Pitäs saada toi maha veks, mutta kun rinnat on jo nyt niin pienet, ni jos mä alan laihduttamaan, ni eikös ne sillon pienene entisestään, kun niissäkin on rasvaa..? olisko mitään keinoja tms? :D
Iso maha, pienet rinnat
4
1447
Vastaukset
- myös samanlainen
yritän syödä leipänä pelkkää näkkäriä ja päälle en laita ku jotain vähärasvaista ja muutenkin jätän lihottavat sapuskat syömättä. Sitten välillä käytän apteekista saatavaa, mitähän se oli Lactavil merkkistä suoliston tyhjennys ainetta. Lääkkeen nimestä en ihan varma kun on tällä hetkellä loppu. Puntteja kannattas nostella makuu asennossa se kiinteyttää rintoja ja näyttää sitten isommilta. Vatsa jumppaa vois harjoitella en tiedä miten se tapahtuu. Mulla siis massu pöllöttää ja rinnat pienet. Aloitin tämän vatsanpoisto operaation vasta kesän alussa muta vielä ei ole kummosia tuloksia tullut.
Lactaviliä täytyis hakee huomenna apteekista, se on sellaista kirkasta sokerista litkua.- samanlainen
Litkun nimi oli Levolac ( ei-Lactavil) siis anteeksi väärä lääkkeen nimi. Mutta se tyhjentää suolistoa, maha voi pömpöttää sen takia kun siellä turhia kuona aineita.
- kovin paljoa ja jatkuvasti
samanlainen kirjoitti:
Litkun nimi oli Levolac ( ei-Lactavil) siis anteeksi väärä lääkkeen nimi. Mutta se tyhjentää suolistoa, maha voi pömpöttää sen takia kun siellä turhia kuona aineita.
käyttää noita lääkkeitä suoliston tyhjentämisessä koska suolen normaali toiminta lakkaa ja sitten joudut aina käyttämään lääkettä kun muuten ei toimi
- Rkaödöplfbn
Syö kunnolla proteiinipitoista ruokaa, treenaa keskivartaloa ja jätä herkut pois. Siinä se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914