Mitä mieltä te miehet olette siitä, että näette kahden naispuolisen ystävän (heteron) pitelevän toisiaan kädestä, halailevan, pussailevan yms. Onko se teidän mielestänne seksikästä vai turhaa huomion hakemista?
Kiva vai ei kiva?
14
793
Vastaukset
- Syltty_
Naisten keskinäinen pusuttelu taitaa olla trendikästä pusutella.
Seksikkääksi se menee vasta sitten siellä pokeosastolla. - jousimies59
siinä silmä lepää ja mielikuvitus saa siivet
- Bloodbrother
Ja lisäksi lapsellista. :(
Vaikka onhan se kyllä seksikästä, mutta turhaa hommaa. Ennemmin ilman näitä halikohtauksia. - vili
mitään suuria tunteita herätä...riippuu ihan mitä sillä tietenkin hakee. lähinnä naurattaa, jos äijien takia sitä tekee.
- Torbedo 87
Minä näen sen toisesta välittämisenä en niinkään seksikkäänä tai huomiota hakevana.!
- mies23
En tiedä mitä sillä haetaan. En ymmärrä. Mietippä jos kaks miestä tekis niin, hyi helv...
- turn off
Tuollainen leikkiminen on typerää huomionhakemista. Halailu kyllä menee, kaikkihan halaa toisiaan (paitsi me miehet ei kirveelläkään halata miespuolisia kavereitamme:D ). Toi pussailu ja kädestä kiinni pitäminen kyllä vaikuttaa siltä että joko ne on bissejä, tai sitten heteroita jotka haluu huomiota (typerää). Jokatapauksessa turn-off.
- naturan demanto
Jos hetero leikkii homoa, niin sehän on pelkästään typerää. Aika monet naiset pelaavat tuollaista peliä varsinkin kännin syvetessä; pidän sitä lapsellisena huomion hakemisena ja provokatsioonina.
- välttämättä
huomionhakua.
Joskus saatan erittäin vahvassa humalatilassa, kun riemu on ylimmillään, pussata jotakuta naispuolista ystävääni, koska pidän hänestä paljon. Vähän samaan tapaan, kuin pussataan kissoja ja koiria tai vauvoja, jotka ovat tosi kivoja ja söpöjä. Ei siinä mistään seksistä tai huomionhausta ole kyse, ystävyydestä vaan.
- NoJust
nämä ystävättäret sattuvat olemaan hmm... tavallista vapaamielisempiä ja hmm... tavallista _lämpimämmissä_ väleissä..? Vaikka olisivatkin heteroita.
Olisiko siis paha, jos tyttöystäväsi tykkäisi myös naispuoleisesta ystävästään ja haluaisi pitää myös tätä hyvänä? Olettaen, että sinulta kysyttäisiin ja saisit olla mukana.- ei sellasta
tyttöystävää mulle ainakaan joka haluaa muhinoida naistenkin kanssa. harhateillä ootte jos luulette miesten oikeesti tykkäävän tollasesta "bisseily"touhusta.
- NoJust
ei sellasta kirjoitti:
tyttöystävää mulle ainakaan joka haluaa muhinoida naistenkin kanssa. harhateillä ootte jos luulette miesten oikeesti tykkäävän tollasesta "bisseily"touhusta.
Ensinnäkään ainakaan minä en oleta yhtikäs mitään. :)
Toisekseen en kysy henkilökohtaisen intressin takaia, tulipa vain mieleen.
Ja kolmanneksi: kyllä sellaisia miehiä vain on, mutta ilmeisesti pieni vähemmistö. - vili
en tiedä jaksaiskos sellaista touhua katsella....yleensä vakkarihoidot sun muut säädöt on ollut sellaisia vapaamielisempiä naisia ja tyttöystävät on ollut sitten ihan toisenlaisia, ns. normimpeja
En ymmärrä, mihin tuolla käyttäytymisellä pyritään. Teinipissis-touhua mielestäni, ei sytytä nyt, eikä ennen vanhaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306332Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144764Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413314IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601770Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111598- 721418
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 841244