Onko siis Red Crow:sta tilaaminen luotettavaa?
Tilasin nimittäin lauantaina 8.7. korsettitopin (viikonloppujahan ei lasketa)Toimitusaika pitäisi olla n. 2-5 päivää.
Että miten on?
Red crow:sta tilaaminen
6
694
Vastaukset
- umpikuja13
itse tilasin sieltä ja tuli niin kuin piti. ihan jees toimintaa ollut ainakin omalla kohdalla
- siisti
...Tilasin viime sunnuntaina, ei oo vielä tullu mut eiköhän se sieltä kohtapuoliin tule..
- siisti
Ei oo vieläkään tullu..
- nerner
Tilasin lokakuun loppupuolella, kyselin parin viikon kuluttua, jolloin luvattiin tuote toimittaa marraskuun loppupuolella. Nyt tuli mailia, että toimitus on siirtynyt tammikuulle...
Luotettavaa, erittäin.- -maya-
parasta palvelua mitä näistä alan liikkeistä olen saanut ja kaikki on tullut aina ajallaan! Kyllä kannattaa jaksaa nimittäin odottaa niitä korsetteja. Paljon laadukkaampia kuin esim. Morticiassa :).
- juu2
tavarat tuli nopeasti, asiallista meininkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745228- 332891
- 402594
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261993Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401952Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291809- 951782
- 1671657
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241398Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220