Täällä Pohojanmaalla kun on laakeeta ts. mäet harvassa, niin laitoin fitnesspainot ranteisiin ja nilkkoihin lenkeille. Ensin kiloset ja kunnon kehittyessä pari kiloset. Rasva palaa, kunto kasvaa. Suosittelen ajan ja maaston puutteesta kärsiville. Muistakaa venyttely ja nesteytys
Sykettä lisää tasaselle
5
982
Vastaukset
- Juluma Juhani
Minä painan 125 kilua ja saan aikahan täyren rasitteen tasaasella, tuo tikitaali näyttää johnakin 110 paikkehilla joka oon tällaaselle kuuskymppiselle sopiva syke. Pieni vihije, ota se isävainaan vanha selekäreppu ja laita siihe 30..40 kilua filleriä johan vastusta löytyy tokkopa painat vielä repun kanssa saamaa kun minä.
- tapphe
Kukin taaplaa tyylillään :) Sanonpahan vain vielä, että kyllä tekee höpöä ylävartalon- ja käsivarsilihaksille kympin lenkin jälkeen kun on ollut vaan kakskilosetkin ranteissa. 40v/80kg
- lopeta hyvä mies
En kyllä suosittelisi noita nilkkapainoja pitämään varsinkaan jatkuvasti ja pitkillä lenkeillä. Saattavat nääs tehdä hallaa akillesjänteille...
- tapphe
Muutaman vuoden tässä painojen kanssa lenkkeilleenä ei ole akillesjännevaivoja tullut johtuen ehkä siitä, että lenkkarit itsessään nostavat painot jänteen yläpuolelle, myös painojen oikea kiristäminen estää minkäänlaisten vaurioiden syntymisen.
- k a le r vo
Motin rellun renkahan ja siroon sen köyrellä vyätärölle,ja vyätäröllä on tua vanaha puntin nosto vyä.Syke nousoo paremmin,paitti ny ku tuli lumi maaha.
Olishan tuala tua jouppilan"vuari",mut on se vaan niin olematoon,notta heti pitää alahan päin lompsia,ku sykkeen sa nousemahan.
Tälläästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875