Olen etsinyt kaksirivistä tummaa pukua, turhaan! Missään kaupoissa ei näy olevan ja jos myyjältä kysyy, niin ei ole enää ollut muutamaan vuoteen. Onko kaksirivinen puku todellakin mennyttä elämää? Mistä sellaisen haluava sellaisen voisi löytää?
Vastaukset 5
- ainakin
Lahden Kekäleessä. Minusta kaksirivinen on parempi, jos ei nyt aivan nuoresta miehestä ole kysymys.
- jespulis
Hmm. Täytyykin poiketa Tampereen Kekäleessä, se on lähempänä.
- TyTyTyylikäs
jespulis kirjoitti:
Hmm. Täytyykin poiketa Tampereen Kekäleessä, se on lähempänä.
Juuri teetin itselleni kaksirivisen mittapuvun. Näyttäisi olevan 2006 vuoden mallistoissa useitakin kaksirivisiä pukuja.
- Ekibusa
Vanha juttu.... Muistan sen ajan kun miesten puvulla oli kaksi vaatimusta.. Yksi: sen piti olla kaksirivinen kaksi: sen piti olla Bossia. Niin se oli minullakin 90 luvun alussa.
- Booooring
Nappien määrä muuttuu ja kaulus vähän, siinä se miesten puvun vaihtelu onkin, voiko tylsempää kapistusta olla kravatin lisäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.389959- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei234783- 82716
- 70690
- 70669
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43591