Etsin mahdollisimman halpaa ja hyvää paikkaa helsingissä jossa poistetaan ihokarvoja sokeroinnilla. Ehdotuksia?
Onko kenelläkään kokemuksia seuraavista: Studio Roz, Kamppi tai Japona, Kalevankatu?
Hyviä sokerointipaikkoja Helsingissä?!
9
8849
Vastaukset
- neitoihminen
Mä käyn simonkentän hotellia vastapäätä olevassa kauneushoitola sari-anne kuusto ja tea peltonen (muistaakseni nimi oli tällainen), simonkatu 12 A on osote ja tosi kivat ihmiset ja paikka!
- bodysugaring
Hintaluokka?
- neitoihminen
bodysugaring kirjoitti:
Hintaluokka?
Hinnat on kai näin:
sääret 30€
bikini 24€
reilu bikini 34€
brassi 54€
jos oikein muistan - .....
neitoihminen kirjoitti:
Hinnat on kai näin:
sääret 30€
bikini 24€
reilu bikini 34€
brassi 54€
jos oikein muistanmuistettu sari-anne tai tea
- sen verran
..... kirjoitti:
muistettu sari-anne tai tea
usein, että hinnat jääny mieleen! :)
- niinax
hinnat on kallis paikka
ai etta kivaa vai kiva paikka - neitoihminen
niinax kirjoitti:
hinnat on kallis paikka
ai etta kivaa vai kiva paikkaMusta noi hinnat on kohtuulliset.. Tein nimittäin aika paljon hintavertailua kun tähän sokerointirumbaan päätin lähtee... :) Mut siis paikka on tosi kiva, tai itse tykkään. Ei se sokerointi niin kivaa ole ;)... Tai nyt kun oon käyny pari kertaa niin jalat ei enää tunnu missään... bikiniraja ikävä kyllä vielä tuntuu ikävämmälle...
- Nimetön
Pikku Kulkuri Albertinkadulla.
Bikiniraja (30 min) 23/30
BRASSI / LA (60 min) 70
Kainalot (20 min) 17
Kasvot
- kulmakarvat (10 min) 9
- ylähuuli (10 min) 9
- leuka (10 min) 9
- ylähuuli leuka (15 min) 16
KäSIVARRET (30 min) 23
SELKÄ (30-60 min) 30/47
Sääret (30 min) 23
Sääret Reidet (60 min)47- EmppuN
Kauneushoitola Vire Hakaniemessä
www.kauneushoitolavire.com
Kulmat,12 €
kesto 5 min
Huulet, 12 €
kesto 5 min
Kulmat huulet, 20 €
kesto 10 min
Kasvot, 20 - 30 €
kulmat, posket, huulet, leuka
Kainalot, 20 €
Kesto 15 min
Käsivarret, 30 €
Kesto 30 min
Sääret 35 €
Kesto 30 min
Reidet 35 - 45 €
Kesto 30 min
Selkä 35 - 45 €
Kesto 30 min
Rinta 25 - 35 €
Kesto 20min
Bikinilinja 25 €
Kesto 15 min
Brasilialainen 55 €
Kesto 30 min
Sääret reidet 65 €
Kesto 1 h
Sääret reidet bikinilinja 90 €
Kesto 1,5 h
Sääret reidet brasilialainen 120 €
Kesto 1,5 h
Sääret reidet kainalot 85 €
Kesto 1 h
Sääret kainalot bikini 75 €
Kesto 1 h
Sääret kainalot brasilialainen 105 €
Kesto 1 h
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000607999124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102458Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2111842Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231613- 721040
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.43983Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74872Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57862En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43832Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä81786