Hei, Olen lähdössä Turkkiin näin elokuussa matkalle ja haluaisin sukeltaa samalla.
Onko kellään vinkkejä tietoja hyvästä diving centeristä, ketä kannattaisi käyttää?! Ajattelin samalla kenties suorittaa Padin OWD-kurssin.
Sukellusta Marmariksessa?
2
407
Vastaukset
- Arha
Itse olen lähdössä Icmeleriin 8.8, se on ihan Marmariksen vieressä ajattelin myös itse tiedustella löytyykö sieltä tai Marmariksesta ihmisiltä sukelluskokemuksia? Olen vasta aloittelija, sukelsin ensimmäisen kerran viime helmikuussa Egyptissä ja rakastuin siihen samantien.
- marmaraa
Olin Marmariksessa noin viisi vuotta sitten sukeltamassa.Silloin löysin Detur nimisen matkatoimiston avulla suomalaisen sukellus järjestäjän,jolla homma toimi tosi hyvin.
En nyt kyllä millään muista minkä niminen sukelluskeskus tää nyt sit oli.Soita Deturiin josko he tietäsivät näitä keskuksia siellä,kun ovat vuosia jo matkoja sinne järjestäneet.
Muutenhan se Marmaris on kamala paikka ja turkkilaiset todella hirveitä.Mutta,mutta sukeltaminen siellä Marmaran merellä nyt vielä menee.
Good !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822