Pitäs saada toi maha veks, mutta kun rinnat on jo nyt niin pienet, ni jos mä alan laihduttamaan, ni eikös ne sillon pienene entisestään, kun niissäkin on rasvaa..? olisko mitään keinoja tms? :D
Iso maha, pienet rinnat
4
1390
Vastaukset
- myös samanlainen
yritän syödä leipänä pelkkää näkkäriä ja päälle en laita ku jotain vähärasvaista ja muutenkin jätän lihottavat sapuskat syömättä. Sitten välillä käytän apteekista saatavaa, mitähän se oli Lactavil merkkistä suoliston tyhjennys ainetta. Lääkkeen nimestä en ihan varma kun on tällä hetkellä loppu. Puntteja kannattas nostella makuu asennossa se kiinteyttää rintoja ja näyttää sitten isommilta. Vatsa jumppaa vois harjoitella en tiedä miten se tapahtuu. Mulla siis massu pöllöttää ja rinnat pienet. Aloitin tämän vatsanpoisto operaation vasta kesän alussa muta vielä ei ole kummosia tuloksia tullut.
Lactaviliä täytyis hakee huomenna apteekista, se on sellaista kirkasta sokerista litkua.- samanlainen
Litkun nimi oli Levolac ( ei-Lactavil) siis anteeksi väärä lääkkeen nimi. Mutta se tyhjentää suolistoa, maha voi pömpöttää sen takia kun siellä turhia kuona aineita.
- kovin paljoa ja jatkuvasti
samanlainen kirjoitti:
Litkun nimi oli Levolac ( ei-Lactavil) siis anteeksi väärä lääkkeen nimi. Mutta se tyhjentää suolistoa, maha voi pömpöttää sen takia kun siellä turhia kuona aineita.
käyttää noita lääkkeitä suoliston tyhjentämisessä koska suolen normaali toiminta lakkaa ja sitten joudut aina käyttämään lääkettä kun muuten ei toimi
- Rkaödöplfbn
Syö kunnolla proteiinipitoista ruokaa, treenaa keskivartaloa ja jätä herkut pois. Siinä se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418