Hei
Nyt alkaa olla homma siinä pisteesä, että tekisi mieli mennä lääkärille juttelemssa painostani.
Paino tuntuu olemaan aina vaan nousussa ja pudottaminen ei van onnistu.Jalat alkaa olla ihan lopussa painon takia ja muutenkaan ei enää jaksa.
Synnytin puoli vuotta sitten ja nyt painan saman verran kun viimeisilläni.Painoindeksi on jotain 35...eli aivan liikaa.Tiedän että ei synnytyksen jälkeen ole kiire palautua ja laihtua, mutta kyllä nyt pitää tehdä jotain.Haluan lapsenkin takia laihtua ja jaksaa.
Tekisi mieli siis mennä ihan lääkäriin keskustelemaan ja katsoa sitten jatkoa, mutta tuntuu että terveyskeskukseen en mielelläni menisi,koska tälläisissä asioissa palvelu voisi olla tympeää.Eli tietääkö joku hyvän lääkärin jossa saisi asiallista palvelua(yksityinen)???
Kiitos jos joku viitsii auttaa!!!
[email protected]
lääkäriin JKL
8
571
Vastaukset
- LiianpaksuJokapaikkaan
Oon käynyt nyt kahden vuoden aikana neljästi lääkärissä tämän asian tiimoilla. Itselläni ylipaionoa 70kg!
Ekan keran kun menin, otettiin verikokeet, kaikki ok ja ohjattiin "porkkanan purenta" ryhmään johon en edes päässyt kertaakaan koska se oli maanantaisin klo 13! Eli olin aina töissä silloin!
Toisella kerralla hain sitten Redut. Sanoi, että haluun ne. Sain 10mg ja ne oli ok. Paino alkoi putoamaan.
Kolmannella kerralla hain vahvemmat eli 15mg.
Laihduttaminen näillä oli kuitenkin jotenkin... vaikeaa ja kallista. Ja asiaa ei yhtään parantanut se etä lääkäri itse sanoi näiden olevnan huuhaata, kalliita placeboja vain. Kun ihmiset saadaan niihin uskomaan, ne toimii.
Nyt kävin taas lääkärissä.
Täytän kriteerit leikkaukseen. Varikokeet otettiin maanantaina taas, ensi tiistaina saadaan tulokset ja jos kaikki ok edelleen, pannaan lähete sairaalaan konsult. kirurgille.
Kovasti nyt odotan että pääsen leikkaukseen ja voin olla taas oikea ihminen.Noita reduja minäkin haluaisin kokeilla.Tiedän että ei ne yksistään mitään kauheesti aikaan saa, mutta jos ne inspiroisi alkuun ja kalliitahan ne on.
Toivottavasti nyt sitten saat apua...onnea.
- shakira1
meillä on PALJON yhteistä. lapset ja ylipaino. ikäkin. jos tahdot kirjoitella kanssani niin vastaile. minäkin yritän laihduttaa, onnistunut olen nyt puottamaan 11kg. olen siis aikas iso.
- en ymmärrä
jadeliini kirjoitti:
kirjoittele ihmeessä [email protected]
Miksi haluatte lääkäriin laihtuaksenne? Eikö ennemmin kannattaisi liittyä painonvartijoihin tai jotain muuta vastaavaa? En voi ymmärtää, että syödään lääkkeitä, että laihduttaisiin, kun ei tarvitsisi muuta kuin vähentää ruoasta saatavaa kalorimäärää. Jos syö liikaa, niin eiköhän kilot palaa takaisin samantien kun lääkkeetkin loppuvat. Eikö olisi kuitenkin tarkoituksenmukaisinta opetella uudet elämäntavat?
- ...
en ymmärrä kirjoitti:
Miksi haluatte lääkäriin laihtuaksenne? Eikö ennemmin kannattaisi liittyä painonvartijoihin tai jotain muuta vastaavaa? En voi ymmärtää, että syödään lääkkeitä, että laihduttaisiin, kun ei tarvitsisi muuta kuin vähentää ruoasta saatavaa kalorimäärää. Jos syö liikaa, niin eiköhän kilot palaa takaisin samantien kun lääkkeetkin loppuvat. Eikö olisi kuitenkin tarkoituksenmukaisinta opetella uudet elämäntavat?
Lääkkeiden avulla laihtuu tutkimusten mukaan neljä kiloa vuodessa. Esim. lääkettä käyttävä laihtuu vuodessa 20kg ja lumelääkettä käyttävä 16kg. Ei niistä oo paljon hyötyä.
- puhuko
... kirjoitti:
Lääkkeiden avulla laihtuu tutkimusten mukaan neljä kiloa vuodessa. Esim. lääkettä käyttävä laihtuu vuodessa 20kg ja lumelääkettä käyttävä 16kg. Ei niistä oo paljon hyötyä.
paskaa jos ette asioista tiedä.olen pudottanut painoa -30kg reductilitilla jota oma lääkärini suositteli.kalliita ovat mutta toimii varmasti.
köyhät kyykkyyn, kateus se vie kalatkin... - ...
puhuko kirjoitti:
paskaa jos ette asioista tiedä.olen pudottanut painoa -30kg reductilitilla jota oma lääkärini suositteli.kalliita ovat mutta toimii varmasti.
köyhät kyykkyyn, kateus se vie kalatkin...Mä kuulin ton yliopistossa luennoitsijalta että lääkkeet laihduttaa sen neljä kiloa. Loppu on sitten elintapamuutoksista kiinni. Voihan se luennoitsija puhua paskaa, mutta muistaakseni tämä luennoitsija oli lääkäri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603435Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242809Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541877- 711116
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971050Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27879- 45869
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104864