Miksi ne kirjoittelevat palstalla eniten, joilla on siihen selvästi vähiten lahjoja? Korvaako määrä laadun?
Filosofislooginen kyssäri
16
1001
Vastaukset
- kysymys ...
viime aikaiset tapahtumat liittynevät siihen ettei määrä korvaa laatua ...
- naang-saau
Antaudun!
Ensimmäinen uhri saatu kiinni.PAM::::::..Kuolin.. - noh..
naang-saau kirjoitti:
Antaudun!
Ensimmäinen uhri saatu kiinni.PAM::::::..Kuolin..Ainahan sä voit tehdä sättikuoleman ja syntyä uudelleen vaikka suru ja kuolema palstalle, siellähän sitä riittää sulle arvosteltavaa..!!
- Bloodbrother
Laatu korvaa määrän. Näin se on.
- Bloodbrother
Jos kaikki kirjoittasivat kirjakielellä, niin tämä olisi aika tylsä kammio.
- kielitsto
Bloodbrother kirjoitti:
Jos kaikki kirjoittasivat kirjakielellä, niin tämä olisi aika tylsä kammio.
Kunhan olisi jotain asiaa. Muuta kuin "joo mä kans" "pusisulle" "minä olen jousimies" "eivaiskaa ;))) :DD"
- adrianleewerkuhn
Ainakin allekirjoittaneen kohdalla määrä korvaa selvästikin laadun, jos ylipäänsä käsitettä "laatu" on tässä yhteydessä edes syytä käyttää.
- zz zzz zz
Sen verran puisevan tylsiä suuri osa kirjoituksista, että auttaa unettomuuteen. Kannattaa lukea samojen vakinaamojen juttuja niin vielä nopeammin alkaa nukuttaa.
- yksinkertaisen selvä
Maailma on pullollaan keskinkertaisia ihmisiä, joiden ilmaisukyky on puutteellista.
- himskatti ;(((
Pakkoko niiden tänne on tulla pesimään? Tämähän on keskustelufoorumi. Miettiköön horoskooppejaan jossain Sisters Clubissa.
...eivät tee sitä ilmaiseksi. =D
- NoJust
Laittaisitko vielä linkin tutkimukseen (lähdeluetteloineen), jossa tähän päätelmään on tultu, kiitos!
;) - scale
ihmettelen, ekkö sä jo väsy :) Tossa sulle hymiö kun kerta se jurppii.
- wdw.
Tämä taitaa olla koko keskustelualueiden suosituin paikka. Akat kyselee ja muokkaa itseään miehille mieleiseksi.
- eioonikkiä
..useimmiten kukat ja rikkaruohotkin:), mutta paria juttuä mä en oikein jaksa tajuta tällä esim. palstalla
Just tuo esim., mistä säkin "wdw." puhuit... Miksi v*tussa pitää koko ajan niin kovasti nimenomaan KYSELLÄ, että "mitä miehet on mieltä sellasesta" ja "mitä miehet on mieltä tällasesta"?
Mun mielestäni homma nyt vaan älyllisillä olennoilla menee sillä tavalla, että mielipidepalstalla aihe kuuluu 1. yleensä aloittaa MIELIPITEELLÄ (joo oikein arvattu: sillä omalla mielipiteellään!) ja 2. ymmärtää, että miehen/naisen logiikasta esim. ovat palstalla oikeutettuja jubailemaan sekä naiset, että miehet (= kaikki keskustelijat), jolloin ei kauheen kohteliasta ole yksilöidä sitä heh.. kysymystään yksinomaan esim. vain miehille tarkoitetuksi jo otsikossa. (Jos haluaa mielipiteitä erityisesti esim. vain miehiltä, niin sen voi tietty mainita sit itse tekstissään, sen jälkeen kun on ensin käyttänyt pikkusen aivojaan otsikkonsa muotoiluun mielipiteeseensä sopivaksi.)
Täällä on paljon lapsia/ teini- ikäisiä? Tuo vois olla yks selitys joillekin euron kyrvän pituus gallupeille. Sana on kyllä mun puolestani sinänsä vapaa, et ei siinä mitään.:) - sama eioonikkiä
eioonikkiä kirjoitti:
..useimmiten kukat ja rikkaruohotkin:), mutta paria juttuä mä en oikein jaksa tajuta tällä esim. palstalla
Just tuo esim., mistä säkin "wdw." puhuit... Miksi v*tussa pitää koko ajan niin kovasti nimenomaan KYSELLÄ, että "mitä miehet on mieltä sellasesta" ja "mitä miehet on mieltä tällasesta"?
Mun mielestäni homma nyt vaan älyllisillä olennoilla menee sillä tavalla, että mielipidepalstalla aihe kuuluu 1. yleensä aloittaa MIELIPITEELLÄ (joo oikein arvattu: sillä omalla mielipiteellään!) ja 2. ymmärtää, että miehen/naisen logiikasta esim. ovat palstalla oikeutettuja jubailemaan sekä naiset, että miehet (= kaikki keskustelijat), jolloin ei kauheen kohteliasta ole yksilöidä sitä heh.. kysymystään yksinomaan esim. vain miehille tarkoitetuksi jo otsikossa. (Jos haluaa mielipiteitä erityisesti esim. vain miehiltä, niin sen voi tietty mainita sit itse tekstissään, sen jälkeen kun on ensin käyttänyt pikkusen aivojaan otsikkonsa muotoiluun mielipiteeseensä sopivaksi.)
Täällä on paljon lapsia/ teini- ikäisiä? Tuo vois olla yks selitys joillekin euron kyrvän pituus gallupeille. Sana on kyllä mun puolestani sinänsä vapaa, et ei siinä mitään.:)Kysely on musta ihan luonnollista, ja mitä enemmän sitä, niin usein sitä parempaa keskustelu.
Pointtini ei ollu siis siinä, että kyselemisessä olis sinänsä jotain pyllyllään. Vois vaan nähdä sen verran vaivaa, että keksis ihan kunnon otsikoitakin.
V*tuttaa joskus lukea noita kahden lauseen "mielipiteitä", joissa otsikkona on ensin esim., että " Mitä miehet ootte tästä mieltä?" ja itse tekstissä tyyliin jotain: olen seksikäs, pitkä listä mittoja...blaa blaa..", vaikka tää viihdetä onkin. Usein jopa unettavan hauskaa viihdettä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306332Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144764Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413314IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601770Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111598- 721418
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 841244