LeAnn Rimes on paras!

Mikään ei pärjää LeAnn Rimesille! Hän taitaa kantrin, popin ja rockin täydellisesti! Ei edes Dolly Parton ole niin hyvä kuin LeAnn!

9

870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • basher

      hyvä viihdelaulaja, muttei pärjää ollenkaan todellisille huipuille, kuten Emmylou Harris, Lucinda Williams, Kasey Chambers, Gillian Welch, Neko Case, Patti Griffin, Alison Kraus jne. Näillä on särmää esityksissään ja mikä tärkeintä, kosolti omaperäisyttä, jonka puute tuntuu vaivaavan oikeastaan kaikkia massojen suosikkeja.

    • mut hyvä

      kuitenki. Ihan kivoja biisejä, kiva ääni, on vähänku countrylaulaja, jonka musa on suureksi osaksi puhdasta poppia. Ehkä just edellämainitusta syystä se on suosittu. Countryfanit tykkää, mut myös popdiggarit.

      Mikä on teiän Top3 LeAnn Rimesin biiseistä?

      Mun on tällä hetkellä varmaan

      Can't Fight The Moonlight
      Life Goes On
      Blue

      • Suddenly
        Commitment
        Can't Fight the Moonlight


    • on LeAnn

      hyvä! Mulla on vaan The Best of LeAnn Rimes ja siin melkein kaikki biisit on hyviä. Mikä muu albumi kannattais hankkia? x) Rimesin äänessä on karismaa!

      Mun Top 3 on nyt tässä
      Please Remember
      Suddenly
      The Right Kind Of Wrong

      • Suosittelen aluksi albumia "Twisted Angel", joka on aika lailla pop-levy. Siitä levyltä pääsivät "Life Goes on" ja mainitsemasikin "Suddenly" kokoelmalle. Levyä pitäisi löytyä joistakin kaupoista. Ainakin Turun Kanella on sitä ( www.kane.fi ). Ja löytyykän se myös www.amazon.co.uk (Sori mainostus)

        Aika yllättävää, että sulla on kaksi soundtrack-levyn biisiä top3:ssa. Mukavaa että tykkäät LeAnn Rimesistä!!!


      • on LeAnn
        UnOpened82 kirjoitti:

        Suosittelen aluksi albumia "Twisted Angel", joka on aika lailla pop-levy. Siitä levyltä pääsivät "Life Goes on" ja mainitsemasikin "Suddenly" kokoelmalle. Levyä pitäisi löytyä joistakin kaupoista. Ainakin Turun Kanella on sitä ( www.kane.fi ). Ja löytyykän se myös www.amazon.co.uk (Sori mainostus)

        Aika yllättävää, että sulla on kaksi soundtrack-levyn biisiä top3:ssa. Mukavaa että tykkäät LeAnn Rimesistä!!!

        Kiitos levyvinkistä. Turun Kanella olen myös itse nähnyt "Twisted Angelin", vaikka ei siellä mitään kovin suurta country-valikoimaa olekaan. Mutta monissa kaupoissa ei kylläkään edes tunneta genreä country, joten on pienikin country-valikoima aina plussaa! Siksipä voisin vähän mainostaa tuota Amazon.co.uk. :) Sieltä löytää yleensä kaikkee mitä etsii, sekä myös materiaalia, mitä Suomessa ei ole. Tuossa edellisessä LeAnn Rimes-keskustelussa mainittiin, että "This Woman" olisi hyvä country-albumi, josta ei taida olla mitään The Best Of-levyllä, kun on kai uudempi.

        Tosta Top3:sta vielä, että vaikea valita vaan kolmea biisiä, kun tykkään vaihtelevasti kaikista The Best Of levyn biisesitä. :) Varsinkin 9 biisiä ennen kahta remixiä ovat hyviä. Eikö myös Whitney Houston ole laulanut LeAnnin jälkeen albumillaan "Just Whitney" "You Light Up My Life":n? Sekin on kiva biisi! Ja LeAnn hyvä laulaja! :)


      • on LeAnn kirjoitti:

        Kiitos levyvinkistä. Turun Kanella olen myös itse nähnyt "Twisted Angelin", vaikka ei siellä mitään kovin suurta country-valikoimaa olekaan. Mutta monissa kaupoissa ei kylläkään edes tunneta genreä country, joten on pienikin country-valikoima aina plussaa! Siksipä voisin vähän mainostaa tuota Amazon.co.uk. :) Sieltä löytää yleensä kaikkee mitä etsii, sekä myös materiaalia, mitä Suomessa ei ole. Tuossa edellisessä LeAnn Rimes-keskustelussa mainittiin, että "This Woman" olisi hyvä country-albumi, josta ei taida olla mitään The Best Of-levyllä, kun on kai uudempi.

        Tosta Top3:sta vielä, että vaikea valita vaan kolmea biisiä, kun tykkään vaihtelevasti kaikista The Best Of levyn biisesitä. :) Varsinkin 9 biisiä ennen kahta remixiä ovat hyviä. Eikö myös Whitney Houston ole laulanut LeAnnin jälkeen albumillaan "Just Whitney" "You Light Up My Life":n? Sekin on kiva biisi! Ja LeAnn hyvä laulaja! :)

        Ole hyvä vain! Tuo "This Woman" on tosiaan tehty kokoelman jälkeen. Samoiten juuri ilmestynyt "Whatever We Wanna", josta tykkäsin tosi paljon. LeAnnilla on myös aikas hyvä joulualbumi "What a Wonderful World".

        En paljon Whiteneystä tiedä, mutta kannattaa vilkaista www.allmusic.com - sieltä löytyy aika paljon. Albumi "Unchained Melody/The Early Years" on myös hyvää kantria. Se on tehty ennen albumia "Blue", mutta julkaistiin vasta sen jälkeen.

        Kanella tosiaan aika onneton kantrivalikoima...

        Ois kiva nähdä LeAnn joskus livenä. :)


      • T-1000
        UnOpened82 kirjoitti:

        Ole hyvä vain! Tuo "This Woman" on tosiaan tehty kokoelman jälkeen. Samoiten juuri ilmestynyt "Whatever We Wanna", josta tykkäsin tosi paljon. LeAnnilla on myös aikas hyvä joulualbumi "What a Wonderful World".

        En paljon Whiteneystä tiedä, mutta kannattaa vilkaista www.allmusic.com - sieltä löytyy aika paljon. Albumi "Unchained Melody/The Early Years" on myös hyvää kantria. Se on tehty ennen albumia "Blue", mutta julkaistiin vasta sen jälkeen.

        Kanella tosiaan aika onneton kantrivalikoima...

        Ois kiva nähdä LeAnn joskus livenä. :)

        Leann Rimes on vierailevana artistina Vince Gillin uudella levyllä joka ilmestyy ensi syksynä.

        Vince Gillin levylle on tulossa myös muita kantrilaulajia laulamaan duettoja Vincen kanssa.

        Luultavasti tuo Leannin ja Vincen biisi tulee tulevaisuudessa myös Leannin omallekin uudelle levylle.


      • on LeAnn
        UnOpened82 kirjoitti:

        Ole hyvä vain! Tuo "This Woman" on tosiaan tehty kokoelman jälkeen. Samoiten juuri ilmestynyt "Whatever We Wanna", josta tykkäsin tosi paljon. LeAnnilla on myös aikas hyvä joulualbumi "What a Wonderful World".

        En paljon Whiteneystä tiedä, mutta kannattaa vilkaista www.allmusic.com - sieltä löytyy aika paljon. Albumi "Unchained Melody/The Early Years" on myös hyvää kantria. Se on tehty ennen albumia "Blue", mutta julkaistiin vasta sen jälkeen.

        Kanella tosiaan aika onneton kantrivalikoima...

        Ois kiva nähdä LeAnn joskus livenä. :)

        Olisi todellakin kivaa nähdä LeAnn joskus livenä! Taitaa tällä hetkellä kuitenkin olla kiertueella Amerikassa? Mut jos LeAnn tulis joskus Pohjoismaihin nii tottakai menisin katsomaan! Ja varmaan joku muuki menis!? x)

        Nuo albumit "Blue" ja "Unchained Melody: The Early Years" ovat siis julkaistu vuosina -96 ja -97? Ovatko ne molemmat kantri painotteisia? Tykkään itse eniten vähän niiden sekoituksesta. :) Onko LeAnn teistä parempi kantrissa vai popissa?

        Kiva jos LeAnn tekee lisää duettoja. Mielestäni "Written In The Stars" on ainakin oikein onnistunut duetto! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe