N. 9 aikoihin lähdin baariin vähän juhlistaman kesälomaa. No fiilis oli hyvä, hyvää musiikkia tuli, kerkesin jo tansittaa muutamaa tyttöä. (oli muuten helvetin hottiksia):D
No sitten kun juttelin yhden naisen kanssa, niin jotkut RÄKÄNOKKAKYNIKSET tulivat v*ttuilemaan ja mumisivat jotain hormooneista ja kielletyistä aineista. No en sitten kiinnittänyt mitään huomiota heihin, ennenkuin alkoivat käydä käsiksi. Käskin mennä heidän pois, mutta pojilla juttu vain parani. No käskin uudelleen painua vittuun siitä, mutta äijät vain ihan "coolina" seisoivat siinä. No minä vaihdoin sitten paikkaa ja pojat seurasivat perkele vain perässä. Vittu sitten kun se alkoi mennä jo yli se homma niin tönäisin pojat pois ja onneksi lähtivät.
No iltahan tästä meni pilalle, joten marssin vittuuntuneena sitten kotiin. Siis ei helvetti onko muissa baareissa tai muilla samanlaista kokemusta kuin mulla? Jos se olisikin tapahtunut vain kerran, niin ei siinä sitten mitään, muttakun tätä tahtoo tapahtua joka kerta, kun baariin eksyn.
Ei kai tässä auta mitään muutakuin jättää baarit kokonaan pois tai vastata sinne, mistä se tuuli puhaltaa. En kyllä koskan ole lyönyt(niinkuin olen joskus sanonut), mutta näissä tilanteissa olisi kyllä nii'iin mukavaa posauttaa oikiein kunnolla.
Ei voi tajuta, miten pohajelle ihmiset voivat käyttäytymiseltään mennä. Joo ei vittu nyt lähden sinne saatanan saunaan ja meen nukkumaan.
Hyvää yötä kaikille.
Miehet baarissa! PERKELE!!!!
33
3236
Vastaukset
- oohhjh
Baareissa yleensä on liikkeellä juntteja ja luusereita. Kyllä miehet ovat niin lapsellisia, aina tappelemassa!!
- Jihuuu
Kylläpäs sää osaat kiroilla ku suututtaa ;D
Hei ehkä niitä vaan otti päähän sun muskelit ;)
Ai että ku tuli sellanen tanssilattiafiilis kun mainitsit tanssittelusta :/
Kyllä ne eukotkin osaa olla ilkeitä toisilleen baarissa.. ja kyllähän niitä juntteja mahtuu sinne miestenkin osalta..!
Good night!- Bloodbrother
Noi kirosanat ikäänkuin itsestään tupsahtin tohon. En edes kiinnittänyt huomiota.
Aah muuten tanssi on erittäin ihanaa, varsinkin ihanan naisen kanssa. ;-D - Jihuuu
Bloodbrother kirjoitti:
Noi kirosanat ikäänkuin itsestään tupsahtin tohon. En edes kiinnittänyt huomiota.
Aah muuten tanssi on erittäin ihanaa, varsinkin ihanan naisen kanssa. ;-DNäinköhän jopa viime yönä unta tanssimisesta.. vähän on kaipuuta tuonne tanssilattialle!
Mä olen tarkan-per.veen-vartija ;) Tosin mies on täällä tullut siihen tulokseen, että kiroilu taitaa olla joku raskausoire xD Pitäähän sitä nyt vielä sadatella, kun kohta ei enää pysty, jos ei halua että nassikan ensimmäinen sana alkaa v:llä.. tällastakin olen kuullut tapahtuneen ja vaikka se naurattaa niin omalle kohdalle en haluais :D
- Aamori.
Rakkautta ensi silmäyksellä?
- Bloodbrother
.... ;D
- Empire.
Sä varmaan pullistelit hihattomassa, tai t-paidassa niitä pumpattuja lihaksiasi. No onkos ne treenattu ihan luonnollisin konstein, vai onko tullu steroideja ja muita kasvuhormooneita käytettyä? Veikkaan että se naiseskin petti ja otti susta eron sen takia kun vietit suurimman osan ajasta salilla ja urheuluharrastustes parissa.
- Bloodbrother
Ensinnäkin farkut oli jalassa ja ihan tavallinen t-paita(pinkki ;D), joka peitti hauikset. Luonnollisin konsetin tullut treenattua. Tietysti lisäraviteista apua on otettu, mutta ei koskaan steroideista eikä mistään hormooneista. Enkä tule koskaan ottamaankaan, kun ihan omaksi huvikseni treenailen.
Ja mitä tosta erosta tulee, niin ex-vaimo oli se joka teki töitä pirusti, ja saapui keskiyöllä moneasti töistä. Itse silloin treenasin työajalla(;D) ja tulin kotiin aina ennen viittä. Eli syyt olivat syvemmällä, ei minun harrastuksissani. Sai kyllä ihan tarpeeksi aikaa minulta, mutta se ei vain riittänyt. Ja nyt hän on se osapuoli, joka yrittää palata takaisin yhteen. - rusalka
Bloodbrother kirjoitti:
Ensinnäkin farkut oli jalassa ja ihan tavallinen t-paita(pinkki ;D), joka peitti hauikset. Luonnollisin konsetin tullut treenattua. Tietysti lisäraviteista apua on otettu, mutta ei koskaan steroideista eikä mistään hormooneista. Enkä tule koskaan ottamaankaan, kun ihan omaksi huvikseni treenailen.
Ja mitä tosta erosta tulee, niin ex-vaimo oli se joka teki töitä pirusti, ja saapui keskiyöllä moneasti töistä. Itse silloin treenasin työajalla(;D) ja tulin kotiin aina ennen viittä. Eli syyt olivat syvemmällä, ei minun harrastuksissani. Sai kyllä ihan tarpeeksi aikaa minulta, mutta se ei vain riittänyt. Ja nyt hän on se osapuoli, joka yrittää palata takaisin yhteen.Voi olla, että nyt vasta tajusi miten hyvä mies todellakin oot. Ennen kaikkea tajusi miten paljon tykkää sinusta...varmaankin.
- Bloodbrother
rusalka kirjoitti:
Voi olla, että nyt vasta tajusi miten hyvä mies todellakin oot. Ennen kaikkea tajusi miten paljon tykkää sinusta...varmaankin.
Varmaankin ehkä joo, mutta vaikea antaa hänen tekosiaan anteeksi. On niin paljon vielä vihaa häntä kohtaan. Näillä näkymin en ole ottamassa takaisin, mutta voi olla, että mieli muuttuu.
- Oliks
Bloodbrother kirjoitti:
Ja mitä tosta erosta tulee, niin ex-vaimo oli se joka teki töitä pirusti, ja saapui keskiyöllä moneasti töistä. Itse silloin treenasin työajalla(;D) ja tulin kotiin aina ennen viittä. Eli syyt olivat syvemmällä, ei minun harrastuksissani. Sai kyllä ihan tarpeeksi aikaa minulta, mutta se ei vain riittänyt. Ja nyt hän on se osapuoli, joka yrittää palata takaisin yhteen.sulla pinkki t-paita päällä?!!!???? No, hei haloo onko mikään ihme jotkut alko v*****n.
P.S musta ei oo koskaan poissa muodista.
Pistä seuraavan kerran ylles musta t-paita jossa on vaakuna leijona, niin pysyy kollit poissa. - neuvo...
Oliks kirjoitti:
sulla pinkki t-paita päällä?!!!???? No, hei haloo onko mikään ihme jotkut alko v*****n.
Pistä seuraavan kerran ylles musta t-paita jossa on vaakuna leijona, niin pysyy kollit poissa.silloin hyökkää anarkistit ja pakolaiset kimppuun:/
- Bloodbrother
Oliks kirjoitti:
sulla pinkki t-paita päällä?!!!???? No, hei haloo onko mikään ihme jotkut alko v*****n.
Pistä seuraavan kerran ylles musta t-paita jossa on vaakuna leijona, niin pysyy kollit poissa.Pistin silmää iskevän hymiön perää. T-paita oli musta. Huumorilla pistin ton pinkin sulkuihin, koska siitä on ollut puhetta joskus.
- XXL
Bloodbrother kirjoitti:
Pistin silmää iskevän hymiön perää. T-paita oli musta. Huumorilla pistin ton pinkin sulkuihin, koska siitä on ollut puhetta joskus.
no niin tietenki!
- Dsd.
Taitaa olla jotain uutta sulle. Kuules, baarit on täynnä just tuollaisia juntteja, humalassa tai eivät, testailevat toisten pinnaa, ja jos ovat vähänkin kookkaampia niin yrittävät esittää jotain kunkkuja jota kaikki kumartaa ja porukka lähtee heidän tieltään pois.
- Kolli_Kellinen
Riidanhaastajat yrittää ottaa uhrikseen kenet vaan, millä tahansa verukkeella. Ties mitä mömmöjä ovat itse vetäneet. Liikaa viinaa nyt yleensä ainakin. Olen minäkin joutunut monta kertaa hankaluuksiin, vaikka en ole mielestäni millään tavalla provosoinut ketään. Ilmeisesti naama ei vaan ole miellyttänyt. Yleensä olen kuitenkin selvinnyt uhkatilanteista ihan puhumalla tai poistumalla paikalta. Ainoastaan kerran minut on hakattu sairaalakuntoon ja silloin syynä oli se, että vahingossa läikytin kaljaa väärän tyypin päälle. Isku lähti varoittamatta ja seuraava muistikuvani on se, kun heräsin ambulanssista.
- puupaa-auto
Auts!
- Kolli_Kellinen
puupaa-auto kirjoitti:
Auts!
ja sen jälkeen otsa baaritiskin kulmaan ja taju veks.
Autspa hyvinkin... - Bloodbrother
Onneksi mua ei ole vielä kukaan lyönyt. On tuokin kyllä todella lapsellista, kun hakataan toista, jos vahongossa kaljaa kaatuu päälle.
Joskus minullakin on kyllä tullut mitta melko täyteen kaljan läikyttelijöistä, kun pahimmillaan on tullut yhden illan aikana 4-5 kertaa kaljaa päälle (eikä aina ihan vähänkään).
En kuitenkaan väkivaltaan sorru, mutta muutaman läikytyksen jälkeen annan kyllä suullista palautetta (jota joidenkin on aika vaikea kestää/ymmärtää). Nykyään ei viitsi kovin usein edes lähteä, kun samaa tapahtuu kerta toisensa jälkeen.
Osasyyllinen on tietenkin myös ahne ravintoloitsija, joka ottaa sisään väkeä kaksi kertaa enemmän kuin olisi järkevää.
Ihan yleisesti toivoisin, että ihmiset oppisivat ottamaan sen verran, että pystyvät olemaan törmäilemättä ja käyttäytymään muutenkin asiallisesti.
- Bloodbrother
Tony Halmeelle oli joskus baarissa tullut vittuilemaan joku mies, joka oli kuulemma harrastanut jo useita vuosia salia. Aikansa siinä oli Tonyä suututtanut, sitten kun Tony löi, kaveri lensi parin metrin päähän ja vietiin suoraan piipaalla teholle. Melkein kaikki hampaat kurkussa, leikaluu murtunut ja aivotärähdys VAIN saanut.
- rusalka
sun pitää olla ja kännissä kanssa!
Taas mulla hyvä esimerkki. Samankokoinen oli miesystävä mulla kuin itsekin olet. Se harrasteli kans 'vähän' kehorakennusta ja oli huvittanut porukoita ritsauttelemalla t-paidan hihoja hauista pullistelemalla.
Se aina valitteli joutuneensa kaikenmaailman suunsoittajien kohteeksi. Kaikki halus mitellä voimiaan tai mittailla sen pinnan pituutta. Se on ison raamikkaan miehen osaa.
Älä vaan ikinä lähe tinttaamaan ketään. Suutakin ehkä voi soittaa tollasille, mutta pidättäydy hammasta purren siittäkin. Sun ei tartte noteerata ketään hyttysen kokoista ollenkaan.
Jos lähet leikkiin, niin sulla sama tie kuin Papeetee kuvaili exällään. Aina tappelemassa jonkun kanssa...- Bloodbrother
En lähdekään koskaan mukaan leikkiin. Sanallista ruokaa on pakko vähän käyttää, ei enämpää. Näitä kertoja on lukuisia, eikä yksikään ole onneksi vielä kovin pitkälle mennyt.
Viilipytty olen, ja juon harvoin niin paljon, että päähän menee. Oikeastaan olen ollut kännissä viimeksi monta vuotta sitten. - rusalka
Bloodbrother kirjoitti:
En lähdekään koskaan mukaan leikkiin. Sanallista ruokaa on pakko vähän käyttää, ei enämpää. Näitä kertoja on lukuisia, eikä yksikään ole onneksi vielä kovin pitkälle mennyt.
Viilipytty olen, ja juon harvoin niin paljon, että päähän menee. Oikeastaan olen ollut kännissä viimeksi monta vuotta sitten.kukaan kotia jaksais sammuneena raahatakaan. :D
- Bloodbrother
rusalka kirjoitti:
kukaan kotia jaksais sammuneena raahatakaan. :D
:DDD On mut joskus uorempana raahattu, tosin 30kg kevyempänä. Siinhän olisi sitten jollekin hommaa. ;D
- rusalka
Bloodbrother kirjoitti:
:DDD On mut joskus uorempana raahattu, tosin 30kg kevyempänä. Siinhän olisi sitten jollekin hommaa. ;D
semmoiset kokoontaitettavat taakkakärryt...jees
Ei mahu. Mulla aika pieni käsilaukku. Taidan pamauttaa sillä sua, jos et ala ajoissa lähteen kotia ja saunomaan.
Kävin muutes äiten luona saunomassa just samoihin aikoihin kuin sinäkin. puusauna. Sisko perheineen oli siel. - Bloodbrother
rusalka kirjoitti:
semmoiset kokoontaitettavat taakkakärryt...jees
Ei mahu. Mulla aika pieni käsilaukku. Taidan pamauttaa sillä sua, jos et ala ajoissa lähteen kotia ja saunomaan.
Kävin muutes äiten luona saunomassa just samoihin aikoihin kuin sinäkin. puusauna. Sisko perheineen oli siel.on puusauna. Mahtavia löylyjä saa.
Ps. ei oo muuten ensimmäinen kerta, kun nainen pamauttaa mua käsilaukullaan. ;D - rusalka
Bloodbrother kirjoitti:
on puusauna. Mahtavia löylyjä saa.
Ps. ei oo muuten ensimmäinen kerta, kun nainen pamauttaa mua käsilaukullaan. ;Dkeino ylettyä. hehee
- riittää
Kyl siellä baarissa on sellasiakin äijiä, et naistenkin päälle meinaavat tulla. Kerrankin joku takana tuuppi ja tuuppi ja kun sanoin, et lopettaa, niin hyvä ettei käsiksi käyny. Oli tosin aika hiirulaisen näkönen heppu eli ilmeisesti aika huono itsetunto. Varmaan nämä sulle naljailemaan tulleet tyypit olivat kateellisia, kun eivät itse saaneet naisia. Paras, kun tuollaisista ei välitä pätkääkään, vaan jättää omaan arvoonsa. Se ongelma on heillä itsellä, ei muilla.
- vili
etkö edes neuvonut muita =)
- scale
Vaan jotakin itsetunto-ongelmista kärsiviä reppanoita.
Tutustuin kerran eräällä kurssilla sellaiseen kaveriin joka oli taatusti yli 2m pitkä.
Kaveri sanoi, että hän ei viitti nykyään enää juurikaan käydä baareissa tai ravintoloissa kun melkein joka kerta tulee joku saatanan teletappi uhoon "luulekkos sää olevas kovakin jätkä, kun oot noin pitkä"?
Niinkuin kaveri muka olisi voinut jotenkin vaikuttaa siihen miten pitkäksi kasvaa. - NoJust
Viidakko apinoineen kaikkineen. En tiedä onko se se paikka, ilmapiiri vai alkoholi (kenties kaikki yhdessä?), joka saa ihmiset kummallisiksi. Kuten jo kerroin, en itse enää jaksa käydä ulkoilemassa. Viime kerralla kun olin serkkuni kanssa pitkästä aikaa tyttöjen kesken ulkona ihan oikeassa yökerhopaikassa (versus esim lähipubit, joita kyllä siedän) niin äijät olivat kuin villieläimiä haaskan kimpussa. Yhtä jouduin vähän muksauttamaan polvella, kun ei sanomisella (lue: karjumisella) uskonut, ettei voi hieroa karvaisella kädellään mun haarovälissäni. Umpituntematon tyyppi. Ja tämä viis veisasi tietenkin myös miehestä (serkkuni ystävä) seurassamme, joka olisi hyvin voinut olla vaikka kundikaverini. Haastoi riitaa tälle kundille, kun minä olin kieltäytynyt hänen seurastaan.
Koska näitäkään tuulimyllyjä vastaan ei voi taistella niin kannattaa pysyä pois ja/tai etsiä sellainen paikka, jossa meno ei ole ihan yhtä hurjaa. Olen kuullut, että sellaisiakin olisi... mutta vielä en ole innostunut etsimään. Tässä saa näiden polttareiden ja häiden tiimoilta kyllä varmasti riekkua ihan pakostakin.
Oikeasti, vaikka meidän naistenkin baarikäyttäytymistä haukutaan tälläkin palstalla aina säännöllisin väliajoin, niin täytyy kyllä tässä kaksintaistelussa antaa tytöille parempi käytösnumero. - olis
vittuillu slayerille ;D
tai jokin muu paita mikä sanoo
"mess with me and i'll rip off your head and shit down your neck"
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3891919Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111728Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411348Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.75947Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51940Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402898Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä32724- 55710
- 63693
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo68688