Mitä te pidätte valvomon mikä kesä biisistä ja miten se teidän mielestänne sopii suomen kesään?
Minun mielestä se on pirun hyvä!
VALVOMO / mikä kesä
10
977
Vastaukset
- sannamaarit
jaksoi kuunnella, ei enää kiitos..
- ei nimimerkkiä
Ihan loistava biisi,jota on tosin tullu kuunneltua ihan liikaa,mutta biisissä on hyvä fiilis mukana.Kyllä se sopii suomen kesään.
- arvostan musiikkia
Ehkä maailman hirvein biisi minkä oon kuullu ja tiedän. Voittaa Mamban Vielä on kesää jäljellä- biisinkin kamaluudessa. Eli ei hyvä. Ei hyvä.
- ei nimimerkkiä
En minäkään tuollaisesta musiikista oikein pidä,mutta tämä on mielestäni läppä mielessä ihan loistava kesä biisi ;)
- momo
Mahtava kesäbiisi, sopii mainiosti Suomen lämpimään mutta ah niin lyhyeen kesään.
- Nyt 10 soittoa KISSIN
kuumaan linjaan, että lopettaisivat tuon oksettavan biisin soiton!
Eli Valvomo - Mikä kesä on OKSETTAVA BIISI VIDEO SITÄKIN OKSETTAVAMPI!!! NYT kun se oksettava piisi tulee stereosarjani voimakkuus mykistyy. Onneksi tässä Philipsissä on kaukosääd. !! Pääsee nopsaan painamaan MUTE...- loukkaannu
hyvä biisi huumorimielessä :D
älä ota sitä vakavasti :D
- Kummajainen
En pidä siitä. Ärsyttävä.
- L0r3n
Kun ensimmäisen kerran kuulin sen radiosta, niin ajattelin "Ihan okei, kyllähän tätä nyt kuuntelee mieluummin kuin jotain Paris Hiltonin scheissei". Nyt kyllä alkaa jo todella pahasti tökkimään kun kuullut sen jo n. 100 kertaa.
Eipä tuota poppia ikinä ole oikein tullut kuunneltuakaan. Vanhempieni mukaan lempibändini oli 2v vanhana Popeda ja siitä se on sitten siirtynyt hiemaan raskaampaan. - Nuut
Hyvä kappale, joka sopii suomen kesään ja siihen tulee aina oma rallattelu mukaan, se vie aina mukanaan vaikka tulisi milloin. Hyvä kappale, vaikken tämän tyylisen musiikin puolella yleensä ole, mutta tämä on sitä hyvää musiikkia kerrankin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389