Täällä Pohojanmaalla kun on laakeeta ts. mäet harvassa, niin laitoin fitnesspainot ranteisiin ja nilkkoihin lenkeille. Ensin kiloset ja kunnon kehittyessä pari kiloset. Rasva palaa, kunto kasvaa. Suosittelen ajan ja maaston puutteesta kärsiville. Muistakaa venyttely ja nesteytys
Sykettä lisää tasaselle
5
990
Vastaukset
- Juluma Juhani
Minä painan 125 kilua ja saan aikahan täyren rasitteen tasaasella, tuo tikitaali näyttää johnakin 110 paikkehilla joka oon tällaaselle kuuskymppiselle sopiva syke. Pieni vihije, ota se isävainaan vanha selekäreppu ja laita siihe 30..40 kilua filleriä johan vastusta löytyy tokkopa painat vielä repun kanssa saamaa kun minä.
- tapphe
Kukin taaplaa tyylillään :) Sanonpahan vain vielä, että kyllä tekee höpöä ylävartalon- ja käsivarsilihaksille kympin lenkin jälkeen kun on ollut vaan kakskilosetkin ranteissa. 40v/80kg
- lopeta hyvä mies
En kyllä suosittelisi noita nilkkapainoja pitämään varsinkaan jatkuvasti ja pitkillä lenkeillä. Saattavat nääs tehdä hallaa akillesjänteille...
- tapphe
Muutaman vuoden tässä painojen kanssa lenkkeilleenä ei ole akillesjännevaivoja tullut johtuen ehkä siitä, että lenkkarit itsessään nostavat painot jänteen yläpuolelle, myös painojen oikea kiristäminen estää minkäänlaisten vaurioiden syntymisen.
- k a le r vo
Motin rellun renkahan ja siroon sen köyrellä vyätärölle,ja vyätäröllä on tua vanaha puntin nosto vyä.Syke nousoo paremmin,paitti ny ku tuli lumi maaha.
Olishan tuala tua jouppilan"vuari",mut on se vaan niin olematoon,notta heti pitää alahan päin lompsia,ku sykkeen sa nousemahan.
Tälläästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303451Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs81504Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131463Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241245Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34883Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242873- 60859
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130848Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97808