Miten nopeesti etenette uuden tuttavuuden kanssa, milloin siis seksiä? Missä menee helpon ja pihtarin raja?
Miten nopeesti seksiä?
5
2604
Vastaukset
- Mies.
rauhassa omien tuntemusten mukaan. Tosimies osaa arvostaa ja mukautua myös toisen tuntemusten mukaiseen etenemiseen ja sovittaa omat tuntemukset niiden rinnalle.
Helppo/pihtari-keskustelut kuuluu poikien juttuihin. Miehet taas ajattelevat, että seksi on helppoa siinä vaiheessa, kun molemmat ovat siihen valmiita vapaasta tahdosta.
Ei ole helppoja, eikä pihtareita, on vain erilaisia ihmisiä tälläkin osa-alueella.- mcp
Naulan kantaan.
- Kujakatti
Mutta vain sen oikean kanssa.
- mr.bondi
kun huvittaa...
Miksi seksiä ei voisi harrastaa heti silloin, kun molemmat sitä haluaa? Itse olen menetellyt tuon ajatuksen mukaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366268
- 574406
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282928- 592881
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271486Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381465- 311281
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431171