Mikä lie mahtaa olla merirosvo laulu, josta ainoat sanat muistissa:
"...miekka kättä heiluttaa..."
Hiukan ehkä Fröbeleitten tyylinen, mutta olen kuullut vain kerhoryhmän esityksenä, alkuperästä ei mitään tietoa! Liittyy kuitenkin minulle erittäin tärkeään tapahtumaan, ois kovin mukavaa jos saisin sen sanat jostain.
Mikä merirosvolaulu?
7
7810
Vastaukset
- kysyt mikä
laulu, ei sen kummempaa...
- tärkeitä muitoja
että mikä ryhmä...mutta ei mitään käsitystä, joku kaiketi päiväkotiryhmistä...vieras kaupunki jne.
Ajattelin vaan kokeilla josko jollain heti tulisi mieleen kertosäkeen pätkästä tämä laulu, itsellä kun ei ole sen ikäisiä lapsia, että niitä lastenlauluja tulisi muuten kovastikaan kuunneltua enää.. - Los Piratos
Yhtyeen nimi on Los Piratos, niillä on levy, joka on täynnä merirosvoaiheista musiikkia. Ne on jostain Kuopion suunnalta kai kotoisin, ja keikkailevat kyllä ympäri Suomee.
Lupaan kirjoittaa sulle "Miekka kättä heilutan" -sanat tänne mahdollisimman pian! Levyn kannessa on nimittäin biisien sanat, joten ei oo iso homma, kunhan kotiin pääsen.
Toinen huippu-laulu niillä on sellainen "valas-kala, valas-kala, hankala onkia. Heitä onki veteen, koukkuun matoja, heitä onki veteen, ei tuu saalista..." Siitä tykkää meijän tyttö. - Tärkeitä muistoja
Los Piratos kirjoitti:
Yhtyeen nimi on Los Piratos, niillä on levy, joka on täynnä merirosvoaiheista musiikkia. Ne on jostain Kuopion suunnalta kai kotoisin, ja keikkailevat kyllä ympäri Suomee.
Lupaan kirjoittaa sulle "Miekka kättä heilutan" -sanat tänne mahdollisimman pian! Levyn kannessa on nimittäin biisien sanat, joten ei oo iso homma, kunhan kotiin pääsen.
Toinen huippu-laulu niillä on sellainen "valas-kala, valas-kala, hankala onkia. Heitä onki veteen, koukkuun matoja, heitä onki veteen, ei tuu saalista..." Siitä tykkää meijän tyttö.Jee, mä tiesin, että apu on lähellä, kunhan osaa pyytää oikeesta paikasta...!
Tosin ensin koitin monesta, monesta väärästä...=(!
Mutta kiitos jo sanoista etukäteen ja tiedoista muutenkin! - äitee +4
Los Piratos kirjoitti:
Toinen huippu-laulu niillä on sellainen "valas-kala, valas-kala, hankala onkia. Heitä onki veteen, koukkuun matoja, heitä onki veteen, ei tuu saalista..." Siitä tykkää meijän tyttö.sitähän on ollut monta vuotta myynnissä ihan Ruokavarastoilla ja Tarjoustaloissa ainakin. Hintakaan ei ole kaksinen..
- Yeahendahl
Mikko Perkoilalla on joku merirosvolaulu. Olisiko etsimäsi laulu juuri se?
- Levyn omistava
Laulu alkaa:
Pääkallo, kylkiluut ja polvet..miekkäkättä heiluttaa, puujalkaa kanteen koputan.
Pääkallo, kylkiluut ja polvet..miekkakättä heilutan..puujalkaa kanteen koputan.
"Eteenpäin hyökätää, taakse päin näin pyöritään, vauhdilla ankkurit ylös nostetan..
eteenpäin hyökätään, taaksepäin näin pyöritään, vauhdilla purjeet ylös nostetaan.
Tätä lauletaan koko laulu mutta tahti kiihtyy loppua kohti. Laulu on Los Piratoksen. Siinä laulaa 2 miestä, Jyväkylästä. Toinen miehistä on päiväkodin joku johtaja?! Tosi hyvälevy kokonaisuutenaan, suosittelen! Minulla on 2 tyttöä ja ne tykkää siitä paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."382091Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701858- 1151289
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711130- 91885
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli71845Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43826Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.77805Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931763- 54681