MITEN ESPANJAAN TÖIHIN????

TORRE

MITEN HAEN TÖITÄ ESPANJASTA SUOMESTA KÄSIN?? EN OSAA ESPANJAA, MUTTA ENGLANTIA KYLLÄ.. MUUTAN ESPANJAAN LOKAKUUSSA EIKÄ OLE TÖITÄ!

6

15367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivuilta

      Hola,
      Meinaatko että joku hankkii sulle työpaikan?
      Oma-aloitteisuutta....Ole-lehti,espanjan sanomat,espanjalaiset lehdet..google käyttöön.
      Pitkin Aurinkorannikkoa suomalaisia firmoja,ota yhteyttä...kai sinulla joku visio.mitä työtä haet?Esim.media-alan yrityksiä Fugen keskustassa,(suomalaisia)aloita niistä.Jaromatic,Maximedia...

      Tsemppiä etsintään.
      Meillä lento tiistaina ja töitä olen tehnyt työpaikan ja asunnon eteen tammikuusta lähtien.

    • tommerman

      www.olekustannus.com/ Tuo on suomalaisten lehti
      joka ilmestyy espanjassa.Siinä on avoimia työpaikkoja ja voit laittaa sinne oman ilmoituksen suomesta käsin.

    • Mar

      miten hyvä englannin kielen taitosi on? täysin sujuva? Mihin päin Espanjaan olet muuttamassa? Ja lopuksi minkäikäinen olet?

    • Sari Tapaniainen

      Itse olen toissa Espanjassa taalla Costa Del Solissa, Marbellassa, ja pakko sanoa etta ika, ja kielitaito on kaikista ratkaisevimpia. Espanjan kielta kannattaa opiskella ja Englannin lisaksi ei ole huonoasia jos osaat hyvin Ruotsia ja saksaa, koska suurinosa turisteista on ikava kylla saksalaisia.
      Mieti mihin ammattiin haluat,

      Espanjan keilisia
      jobcrawler.info
      jobrapido.es

      Suomalaisia
      mol.fi

      Taalla on hyva olla toissa, ihmiset ja turistit todella mukavaia ja saa on minun mieleeni. :D
      Kannattaa kuitenkin opiskella Espanjaa, aika moni paikallinen ottaa herneen nenaan, jos asiakaspalvelija ei puhu edes kielta.
      Mutta onnea tyon hakuun!

      • Sini_75

        Hei Sari!

        Haluaisin tietää, että millä tavalla ikä on ratkaiseva. Eikö siis saa olla liian nuori vai ei liian vanha?


    • Fuengirolaan

      Voi olla vähän myöhäistä, mutta tänne kannattaa lyödä hakemusta! http://fixille.fi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8158
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      43
      4622
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2230
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      20
      2137
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1815
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1726
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe