen törmännyt) on aika turn off, kuten lähes kaikilla miehillä myös viikset. Parta (joko koko- tai leuka-) voi tasaisesti kasvaessa olla hienokin, joillekin se sopii ja toisille ei. Kunhan sen pitää siistinä. Rintakarvoja mieluiten niukemmin, mutta jollain lailla symmetrisesti (esim. vanana keskellä). Niiden ajelu/vahaus olisi mielestäni kyllä hieman erikoista. Ja jos penis alkaa hukkua pöheikköön niin syynä ei välttämättä ole peniksen lyhyys vaan hieman voisi lyhentää/harventaa karvoitusta. Kainalokarvat taas voisi ajaa pois jo siksi, ettei alkaisi niin helposti haista hielle, estetiikan kannalta melko yhdentekevää, jos ei ihan koko kainalo tursua.

      Oma mieheni on kalju ja punapartainen. Ihokarvoja (käsissä ja jaloissa) on kohtalaiseti, mutta ne ovat vaaleita ja hentoja. Muualta punertavaa karvaa on siistitty, mutta kainalokarvoja en sitä saa ajamaan...

    • Täti27

      Miehen pitää olla mahdollisimman karvainen! Omallani on hienoja karvoja melkein joka puolella ja hyvä niin, ihailen niitä usein ja ne on tosi iso turn-on mulle. Miehellä pitää olla kunnon tukka, hieno sänki, ihanat rinta- ja kainalokarvat, joita voi haistella ja paijata, ja lisäksi sääri- ja käsivarsikarvat ovat vielä plussaa. Alakarvoista en viitsi edes puhua, nehän ovat itsestäänselvyys, ällöttää jo pelkkä ajatus karvattoman kaverin pussailusta.

    • vaiheessa

      kun miehellä kasvaa karvoja jopa ennen sormien ensimmäisiä niveliä voidaan puhua karvaisesta miehestä tai satunnaisen vieraassa sänkyssä pelehtimisen jälkeen kun näyttää siltä kuin nainen olisi koiransa kanssa koheltanut niin niin.. eli silloin on ollut mies eikä mikään posliinipelle, puhumattakaan suihkun lattiasta, mies se on joka sinnekin jälkensä jättää..=)

    • karvaisen kaverin

      Ostan koiran.

    • lilylioneye

      miehellä pitää karvoja olla. Selkäkarvat on tosin aika ällöjä, eikä sekään oo suotavaa et rinta on kun ryijy. Mut runsaammanpuoleisesti saa olla.

    • NoJust

      Onneksi vahaukset ja höylät on keksitty. Silmistä alaspäin saisi mielellään olla karvaton, jos minulta kysytään.

    • marge.simpson

      minä tykkään karvaisista miehistä, olen aina tykännyt. mielestäni se niiiiin maskuliinista...

      homer on karvainen joka puolelta, myös selästä ja kaikkine karvoineen niin upean seksikäs aikuinen mies!

      ennen minua ja seurustelumme alkuaikoina hän ajoi karvat selästään, kun ajatteli ettei naiset tykkää, mutta nyt ne saavat kasvaa ihan rauhassa koska minä tykkään. ja muista naisistahan ei ole enää väliä.

      • Ihan mielenkiinnosta kysyn, miten onnistui ajamaan karvat selästään? :) Siinähän olisi ihan verillä, jos höylällä yrittää yksin sohia.


      • rgergergqer
        koditonhoure kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta kysyn, miten onnistui ajamaan karvat selästään? :) Siinähän olisi ihan verillä, jos höylällä yrittää yksin sohia.

        Mutta kun toistaiseksi se selkäkarvojen määrä on niin vähäinen, muutama haiven lapojen välissä. Tai siinä jossain yläselässä.


      • marge.simpson
        koditonhoure kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta kysyn, miten onnistui ajamaan karvat selästään? :) Siinähän olisi ihan verillä, jos höylällä yrittää yksin sohia.

        oikea kulma on tärkeä, ei tule verinaarmuja ja harjoitus tekee mestarin.

        olipa hän sitä jo vuosia harrastanut ennen minua, kun ei enää mikään poikanen ole, en sitten tiedä montako vuotta meni ennenkuin oppi tekniikan.


    • ....

      Mutta muusta karvoituksesta en tiedä oikein,en kauheasti välitä karvoittuneista miehistä (siis jos miehellä on paljon karvoja ja karkeita sellaisia)

    • Nainen, 38

      Entinen mieheni oli vähäkarvainen, nykyinen tosi karvainen. Molemmat hyvin rakkaita, ei kai se voi karvoista olla kiinni!!???

    • Anonyymi

      Hmm. Mä tykkään, jos miehellä on karvoja käsivarsissa ja jaloissa ja rintakehässä. En innostu kauheasti sileäksi ajelluista miehistä. Myös sänki ja parta on minusta superseksikkäät.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe