Heih! :) Etsin laihdutuskamuja,joilla olisi edessä 30-40 kg pudotusurakka! Ja pitäisi olla miel.nainen. Itse myös,ikää 30 v mutta iälläsi ei väliä. Olisi myös mukavaa jos voisit kirjustella mahd.usein! Muustakin toki puheltaisiin,elokuvista,kirjoista...
Siis sähköpostilla :) Jos kiinnostaa tällaisen pulleron kanssa jutustelu niin mailaappa [email protected]
Laihiskamua?? Tänne!
lihava naispuolinen henkilö
3
382
Vastaukset
- Mira^^^
Moi!
Itse olen myös koplmekymppinen, ja ei tekis mullekkaan hassumpaa se 30-35 kilon tiputus! :) - lihava naispuolinen henkilö
Laitteleppa sitten mailia jos huvittaa :B
Alkuperäinen ja kaikki muutkin laihduttajat.Täällä 20-vuotias nainen vailla laihdutus kaveria!
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424310
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1354069- 643726
- 883562
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333537Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe653351- 862921
- 542835
- 252626
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142334