MITEN HAEN TÖITÄ ESPANJASTA SUOMESTA KÄSIN?? EN OSAA ESPANJAA, MUTTA ENGLANTIA KYLLÄ.. MUUTAN ESPANJAAN LOKAKUUSSA EIKÄ OLE TÖITÄ!
MITEN ESPANJAAN TÖIHIN????
6
15455
Vastaukset
- sivuilta
Hola,
Meinaatko että joku hankkii sulle työpaikan?
Oma-aloitteisuutta....Ole-lehti,espanjan sanomat,espanjalaiset lehdet..google käyttöön.
Pitkin Aurinkorannikkoa suomalaisia firmoja,ota yhteyttä...kai sinulla joku visio.mitä työtä haet?Esim.media-alan yrityksiä Fugen keskustassa,(suomalaisia)aloita niistä.Jaromatic,Maximedia...
Tsemppiä etsintään.
Meillä lento tiistaina ja töitä olen tehnyt työpaikan ja asunnon eteen tammikuusta lähtien. - tommerman
www.olekustannus.com/ Tuo on suomalaisten lehti
joka ilmestyy espanjassa.Siinä on avoimia työpaikkoja ja voit laittaa sinne oman ilmoituksen suomesta käsin. - Mar
miten hyvä englannin kielen taitosi on? täysin sujuva? Mihin päin Espanjaan olet muuttamassa? Ja lopuksi minkäikäinen olet?
- Sari Tapaniainen
Itse olen toissa Espanjassa taalla Costa Del Solissa, Marbellassa, ja pakko sanoa etta ika, ja kielitaito on kaikista ratkaisevimpia. Espanjan kielta kannattaa opiskella ja Englannin lisaksi ei ole huonoasia jos osaat hyvin Ruotsia ja saksaa, koska suurinosa turisteista on ikava kylla saksalaisia.
Mieti mihin ammattiin haluat,
Espanjan keilisia
jobcrawler.info
jobrapido.es
Suomalaisia
mol.fi
Taalla on hyva olla toissa, ihmiset ja turistit todella mukavaia ja saa on minun mieleeni. :D
Kannattaa kuitenkin opiskella Espanjaa, aika moni paikallinen ottaa herneen nenaan, jos asiakaspalvelija ei puhu edes kielta.
Mutta onnea tyon hakuun!- Sini_75
Hei Sari!
Haluaisin tietää, että millä tavalla ikä on ratkaiseva. Eikö siis saa olla liian nuori vai ei liian vanha?
- Fuengirolaan
Voi olla vähän myöhäistä, mutta tänne kannattaa lyödä hakemusta! http://fixille.fi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394523Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5643429Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732171Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121734- 961596
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis351558TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1611261OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301108- 2241041
- 70976