Onko siis Red Crow:sta tilaaminen luotettavaa?
Tilasin nimittäin lauantaina 8.7. korsettitopin (viikonloppujahan ei lasketa)Toimitusaika pitäisi olla n. 2-5 päivää.
Että miten on?
Red crow:sta tilaaminen
6
692
Vastaukset
- umpikuja13
itse tilasin sieltä ja tuli niin kuin piti. ihan jees toimintaa ollut ainakin omalla kohdalla
- siisti
...Tilasin viime sunnuntaina, ei oo vielä tullu mut eiköhän se sieltä kohtapuoliin tule..
- siisti
Ei oo vieläkään tullu..
- nerner
Tilasin lokakuun loppupuolella, kyselin parin viikon kuluttua, jolloin luvattiin tuote toimittaa marraskuun loppupuolella. Nyt tuli mailia, että toimitus on siirtynyt tammikuulle...
Luotettavaa, erittäin.- -maya-
parasta palvelua mitä näistä alan liikkeistä olen saanut ja kaikki on tullut aina ajallaan! Kyllä kannattaa jaksaa nimittäin odottaa niitä korsetteja. Paljon laadukkaampia kuin esim. Morticiassa :).
- juu2
tavarat tuli nopeasti, asiallista meininkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099