Mikä merirosvolaulu?

Tärkeitä muistoja

Mikä lie mahtaa olla merirosvo laulu, josta ainoat sanat muistissa:

"...miekka kättä heiluttaa..."

Hiukan ehkä Fröbeleitten tyylinen, mutta olen kuullut vain kerhoryhmän esityksenä, alkuperästä ei mitään tietoa! Liittyy kuitenkin minulle erittäin tärkeään tapahtumaan, ois kovin mukavaa jos saisin sen sanat jostain.

7

7550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyt mikä

laulu, ei sen kummempaa...

• tärkeitä muitoja

että mikä ryhmä...mutta ei mitään käsitystä, joku kaiketi päiväkotiryhmistä...vieras kaupunki jne.
        Ajattelin vaan kokeilla josko jollain heti tulisi mieleen kertosäkeen pätkästä tämä laulu, itsellä kun ei ole sen ikäisiä lapsia, että niitä lastenlauluja tulisi muuten kovastikaan kuunneltua enää..

• Los Piratos

Yhtyeen nimi on Los Piratos, niillä on levy, joka on täynnä merirosvoaiheista musiikkia. Ne on jostain Kuopion suunnalta kai kotoisin, ja keikkailevat kyllä ympäri Suomee.

Lupaan kirjoittaa sulle "Miekka kättä heilutan" -sanat tänne mahdollisimman pian! Levyn kannessa on nimittäin biisien sanat, joten ei oo iso homma, kunhan kotiin pääsen.

Toinen huippu-laulu niillä on sellainen "valas-kala, valas-kala, hankala onkia. Heitä onki veteen, koukkuun matoja, heitä onki veteen, ei tuu saalista..." Siitä tykkää meijän tyttö.

• Tärkeitä muistoja
        Los Piratos kirjoitti:

Yhtyeen nimi on Los Piratos, niillä on levy, joka on täynnä merirosvoaiheista musiikkia. Ne on jostain Kuopion suunnalta kai kotoisin, ja keikkailevat kyllä ympäri Suomee.

Lupaan kirjoittaa sulle "Miekka kättä heilutan" -sanat tänne mahdollisimman pian! Levyn kannessa on nimittäin biisien sanat, joten ei oo iso homma, kunhan kotiin pääsen.

Toinen huippu-laulu niillä on sellainen "valas-kala, valas-kala, hankala onkia. Heitä onki veteen, koukkuun matoja, heitä onki veteen, ei tuu saalista..." Siitä tykkää meijän tyttö.

Jee, mä tiesin, että apu on lähellä, kunhan osaa pyytää oikeesta paikasta...!

Tosin ensin koitin monesta, monesta väärästä...=(!
        Mutta kiitos jo sanoista etukäteen ja tiedoista muutenkin!

• äitee +4
        Los Piratos kirjoitti:

sitähän on ollut monta vuotta myynnissä ihan Ruokavarastoilla ja Tarjoustaloissa ainakin. Hintakaan ei ole kaksinen..

• Yeahendahl

Mikko Perkoilalla on joku merirosvolaulu. Olisiko etsimäsi laulu juuri se?

• Levyn omistava

Laulu alkaa:
      Pääkallo, kylkiluut ja polvet..miekkäkättä heiluttaa, puujalkaa kanteen koputan.
      Pääkallo, kylkiluut ja polvet..miekkakättä heilutan..puujalkaa kanteen koputan.

"Eteenpäin hyökätää, taakse päin näin pyöritään, vauhdilla ankkurit ylös nostetan..
      eteenpäin hyökätään, taaksepäin näin pyöritään, vauhdilla purjeet ylös nostetaan.

Tätä lauletaan koko laulu mutta tahti kiihtyy loppua kohti. Laulu on Los Piratoksen. Siinä laulaa 2 miestä, Jyväkylästä. Toinen miehistä on päiväkodin joku johtaja?! Tosi hyvälevy kokonaisuutenaan, suosittelen! Minulla on 2 tyttöä ja ne tykkää siitä paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      119
      5204
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2869
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2812
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      31
      2561
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1939
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      1687
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1425
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1397
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1388
    Aihe