Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Jotain romanttista..?

Toivoton romantikko

Olen jo monta kuukautta miettinyt, mitä ihanaa ja romanttista voisin suunnitella kullalleni, mutta ilmeisesti olen toivotan tässä asiassa, sillä en ole mitään todella erikoista keksinyt. Kaikkea elokuvista opittua on yritetty (Elokuvissa käynti, illallinen, kävely auringonlaskussa..), mutta mikään näistä ei ole toiminut, kuten olen odottanut. Siksi kysyisinkin neuvoa, niin naisilta, kuin miehiltä, jotka ovat minua fiksumpia, että mitä voisin kehitellä omalle kullalle? Ehdotuksia saa esittää laidasta laitaan, niin sängyssä, kuin sängyn ulkopuolella.

7

12108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerhoon

      Itse tein näin vuosipäivänämme: Pyysin kultaa poistumaan hetkeksi, sillä aikaa sinitarrailin seinille sydämenmuotoisille pahveille kirjoitettuja lauseita "miksi rakastan sinua"(innostuin askartelemaan) ja pienempiin sydämiin eri kielillä rakastan sinua. Olin siivonnu sen huoneen todella siistiks ja asettelin kynttilöit ympäriinsä ja sohval laitoin kaikkii just pyykist tulleit huopii ja tyynyi, tykkään puhtaan pyykin tuoksust, ja sit tietty mul oli kaunis yöpuku pääl ja ei ollu kiiret mihinkä, juteltii ja nautittii toistemme seurasta.. ei se tarvi enempää!! mulle parhaimmat ideat tulee omast pääst, sillon ne myös näyttää sulta itseltä ja tuntuu kaikkein ihanimmilta ja sydämestä tulleilta!!

    • romanttinen ehdotus :) <3

      Minä järjestin vuosipäivänämme miehelleni piknikin. Olin hankkinut kuohuviiniä, mansikoita ja kaikenlaista hyvää syötävää. Sitten makoilimme kauniina kesäpäivänä rannalla viltin päällä ja söimme sekä nautimme toistemme seurasta. Sateen sattuessa piknikin voi järjestää vaikka olohuoneen lattialla. :) Piknik huipentui itse kirjoittamaani runoon, jonka luin miehelleni. Jollei runosuoni syki, valmiita rakkausrunoja on maailma täynnä, joista voit sitten valita mieleisesi ja lausua miehellesi. :) Tässä mun ehdotus. :)

      • runo Sinulle <3

        Lainattua - pöytälaatikon pohjalta löytyneitä...

        Älä enää etsi aaretta
        sillä löysit se jo - minut
        oikeastaan et löytänyt minua
        vaan sait minut lahjaksi
        siispä olen aarteesi ja lahjasi.
        Onnea!


      • kukkimaan

        Hieno ehdotus, täytyy pistää mieleen. Hankalaa keksiä omia runoja, pitäisi olla tietynlainen fiilis.
        Onneksi voi kirjoittaa toisten ajatelmia. :)


    • dansku

      Itse olen tehnyt yksi talvinen ilta poikaystävälleni yllätyksen,kun hän iltatöistään saapui..Olin laittanut kynttilöitä vähän niin kuin reitiksi parvekkeelle ja myös koko parveke oli tännä kynttiläitä ja ruusunlehtiä. Siellä oli illallinen romanttisissa merkeissä ja taustalla soi romanttinen musiikki ja lähinnä sellainen musiikki,mitkä olivat meidän yhteisiä kappaleita..ja loput te sitten tiedättekin.. ;D

      Tänään on meillä 1,6v pv ja jotain pitäisi järjestää..

    • onnellisessa suhtees

      Minä taas vein tyttöystäväni Hotelliin yöksi jossa oli saunat ja pelit ja värmeet ;) Seurustelimme vasta silloin 5kk ja hän täytti 5 pv aijemmin 18 kun minä niin sitten kun tuli minun synttärit niin veinkin hänet hotelliin ;)

    • mamma x2

      Mieheni romanttisin ja ehkä hupaisin tekonsa oli kun hän samana iltana osoitti tunteensa laulamalla(kun kihlauduimme päivällä.).Olimme kesäiltana ihanalla saarella ja hän maistissaan piti kädestäni kiinni ja lauloi(ei todellakaan osaa) minulle Hopeinen kuu..:) alusta loppuun..ja sitten kainaloon ja pusuttelua ja öhöm...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2474
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1555
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1508
    8. 54
      1370
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe