Mikä lie mahtaa olla merirosvo laulu, josta ainoat sanat muistissa:
"...miekka kättä heiluttaa..."
Hiukan ehkä Fröbeleitten tyylinen, mutta olen kuullut vain kerhoryhmän esityksenä, alkuperästä ei mitään tietoa! Liittyy kuitenkin minulle erittäin tärkeään tapahtumaan, ois kovin mukavaa jos saisin sen sanat jostain.
Mikä merirosvolaulu?
7
7550
Vastaukset
- kysyt mikä
laulu, ei sen kummempaa...
- tärkeitä muitoja
että mikä ryhmä...mutta ei mitään käsitystä, joku kaiketi päiväkotiryhmistä...vieras kaupunki jne.
Ajattelin vaan kokeilla josko jollain heti tulisi mieleen kertosäkeen pätkästä tämä laulu, itsellä kun ei ole sen ikäisiä lapsia, että niitä lastenlauluja tulisi muuten kovastikaan kuunneltua enää.. - Los Piratos
Yhtyeen nimi on Los Piratos, niillä on levy, joka on täynnä merirosvoaiheista musiikkia. Ne on jostain Kuopion suunnalta kai kotoisin, ja keikkailevat kyllä ympäri Suomee.
Lupaan kirjoittaa sulle "Miekka kättä heilutan" -sanat tänne mahdollisimman pian! Levyn kannessa on nimittäin biisien sanat, joten ei oo iso homma, kunhan kotiin pääsen.
Toinen huippu-laulu niillä on sellainen "valas-kala, valas-kala, hankala onkia. Heitä onki veteen, koukkuun matoja, heitä onki veteen, ei tuu saalista..." Siitä tykkää meijän tyttö. - Tärkeitä muistoja
Los Piratos kirjoitti:
Yhtyeen nimi on Los Piratos, niillä on levy, joka on täynnä merirosvoaiheista musiikkia. Ne on jostain Kuopion suunnalta kai kotoisin, ja keikkailevat kyllä ympäri Suomee.
Lupaan kirjoittaa sulle "Miekka kättä heilutan" -sanat tänne mahdollisimman pian! Levyn kannessa on nimittäin biisien sanat, joten ei oo iso homma, kunhan kotiin pääsen.
Toinen huippu-laulu niillä on sellainen "valas-kala, valas-kala, hankala onkia. Heitä onki veteen, koukkuun matoja, heitä onki veteen, ei tuu saalista..." Siitä tykkää meijän tyttö.Jee, mä tiesin, että apu on lähellä, kunhan osaa pyytää oikeesta paikasta...!
Tosin ensin koitin monesta, monesta väärästä...=(!
Mutta kiitos jo sanoista etukäteen ja tiedoista muutenkin! - äitee +4
Los Piratos kirjoitti:
Toinen huippu-laulu niillä on sellainen "valas-kala, valas-kala, hankala onkia. Heitä onki veteen, koukkuun matoja, heitä onki veteen, ei tuu saalista..." Siitä tykkää meijän tyttö.sitähän on ollut monta vuotta myynnissä ihan Ruokavarastoilla ja Tarjoustaloissa ainakin. Hintakaan ei ole kaksinen..
- Yeahendahl
Mikko Perkoilalla on joku merirosvolaulu. Olisiko etsimäsi laulu juuri se?
- Levyn omistava
Laulu alkaa:
Pääkallo, kylkiluut ja polvet..miekkäkättä heiluttaa, puujalkaa kanteen koputan.
Pääkallo, kylkiluut ja polvet..miekkakättä heilutan..puujalkaa kanteen koputan.
"Eteenpäin hyökätää, taakse päin näin pyöritään, vauhdilla ankkurit ylös nostetan..
eteenpäin hyökätään, taaksepäin näin pyöritään, vauhdilla purjeet ylös nostetaan.
Tätä lauletaan koko laulu mutta tahti kiihtyy loppua kohti. Laulu on Los Piratoksen. Siinä laulaa 2 miestä, Jyväkylästä. Toinen miehistä on päiväkodin joku johtaja?! Tosi hyvälevy kokonaisuutenaan, suosittelen! Minulla on 2 tyttöä ja ne tykkää siitä paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195204- 472869
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312561Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231939En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111687- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231425- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101388