Miesvaltaiset alat

PUKIT!OTTAISITTEKO KENET VAAN?

Vartijat,poliisit,tullimiehet...

Onko teillä joku sakaba käynnissä niistä harvoista naisista töissä,vaikka ne ois millaisia lehmiä vaan. Hirveätä liehittelyä,joka saa akat vaan luuleen itestään liikoja. Sitten panette ja kietoon samalla työpaikalla. Olen ollut kahdessa tällaisessa työyhteisössä suhde 10/90 ja 15/85 naisia/miehiä ja aivan hirveät ämmät oli jakanut 5-20 jätkälle/nainen ja luulivat olevansa jotakin.

11

3108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kateellinen, kun

oot ilmeisesti jäänyt ilman. Et muuten sortuisi noin alentavaan vähättelyyn ...

• sivusta seurannut

Kateellinen miehille jotka saavat kiertopalkintoa vai kateellinen kiertopalkinnolle? Kumpi sinun mielestäsi pitäisi olla?

• On sitten..

Niin vitun tyhmiä, persettä jakavia huoria että ihan hävettää naisten puolesta.

• plösö hårå

se on minulle ihannetilanne. oon ihan tosi ruma seinästä revitty sieniä syövä plösö. miehiä en sais muuten mitenkään, mutta töissä, siellä saaan jopa minä! nooh rumiahan ne miehetkin on...joten tasoissa ollaan. olen tyytyväinen! naurattaa vaan, ajattelen, oi miehet jos te kuulkaas paremmasta tietäsitte! mutta rehellisesti sanottuna kovin moni heistä ei ole naista nähnytkään aiemmin, niin kelpaa kuka vaan (no, ei olisi kyllä sillä pärställä varaa kovin ronkeli ollakaan).
      skål sille!

• tosta tilanteesta

saanut hyvän ja ihanan miehen itselleni -kun kokeilee muutamaa niin löytyy se paras -loppuelämäksi jopa.
        No joo, onhan se aika yököttävää tommonen touhu -kaippa se on jotain miesten juttua -täytyy pönkittää itsetuntoa ( kilpailunhalu suuret puheet).
        Mutta kaikkihan me seksistä tykätään -olis vaan toivottavaa, et pelkästään sinkut hyppis toistensa sänkyihin ja käyttäis ehkäisyä. Ja parempi tutun kanssa selvinpäin kun tuntemattoman kans kännissä.

• -----------------++--
        tosta tilanteesta kirjoitti:

saanut hyvän ja ihanan miehen itselleni -kun kokeilee muutamaa niin löytyy se paras -loppuelämäksi jopa.
        No joo, onhan se aika yököttävää tommonen touhu -kaippa se on jotain miesten juttua -täytyy pönkittää itsetuntoa ( kilpailunhalu suuret puheet).
        Mutta kaikkihan me seksistä tykätään -olis vaan toivottavaa, et pelkästään sinkut hyppis toistensa sänkyihin ja käyttäis ehkäisyä. Ja parempi tutun kanssa selvinpäin kun tuntemattoman kans kännissä.

Miesvaltaisissa tehtaissa "tapellaan" myös sinne eksyneiden muutaman mätisäkin suosiosta.Voi vittu miten huvittaa nää "casanovat",jotka pyörii näiden lehmien kimpussa.Miksi olette niin epätoivoisia???

• Näin on
        tosta tilanteesta kirjoitti:

Näinhän se vaan menee,mutta toivottavasti jää tosiaan vaan sinkkujen harrastukseksi tämä kierrätys töissä. Kyllähän näihinkin juttuihin varmasti särkyneitä sydämiä ja liikoja odotuksia joskus liittyy. Se ei pelaa joka pelkää ja äkkiä kai sitä oppii pelin hengen.

• kysely

Onpas kummallinen ketju:)
      Olen vahvasti miesvaltaisella alalla eikä siellä mitään tuollaista esiinny!
      Miehet on hyvän näköisiä ja naimisissa olevia kunnollisia, löytyy sinkkujakin.
      Itse olen naimisissa eikä kyllä työpaikan miehet kiinnosta kuin kivoina työkavereina.
      Jotkut on yrittäneet iskeä, mutta on tehty selväksi ettei se tule kyseeseenkään enkä ole kiinnostunut.
      Yksi mies riittäköön.
      Todella hauskoja ja kivoja kyllä ovat ja reiluja. Olen ollut niin mies kuin naisvaltaisellakin alalla ja en kyllä löydä eroavaisuuksia enkä moitittavaa kummastakaan.
      Onhan meillä jokaisella oma elämä työn ulkopuolella. Ei siellä työssä nyt niin kauan aikaa vietetä.
      En kyllä voisi kuvitellakkaan ottavani miestä samalta alalta kuin itse olen. Kyllä muitakin asioita elämässään haluaa kuin samoja juttuja.
      Enkä toisekseen voisi kuvitellakkaan syöväni kuormasta. En kehtaisi edes mennä enää töihin jos olisi ollut säätöä jonkun kanssa.
      Todellisesta miesvaltaisen alan työpaikasta en usko kijoittajan aloittaneella olleen ikinä kokemusta.
      Taisi olla provo ja lapsen sellaisen tekemä, tai hyvin infanttilin naivistinen näkemys.

• she1

Itse olen miesvaltaisella alalla,talvella olin yksin kymmenen miehen kanssa mutta kukaan ei ehdottele. Tiedetään että olen kaveri ja jos haluan jotain,teen sen aloitteen. Mielestäni olen unelma-alalla,saa useinmiten namuja miehiä katsella ja työt menee paljon nopeemmin! Toki totakin esiintyy,mutta olen kokenut pelkkää flirttiä,mikä on piristävää eikä ahdistavaa:) Sitäpaitsi sehän on kiva vaan että joku kattoo mutta en todellakaan ole siitä ylimielinen tai ylpeä.

• aika

Eihän nyt kukan olekkaan puhunut ylimielisyydestä tai ylpeydestä:)
        Eikähän sinun ikäistäsi tosissaan pokata työpaikalta, systä ette osaa kontrolloida vielä tunteitasi ja otat hieman liian vakavasti pikku romanssit.
        Siksi sinun kanssasi leikitellään ja hyvän tuulisesti flirttaillaan, sen on joka nainen käynyt läpi oli miesvaltainen ala tai ei.
        Ei lasketa aikuisten leikkeihin niin SANOAKSENI, SE ON SELLAISTA KILTTI TYTTÖ FLIRTTIÄ.
        Lähempänä kolmeaKYMPPIÄ RIKOT SYDÄMMESI MUUTAMAN KERRAN ENNENKUIN TAJUAT HOMMAN NIMEN.
        NÄIN SE MENEE.
        Eikä yksi talvi aikuiselle miehelle vielä riitä:)

• arvatenkin näin

Viestin alottaja on ite akka jolta kukaan ei ole halunnut ottaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1556
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1403
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1242
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      962
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      177
      865
    Aihe