Menkat ja kamala iho :/

Taas on menkat alkamassa näinä päivinä, minä hetkenä hyvänsä, ja sen näkee heti naamastani, olen puolet kalpeampi kuin normaalisti, iho on kuin eri ihmisen, väri on kelmeä, tosi väritön, ja sen lisäksi että finnejäkin kukkii koko naama, on iho muutenkin jotenkin erituntuinen, meikkivoide ei levity yhtä hyvin kiin normaalisti, jne. Näytän niin rumalta että itkettää..

Naaman lisäksi hiuksetkin ovat ihan lässähtäneet, ei auta vaikka miten föönaisin ja laittaisin muotoilutuotteita, ja kihartaessa ei sitten millään kiharru..

Onko MITÄÄN keinoa, jolla saa nämä menkoista johtuvat "oireet" pois?? Olen kurkkuani myöten täynnä tätä että joudun aina menkkojen alkamispäivinä olemaan neljän seinän sisällä kotona, kun ei ihmisten ilmoille viitsi tämännäköisenä lähteä, muutenkin olo on heikko, kuin olisi kipeänä...

Mitään e-pillereitä en voi syödä (jotkut sanoneet niiden auttavan ainakin iho-ongelmiin menkkojen yhteydessä), onko mitään muita keinoja?? Vastauksia tänne vaan!
3494
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

pitäis olla vähän sama vaikutus ku epillereillä mut ne on kasvipohjaisia ja siksi lievempiä. en itse ole kokeillu mut kuullu kehuja kyl. joku soija-isoflavonoidi tai joku vastaava oli nimi..

Äänestä

ja niiden vaikutuksesta menkkojen yhteydessä, ei ainakaan toimi mulla, ihan samalla tavalla menee iho huonoon kuntoon viikko ennen menkkoja, ja vaikka syönkin pillereitä putkeen niin silti tulee ne pms-oireet, ei auta ei... tällästä tää elämä on meillä naisilla, ja tiedän että suruttaa ja vi***taa, mutta sekin kuuluu niihin pms-oireisiin... ja pitää muistaa että ne oireet kyllä katoaa aikanaan. tällästä täällä... tiedän tunteesi vähän liaankin hyvin...
toivoopi: kanssasisaresi;) ps: yritä jaksaa, viikon päästä helpottaa:)

Äänestä
  • oletteko kokeilleet eri pillereitä?
    joillakin ei toiset tehoa ollenkaan mutta toiset
    auttavatkin tosi paljon.riippuu paljolti merkistä.lääkärille vaan ja kertomaan mihin kaipaa apua niin se suosittelee oiekanlaiset.jos eivät sovi tai helpota niin kannattaa kokeilla toista merkkiä.sitten noihin menkkakipuihin.on olemassa semmosia sinisiä kipulääkkeitä nimeltään Miranax jotka on muistaakseni nimenomaan menkkakipuihin suunniteltu.niihin tarvii reseptin mutta on auttanu mua ainakin todella paljon!

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


auttaako mikään?? kirjoitti:

Taas on menkat alkamassa näinä päivinä, minä hetkenä hyvänsä, ja sen näkee heti naamastani, olen puolet kalpeampi kuin normaalisti, iho on kuin eri ihmisen, väri on kelmeä, tosi väritön, ja sen lisäksi että finnejäkin kukkii koko naama, on iho muutenkin jotenkin erituntuinen, meikkivoide ei levity yhtä hyvin kiin normaalisti, jne. Näytän niin rumalta että itkettää..

Naaman lisäksi hiuksetkin ovat ihan lässähtäneet, ei auta vaikka miten föönaisin ja laittaisin muotoilutuotteita, ja kihartaessa ei sitten millään kiharru..

Onko MITÄÄN keinoa, jolla saa nämä menkoista johtuvat "oireet" pois?? Olen kurkkuani myöten täynnä tätä että joudun aina menkkojen alkamispäivinä olemaan neljän seinän sisällä kotona, kun ei ihmisten ilmoille viitsi tämännäköisenä lähteä, muutenkin olo on heikko, kuin olisi kipeänä...

Mitään e-pillereitä en voi syödä (jotkut sanoneet niiden auttavan ainakin iho-ongelmiin menkkojen yhteydessä), onko mitään muita keinoja?? Vastauksia tänne vaan!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu