Kuinka venyttelen?

Voimistelijatypy28

Menen ensin Spagaatti-istuntaan oikea jalka edessä. Sitten painan pään polveen ja siitä lattiaan saakka. Sitten sama toisella jalalla. Sitten menen Sammakko-Asentoon ja siitä Sivuttais-Spagaattiin. Ollessani Sivuttais-Spagaatissa taivutan myös pään polveen kummallakin puolella. Sitten asetan korokkeen toisen jalan alle ja menen Yli-Sivuttais-Spagaattiin. Tämän jälkeen menen huippuvenytys asentoon jossa menen 20-50cm yli Sivuttais-Spagaatin. Tässä asennossa saan vielä painettua pään polveen. Olenko mielestänne notkea?

10

1207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedät

      ..Varmaan itsekkin että olet todellakin.

    • voimistelijamies

      Minä taivutan seisten pääni jalkojenvälistä selänpuolelle ja sieltä olan yli. sitten heitän toisen jalkani etupuolelta olan yli takaisin lattiaan ja seison yhdelläjalalla sen varassa, käteni heitän selkäpuolelle rusetille. Olenko notkea?

      • akrobaatti

        saan kyynerpääni yhteen seläntakaa, muoltua samaan aikaan vasenta korvaani oikea jalka niskan takana. Olenko notkea?


      • arma_nucleare
        akrobaatti kirjoitti:

        saan kyynerpääni yhteen seläntakaa, muoltua samaan aikaan vasenta korvaani oikea jalka niskan takana. Olenko notkea?

        akrobaatti, olet varsin notkea, hahah!


      • NotkeaN-79
        arma_nucleare kirjoitti:

        akrobaatti, olet varsin notkea, hahah!

        Sellainen nainen joka saa haarat avattua Sivuttais-Spagaattiin kuin vettä vain!! potentiaaliset Spagaatin osaajat tunnistaa aina ulkonäöstä.Hoikka ja kaunis nainen on aina yleensä myös urheilullinen ja notkea..


    • furies

      Olet todella notkea, mutta muistathan myös venytellä monipuolisesti, ei vain pelkkää spagaatia ja sivuttaisspagaatia. Myös lihasten voimistaminen on urheilijalle tärkeää, pelkkä notkeus ei aina riitä. Joissain tilanteessa saattaa olla vaikea hallita notkeutta ja saada liikkeeseen/tekniikkaan nopeutta ja terävyyttä, jos suorittamiseen tarvittavaa lihasvoimaa ei ole tarpeeksi. Jos kesätreeniohjelmaasi kuuluu ainoastaan spagaatien venyttelyä, kehoittaisin sinua lisäämään siihen myös jotain lihaskuntoharjoituksia. Tällaiset harjoitukset ovat sinulle varmasti lajitreenistäkin tuttuja.

    • Voimistelo <3 minä

      Olethan notkea, ja kysyisin missä seurassa harrastat ja mitä?Itse joukkuevoimistelua ja täysin rakastunut lajiin!

    • Voimistelu <3 minä

      Jos olet voimistelija,niin kysyisin missä seurassa harrastat ja mitä?Itse joukkuevoimistelua ja täysin rakastunut lajiin!

    • uih..

      Voimistelijatypy28:n galleria-sivu on suljettu asiattoman sisällön vuoksi.. :) Kuis se nyt niin on päässyt käymään?.. :)

      • <3<3

        Menen ylispagaati asentoon metrin korkuiselle tuolille siis etujalka tuolilla ja takajalka maassa, pohjaan pääsen olenko notkea?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8248
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4668
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe