Keski-ikäisen uusiosinkun "markkina-arvo" ei ole huipussa. Entäs keski-ikäinen yh-isä? Mites hänen?
Näin ne väittää. En olisi uskonut, mutta aina uutta oppii...
Yh-äiti on huono vaihtoehto???
26
1787
Vastaukset
Alle 30:n yh-äidin tai -isän markkina-arvo (jessus, mikä termi) ei ole huipussaan, koska monet muut ovat vielä lapsettomia sinkkuja ja etsivät kaltaisiaan.
Jos keski-ikäisellä ei ole lapsia eikä ex-puolisoita (edes avo-), niin kummastellaan, mikähän siinä mahtaa olla vikana. Luulisi keski-ikäisen yh-isän kelpaavan keski-ikäiselle yh-äidille. Luulisi samanlaisen elämäntilanteen tässäkin yhdistävän.
Tietenkin, jos keski-ikäinen yh-isä on mieltynyt parikymppisiin neitsytkäisiin, saattaa tulla lievähköjä hankaluuksia parinvalinnassa...- naang
Onko yli nelikymmppisellä jotain markkina-arvoa??..Ehkä raha,asema tms..ulkonäkö hmm..Jos noiden pohjalta aletaan määrittämään jotain markkina-arvoa,niin mie ainakin.."vetää itsensä vessanpöntöstä alas" humps..poistan huiman tuotekehittelyn tulokseni..markkinoilta heti!
Kysymykseen lisätty yksinhuoltajuus...Ei mitään merkitystä...Lapset/nuoret,jos niitä on ovat jo mitä suurimmalla todennäköisyydellä murrosiässä tai jo siitä eteenpäin..Uusioperheistä en enää puhuisi..Isän tai äidin uudesta puoliskosta saattaa tulla "hyvä jätkä/tai nainen"..Tuskin mitään sen enempää muuten kuin vuosien saatossa ja ns.elämän edetessä..Ei nuorelta,joka on kehityskaaressaan irtautumassa kotoaan voi vaatia sinne uudelleen liitsautumista..
Saatan olla tietenkin täysin väärässä? - hossi
Ja markkina-arvo !! Lopettakaan nyt helkutissa höpöttämästä jostain markkina-arvoista, ei ihmiset ole mitään kauppatavaraa stokan hyllyllä. Vapaalla jalalla on niin paljon nuoria sekä varttuneimpiakin ihmisiä et kyllä jokaiselle kumppani löytyy olisit yh tai joku muu vastaava. Älytöntä vääntämistä tuollaiset arvojaotteluun ja kertovat kyllä paljon ihmisten ajatuksista jotka tälläiseen jaotteluun syyllistyvät !
- naang
Mies sanoo sen muutamalla sanalla PAM ja mulla meni rivi tolkulla höpöttämiseen samasta asiasta samalla mielipiteellä!..;)
- hossi
naang kirjoitti:
Mies sanoo sen muutamalla sanalla PAM ja mulla meni rivi tolkulla höpöttämiseen samasta asiasta samalla mielipiteellä!..;)
Tuollaiset kyselyt kaikesta ihmisten jaotteluista, kertoo kyllä tarkkaan nyky päivän ihmisen ajattelutyylistä hyvinkin paljon!
Sitä kun näinkin rauhallinen ukkeli vähän suivaantuu ni ei tarvitse sepittää tarinaa vaan lyhyesti ja ytimekkäästi saa sanottua, jää kaikki ylimääräinen lätinä siitä puis. - Nainen 50-4
Puhut asiaa. Se on siinä. Hyvä!
- hossi
Nainen 50-4 kirjoitti:
Puhut asiaa. Se on siinä. Hyvä!
Tuntuu vaan niin älyttömältä lokeroida ihmisiä joidenkin keksittyjen arvojen perusteella. Puhutaan sit koulutuksesta tai niin kun tässä tapauksessa yksinhuoltajuudesta jokainen meistä kuitenkin tavalla tai toisella ollaan paikamme täällä ansaittu ja jokaista meitä tarvitaan. Ainoa lokero mihinkä kaikki voidaan laitaa on ihminen eikä muita tarvita!
- söpömies82
Itse voisin kyllä lähteä yh-äipän mukaan yhden yön juoksulle, mutta suhdetta yh-äitiin? Ei ei. Ehkä jos itselläni olisi lapsia niin olisi eri asia, mutta kenenkään muun kakaroita en ala katsomaan oman kattoni alla.
- -täti-
Voi...voi... Muista aina, että sen edestään löytää, minkä taakseen jättää. Kyllä se ääni kellossa sinullakin vielä muuttuu, kun hieman tulet aikuisemmaksi :)
- söpömies82
-täti- kirjoitti:
Voi...voi... Muista aina, että sen edestään löytää, minkä taakseen jättää. Kyllä se ääni kellossa sinullakin vielä muuttuu, kun hieman tulet aikuisemmaksi :)
Todennäköisesti ei. Ainahan noita neitejä on ympärillä pyörinyt ja pyörii jatkossakin. Miksihän valitsisin toisin?
Edessä voi toki olla kova pohdinta jos oikein mukava neiti, jolla lapsi, tulee elämäntiellä vastaan. Epäilen kuitenkin lasten kaatavan sen mitä voisi olla. söpömies82 kirjoitti:
Todennäköisesti ei. Ainahan noita neitejä on ympärillä pyörinyt ja pyörii jatkossakin. Miksihän valitsisin toisin?
Edessä voi toki olla kova pohdinta jos oikein mukava neiti, jolla lapsi, tulee elämäntiellä vastaan. Epäilen kuitenkin lasten kaatavan sen mitä voisi olla.vuosikymmenen päästä.
- eHKÄpäskutakuinkin
Ratikkakuski kirjoitti:
vuosikymmenen päästä.
Jep. Todennäköisesti itsellänikin on jo silloin lapsia ja eri asennoituminen asiaan.
- scale
Ei kai kovin korkeessa kurssissa jos sitä keski-ikäinen koittaa iskeä parikymppistä.
Mutta varmaan keski-ikäisten keskuudessa voi ulla noteeraus parempi.
Muuten oon Hossin kanssa samaa mieltä siitä, että on hölmöä puhua jostakin markkina-arvosta. - Kolli_Kellinen
Naiset joilla on itsellään onnellinen parisuhde ja lapsia väittävät usein kunnioittavansa yh-isiä ja kertovat, millaisen ihannemiehen joku nainen saisi siitä itselleen. Mutta käytäntö on kuitenkin vähän toinen. Eivät monetkaan naiset kestä sitä, että miehellä on toisen naisen synnyttämiä lapsia huollettavanaan. Jos mies on etä-isä, tilanne on naiselle paljon helpompi, koska nainen voi vierailla miehen luona tai käydä miehen kanssa hurvittelemassa aina silloin kun lapset ovat äidin luona, eli melkein koska vaan. Mutta jos mies on lapsensa kanssa yli 300 päivää vuodessa, se on aikamoinen händikäppi naismarkkinoilla. Ehkä tilanne helpottuu sitten kun lapset ovat siinä iässä etteivät enää kaipaa niin tiivistä läsnäoloa.
- naang
Toivottavasti uudelleen nimittämisesi ei loukkaa,Se on minun alkuafrikkalainen tapani osoittaa pitämistä(siis persoonallisuudesta..;)
Sitten asiaa...Katsoin kerran jonkun ohjelman uusioperheistä(kaikki perheet yhdessä yli 10v.)Yksi yhteinen nimittäjä sieltä ainakin tuntui löytyvän..Kaikki vakuuttivat,ettei toisten lapsia voi ikinä rakastaa kuin omia,mutta niitä voi oppia rakastamaan..lähes yhtä paljon..! - Kolli_Kellinen
naang kirjoitti:
Toivottavasti uudelleen nimittämisesi ei loukkaa,Se on minun alkuafrikkalainen tapani osoittaa pitämistä(siis persoonallisuudesta..;)
Sitten asiaa...Katsoin kerran jonkun ohjelman uusioperheistä(kaikki perheet yhdessä yli 10v.)Yksi yhteinen nimittäjä sieltä ainakin tuntui löytyvän..Kaikki vakuuttivat,ettei toisten lapsia voi ikinä rakastaa kuin omia,mutta niitä voi oppia rakastamaan..lähes yhtä paljon..!Ei se tieteskään loukkaa... Rakkaalla kollilla on monta nimeä... ;)
Ei kai ole tarkoituskaan, että toisen ihmisen lapsia pitäisi rakastaa kuin omia? Eivät yh:t yleensä edes etsi mitään isä- tai äitipuolta lapsilleen, vaan elämänkumppania rinnalleen. Mutta vähintään niiden lastenkin olemassaoloa pitää sietää, eikä saada niiden takia mustasukkaisuuskohtauksia. - rusalka
Todennäköisesti oppisin rakastamaan toisen lapsia yhtä paljon kuin omiani.
Tuolla jossain aiemmin kertoilin, että Rakkaus on ihmeellinen asia. Jos yhtä lastaan rakastaa kaikkein eniten maailmassa, niin toista lasta voi rakasta myös kaikkein eniten maailmassa. Samaten voi rakastaa miestään kaikkein eniten maailmassa tai hänen lapsiaan kaikkein eniten maailmassa.
On minun tunnustettava sekin, että voisin joskus heittää koko porukan pihalle, niin paljon ottaa pattiin välillä(noin niinkuin kuvaannollisesti sanottuna, tätä minun tekstiä pitää lukea vertauskuvallisesti, KAIKKEA EI SENTÄÄN SANO ÄÄNEEN). Se on kuitenkin ohimenevää.
- yh-isukki 4-kymppiä
Ellei Helsingin pörssissä niin Keltaisessa Pörssissä ainakin. Annetaan hyvään kotiin...
Kerran on nainen sanonut lapseni (söpöliini) nähdessään, että tee mullekin tollanen. Tinkasin kahville ensin ja se olikin liikaa :(- beo
Laittoko Sun ex-vaimo sut pörssin kautta kiertoon: annetaan tavoille oppinut, mukvanaoloinen mies hyvän kotiin. Ajanpuutteen vuoksi.
- yh-isukki
beo kirjoitti:
Laittoko Sun ex-vaimo sut pörssin kautta kiertoon: annetaan tavoille oppinut, mukvanaoloinen mies hyvän kotiin. Ajanpuutteen vuoksi.
Mutta olis se noinkin voinut mennä. Sovussa pistettiin pesä kahtia.
- beo
Markkina-arvoa ei todella o olluna, vuosiin.
Yh-äitinä mä en pystynyt kuvittelemaan yhtäkään miestä saman katon alle lasteni kanssa. Eikä ollut aikaa käydä sen kummosemmin tutustumassa vastakkaiseen sukupuoleen ja töissä ei tavannut ... tais olla niin että oma korveinväli ei ollut millekään suhteelle kunnossa. Ja lapset olivat se juttu joka vei kaiken ajan.
Exän naisystävä kelpuutti kerran lapset mukaan mökille ja sen jälkeen ei ikinä; autoon ei mahtunut kahta lasta kun koira vei tilan takapenkillä :)
No, eipä haitannut, oliskaan oikeestaan halunnut antaa 2-3 vuotiaita lapsettomalle naiselle ja entiselle miehelle viikonlopuksi, kun eivät lasten arjesta mitään tienneet.
Nyt kun noi muksut ovat kohta aikuisia niin on oma pääkin sen verran muuttunut että kiinnostus suhteeseen tuli ja sopiva mies löytyi. Emme asu yhdessä, vieläkään en osaa kuvitella että meille muuttaisi (tai me muuttaisimme) kahden nuoren aikuistuvan naisen (tyttäret) heille vieraan ihmisen kanssa samaan talouteen.
Joopa, tiedän, kummallinen naikkonen, mä täällä. Mut tää on meille ollut sopiva tapa elää.
Terveiset lomalta, Beo - Nimenomaansellainen ja kesk...
on termi markkina-arvo? Ei naisen logiikka pystyisi moiseen :)
Tiedän kaksi yh-isää, joiden lapset asuvat pääsääntöisesti iskällään. Ei siihen talouteen kukaan täyspäinen nainen lähde lapsineen. Sori vaan. Isät on niin stressaantuneita tenaviensa huoltamiseen, että oksat pois. Siellä lentelee kahvikupit ja ääntä ei totta vie säästellä. Ja kun lapset on äidillä, isä tarvitsee omaa aikaa tai pelkän ystävättären...
Lasten mustasukkaisuus on se pointti, joka vähentää molempien sukupuolien markkina-arvoa. Ero on sinällään niin stressi, että ei siihen kaivata uutta äiti- tai isätulokasta ihan heti. Ei se uusiosinkkuus niin ruusuista ole, etteikö kannattaisi viimeiseen asti taistella entisen ukkonsa tai akkansa kanssa.- rusalka
Mutta kun komentelen kaikkia tasapuolisesti, niin kukaan ei voi olla mustasukkainen toiselleen.
Tämä on suuri ongelma. Todellakin mun lapset on jo melkein yläasteella, mutta todennäköisesti tulevalle miehelle mustasukkaisia minun huomiostani. Olenkin tässä jo heitellyt ilmaan, että mitenkähän kävis jos mulla mies.
Varmaan tulis meidänkin perheeseen ihan ennennäkemättömiä uusia kuvioita ja tappeluita muistakin aiheista kuin, että toi koko ajan komentelee mua ja sitte se tunkee mun huoneeseen, saanks äiti tulla sun vieree nukkumaan? Vaikka mulla koko alkovi täynnä sänkyä...ei sinne sentääs kissan ja koiran lisäksi montaa mahdu! Nekin vielä tulee mustasukkaisiksi, kun mies tunkee niitten paikalle!
- en mä halua tavata
kakarasi ovat rasittavia ja suurin osa energiastasi menee heidän tarpeidensa täyttämiseen. munaa olet vailla. jos voimme asiasta suoraan puhua niin voin välillä tulla tuuppasemaan jos haluat. tietenkin ennen päätöstä tapaamme, pitäähä selvittää haluatko käyrää multa ja haluanko sun suolenpätkääsi eli syntyy suhdetta meille.
Yh on aina yh, sori ei ole mun juttu, mutta kaikenlaista epätoivoista torveloa on liikenteessä ja huijaria, jotka vakuuttavat sut siit', että haluavat sulta muutakin kuin namia. Haluat uskoa, etkö haluakin? Samalla kelaat, että todenäköisyytesi saada mitään toiveidesi tasoista miestä on olematon, joudut tinkimään, tätä moni surkimus on odottanut, sun yh-aikaasi.
Ei muuta kuin treffeille vaan...olet varmaan inokas juoksemaan treffeillä...heh heh hee, naura säkin vähän...hah hah haa...se tekee hyvää. - clacies
Yh-äiti on vielä markkinoitavissa, mutta yh-isä on iästä riippumatta hyvin heikoilla. Naiset hakee jännittävää miestä, hiukka renttua tai uralleen omistautunutta menestyjää. Yh-isä ei juuri ole jännittävä. Lapset "estää" baareissa notkumisen, ajatus maailma yleensä lasten rauhottama ja perus vastuuntuntoinen.=epä sexikäs. Miehistä useampi hakee koti-illoissa "omana ilona" viihtyvää, hellittelystä pitävää ja keskustelukykyistä naista jakamaan arkea. Mixhän yh-äideistä suurin osa hakee sitä renttua mitä sinkutkin?
- Anonyymi
Hyvä tyhjentää pussit nopeasti.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1012220
- 1051792
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141731Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931346Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1791223Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31196- 64926
- 56906
- 76890
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123878