Virolaiset naiset

Vois kiinnostaa

Onks kellään kokemuksia virolaisista naisista? missä tavannu? ja minkälaisia olivat?

31

7319

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sananvapaus

päteviä naisia ovat. Pikemminkin sexympiä kuin Suomi-naiset, keskimäärin.

• bidrali

...

• aamu- uinti virkistää
        bidrali kirjoitti:

...

Tottakai sieltä tuli muutakin, kun on kyse virolaisista naisista ja vastaajina miehet!! Tulihan siinä tottakai taas vertailtua suomalaisiin naisiin, on se kumma juttu!

• bidrali
        aamu- uinti virkistää kirjoitti:

Tottakai sieltä tuli muutakin, kun on kyse virolaisista naisista ja vastaajina miehet!! Tulihan siinä tottakai taas vertailtua suomalaisiin naisiin, on se kumma juttu!

On se ihme tälle nikille;D Ja on valoa... nythän on aamupäivä.

• paremman

näköisiä. Ruuminrakenne on erillainen kuin näil Suomi maatuskoillla. Siellä pitkäsäärisiä jne.. Ninkun Anu Saagimilta kysyttiin että miksi Suomalaisia miehiä kiinnostaa virolaiset naiset. Vast.: Yksinkertaisesti koska virolaiset naiset ovat paljon kauniimpia kuin suomalaiset naiset ja he ovat myös tyylikkäitä.

• natalia82

Tähän huomauttaisin ettei kyllä suomalaisen miehen ruumiinrakenne keskimäärin ole mikään korkealuokkainen. Verrattuna monien muiden maiden miehiin. Suomalainen mies on melko löysä,isomahainen ja lättäperseinen. Aikalailla saavat treenata ennen kuin hyvältä näyttävät. En väitä, että ulkonäkö on aina kaikki kaikessa mutta kun keskustelu jo näillä urilla on niin...Jos suomalaisnaiset ovat maatuskoja niin mitäköhän suomalaismiehet ovat??Minulle ei kelpaisi suomalaismies...suurin osa heistä ainakaan fyysisellä tasolla. Suomalaismies on vain tarpeeksi tyhmä ja luulee, että virolaiset naiset ovat hänestä TODELLA KIINNOSTUNEITA. Suomimies ei ole kova sana MISSÄÄN PÄIN eurooppaa joten miksi olisi virossakaan???

• MMM
        natalia82 kirjoitti:

Tähän huomauttaisin ettei kyllä suomalaisen miehen ruumiinrakenne keskimäärin ole mikään korkealuokkainen. Verrattuna monien muiden maiden miehiin. Suomalainen mies on melko löysä,isomahainen ja lättäperseinen. Aikalailla saavat treenata ennen kuin hyvältä näyttävät. En väitä, että ulkonäkö on aina kaikki kaikessa mutta kun keskustelu jo näillä urilla on niin...Jos suomalaisnaiset ovat maatuskoja niin mitäköhän suomalaismiehet ovat??Minulle ei kelpaisi suomalaismies...suurin osa heistä ainakaan fyysisellä tasolla. Suomalaismies on vain tarpeeksi tyhmä ja luulee, että virolaiset naiset ovat hänestä TODELLA KIINNOSTUNEITA. Suomimies ei ole kova sana MISSÄÄN PÄIN eurooppaa joten miksi olisi virossakaan???

Naisen ulkonäkö merkitsee paljon enemmän kuin miehen. Jos naisella ei ole ulkonäköä, harvemmin sillä on kysyntääkään - ainakaan pitkään suhteeseen. Miehellä luonne, itseluottamus ja muut asiat painavat vaakakupissa huomattavasti ulkonäköä enemmän.

...mutta mikä pointti kirjoituksessasi taas olikaan?

• natalia82
        MMM kirjoitti:

Naisen ulkonäkö merkitsee paljon enemmän kuin miehen. Jos naisella ei ole ulkonäköä, harvemmin sillä on kysyntääkään - ainakaan pitkään suhteeseen. Miehellä luonne, itseluottamus ja muut asiat painavat vaakakupissa huomattavasti ulkonäköä enemmän.

...mutta mikä pointti kirjoituksessasi taas olikaan?

Kukas se niin sanoo??Oletkohan kenties itse MIES???VOin kauniina, hyvännäköisenä, mukavana naisena sanoa, että kyllä se ulkonäkö miehellä on ihan yhtä tärkeä kuin naisellakin. Kommenttisi oli sinun mielipiteesi. Usein on juuri toisinpäin - ulkonäkö EI paina pitkissä suhteissa enää ollenkaan niin paljon...miehen ja naisen välillä ei ole eroa...

• pera
        natalia82 kirjoitti:

miksi ruikkaat täällä suomalaisista miehistä...taidat olla kuitenkin niiden rahojen perään..parempi olisi ettet lainkaan esiintyisi näillä foorumeilla vaan jossain huorien sivuilla..

• Viron naiset

Ovat kyllä todellisia laatunaisia, hoikkia, naisellisia ja kauniita!

Pitävät sellaisesta perinteisestä mallista, että mies on mies ja nainen on nainen. Itselläni viron venäläinen naisystävä, jonka kanssa harrastelen sexiä - valittelee vielä etteivät viron miehet pysty sexiin naisten kanssa koska juovat liikaa - suomi-mies on kova sana siellä päin. Ainakin itseäni naisystäväni kehuu! - toivoo jopa avioliittoa, mutta sen olen kertonut hyvin selvästi ettei sellainen käy minulle!

• eesti poiss

kirjoitan eestiläisen miehen (miesystäväni)näkökulman vastineeksi kirjoitukseesi :)

"Niin suomalaisetko miehet eivät muka ole Eestissä juovuksissa?? Eestiläiset miehet eivät edes juo niin paljon kuin suomalaiset eivätkä useimmat harrasta seksiä humalassa. Suomalainen mies on hottis Eestissä vain rahojensa ansiosta. Useimmat Eestinaiset arvostavat oman maansa miehiä, lukuunottamatta niitä jotka juoksevat vain rahan perässä."

• Mies.alle30v.

positiivisia, keskittyvät puhumaan mukavista asioista.
      Oikein upeita neitoja.

Vieraanvaraisia ovat myös. Samoin itseään kunnioittavia, eivät halua edes juomia tarjottavan ilman että ostavat heti seuraavaksi minulle.

Tämä siis minun uskomaton muutaman vuoden kokemukseni, joka toivottavasti jatkuu pitkään...

• näin on

Valitettavasti myös suomi-poika erottuu katukuvasta aika hyvin: ei ole viroalispojilla kaljamahoista tietoakaan ;) Kiva katsella. Vaikea uskoa, että kauniit virolaisnaiset haluaisivat läheisempään kanssakäymiseen suomalaisten miesten kanssa. Motiivina voi olla parempi elintaso Suomessa miehen elätettävänä. Toki, jos näin ei ole niin on hieno homma oikeasti.

• M29

Terve!

Kerrotko hieman miten olet tavannut näitä virottaria? Käytkö Tallinnassa viikonloppuja viettämässä vai mitä? Onko heittää vinkkiä, jos virottaria haluaa tavata? Miten olet itse sitä tehnyt? Klubeilla? Kaduilla? Kahviloissa? Miten englanti tai suomi sujuu virossa? Miten suhtaudutaan jompaa kumpaa kieltä puhuvaan?

• MiesAlle30v.
        M29 kirjoitti:

Terve!

Kerrotko hieman miten olet tavannut näitä virottaria? Käytkö Tallinnassa viikonloppuja viettämässä vai mitä? Onko heittää vinkkiä, jos virottaria haluaa tavata? Miten olet itse sitä tehnyt? Klubeilla? Kaduilla? Kahviloissa? Miten englanti tai suomi sujuu virossa? Miten suhtaudutaan jompaa kumpaa kieltä puhuvaan?

Eli ravintolassahan tulee helpoiten aloitettua keskustelu. Englanti hallussa lähes kaikilla.
        Kohtelias käytös ja naisen kunnioittaminen on kaiken aa ja oo.

Ei kannata kehuskella rahoilla tai Suomen oloilla.
        Sen sijaan pitää muistaa olevansa vieras ja kehua isäntämään kauneutta ja vaikka yksityiskohtaisemmin kertoa mistä erityisesti pitää virossa jne. Toki tämän on tultava suoraan sydämestä.
        Siksi kannattaa tutustua Viroon muutenkin, eikä vain Tallinnan baareihin.

• MiesAlle30v.
        näin on kirjoitti:

Valitettavasti myös suomi-poika erottuu katukuvasta aika hyvin: ei ole viroalispojilla kaljamahoista tietoakaan ;) Kiva katsella. Vaikea uskoa, että kauniit virolaisnaiset haluaisivat läheisempään kanssakäymiseen suomalaisten miesten kanssa. Motiivina voi olla parempi elintaso Suomessa miehen elätettävänä. Toki, jos näin ei ole niin on hieno homma oikeasti.

Siellä kaljakärryjä roudaavat keski-ikäiset suomi-miehet voi jättää omaan arvoonsa, mutta nuorempia miehiä arvioitaessa olen usein ihmetellyt kun virolaismies ei ole järin komea verraten upeaan naiseensa. Vai jääkö hän vain niin pahasti varjoon? tiedä häntä.

Minähän olen tosin vain mies enkä ehkä osaa katsoa "sillä silmällä", mutta mielestäni Helsingissä on komeampia miehiä kuin Tallinnassa.

• Gohar
        MiesAlle30v. kirjoitti:

Siellä kaljakärryjä roudaavat keski-ikäiset suomi-miehet voi jättää omaan arvoonsa, mutta nuorempia miehiä arvioitaessa olen usein ihmetellyt kun virolaismies ei ole järin komea verraten upeaan naiseensa. Vai jääkö hän vain niin pahasti varjoon? tiedä häntä.

Minähän olen tosin vain mies enkä ehkä osaa katsoa "sillä silmällä", mutta mielestäni Helsingissä on komeampia miehiä kuin Tallinnassa.

ei se ulkonäkö aina merkitse naiselle kuitenkaan ihan kaikkea, ehkä heillä on jotain muuta kun ovat onnistuneet saamaan kauniin naisen? (enkä nyt puhu rahasta-se on oma lajinsa se). Aika monelle merkkaa se luonne kuitenkin eniten.

• MiesAlle30v.
        Gohar kirjoitti:

ei se ulkonäkö aina merkitse naiselle kuitenkaan ihan kaikkea, ehkä heillä on jotain muuta kun ovat onnistuneet saamaan kauniin naisen? (enkä nyt puhu rahasta-se on oma lajinsa se). Aika monelle merkkaa se luonne kuitenkin eniten.

Aivan totta, mutta yleensä ulkoisesti ns. kauniit ihmiset löytävät/hakevat parinsa samojen ulkonäkökriteerien mukaan kuin mitä itse on.
        Tämän jälkeen aletaan vasta seulomaan tarkemmin niitä persoonallisuus puolia ja valitaan ehdokkaiden joukosta se "täydellinen".

(Itse nyt tällä hetkellä olen löytänyt sen Virosta, mutta yhtä hyvin olisin voinut löytää hänet mistä tahansa.)

• Gohar
        MiesAlle30v. kirjoitti:

Aivan totta, mutta yleensä ulkoisesti ns. kauniit ihmiset löytävät/hakevat parinsa samojen ulkonäkökriteerien mukaan kuin mitä itse on.
        Tämän jälkeen aletaan vasta seulomaan tarkemmin niitä persoonallisuus puolia ja valitaan ehdokkaiden joukosta se "täydellinen".

(Itse nyt tällä hetkellä olen löytänyt sen Virosta, mutta yhtä hyvin olisin voinut löytää hänet mistä tahansa.)

onhan se yleensä se omaa silmää miellyttävä ulkonäkö ensinmäinen asia joka ihan luonnollisesti tulee huomattua toisessa.( ja kauneushan on aina katsojan silmässä!)

Joku tutkimus oli joskus noista kirjeenvaihdon kautta solmituista suhteista, että ne useimmiten ( siis jos kumpikin osapuoli oli ollut rehellinen ja vakavissaan) onnistuivat hyvin, ja syyksi arveltiin sitä, että siinä ihmiset tutustuvat ensin niihin toisen ajatuksiin ja muuhun persoonallisuuteen, koska eivät ensinmäisenä näe sitä toisen ulkonäköä.

Aika järkeenkäypää, joten ei se ehkä olekaan yhtään pöllömpää etsiä elämänkumppania kirjeenvaihdolla ( tai chatti-sähköposti näin nykyaikana).
        Niin ja onneksi olkoon löytösi johdosta :)

• soomi naene
        Gohar kirjoitti:

onhan se yleensä se omaa silmää miellyttävä ulkonäkö ensinmäinen asia joka ihan luonnollisesti tulee huomattua toisessa.( ja kauneushan on aina katsojan silmässä!)

Joku tutkimus oli joskus noista kirjeenvaihdon kautta solmituista suhteista, että ne useimmiten ( siis jos kumpikin osapuoli oli ollut rehellinen ja vakavissaan) onnistuivat hyvin, ja syyksi arveltiin sitä, että siinä ihmiset tutustuvat ensin niihin toisen ajatuksiin ja muuhun persoonallisuuteen, koska eivät ensinmäisenä näe sitä toisen ulkonäköä.

Aika järkeenkäypää, joten ei se ehkä olekaan yhtään pöllömpää etsiä elämänkumppania kirjeenvaihdolla ( tai chatti-sähköposti näin nykyaikana).
        Niin ja onneksi olkoon löytösi johdosta :)

Minäkin löysin kullan Eestistä. Netissä tavattiin deittipalstalla ja Messengerissä sitten tutustuttiin ja aika pikaisesti sitten tavattiinkin Suomessa. Nyt ollaan jo niin pitkällä että mieheke on muuttamassa Suomeen kunhan saa töitä. Ja voin sanoa, että olen todella onnellinen! Tämä mies on huomaavainen, ihana huumorintaju, luonne, ei juo, kaikinpuolin just mulle sopiva. Jos ei sellaista Suomesta kerran löytynyt niin muualta sitten, sou vot.

Ja ap:lle tiedoksi, että yksi hyvä eestiläinen deittipalsta on esim. march.commia vastaava maksullinen date.delfi.ee. ilmaispalvelujakin löytyy ;) mutta vastaukset voi olla vähän mitä sun sattuu, kuten suomalaisillakin deittipalstoilla :)

• Gohar
        soomi naene kirjoitti:

Minäkin löysin kullan Eestistä. Netissä tavattiin deittipalstalla ja Messengerissä sitten tutustuttiin ja aika pikaisesti sitten tavattiinkin Suomessa. Nyt ollaan jo niin pitkällä että mieheke on muuttamassa Suomeen kunhan saa töitä. Ja voin sanoa, että olen todella onnellinen! Tämä mies on huomaavainen, ihana huumorintaju, luonne, ei juo, kaikinpuolin just mulle sopiva. Jos ei sellaista Suomesta kerran löytynyt niin muualta sitten, sou vot.

Ja ap:lle tiedoksi, että yksi hyvä eestiläinen deittipalsta on esim. march.commia vastaava maksullinen date.delfi.ee. ilmaispalvelujakin löytyy ;) mutta vastaukset voi olla vähän mitä sun sattuu, kuten suomalaisillakin deittipalstoilla :)

Hieno juttu, onneksi olkoon vain teille :)

• farfy

voi hyvänen aika millaista yleistämistä....

• ihan ok

On kouluja käyneitä, suomenkieli hallussa, samankaltainen tausta,kulttuuri ja tavat. Suosittelen.

• poro6

Ihanaa heissä on se, että he ovat NAISIA. Virolaisilta naisilta puuttuu kokonaan kyky "feministisöidä" parisuhdetta. He heittäytyvät antaumuksella
      naisen rooliin, huomioivat miesten odotuksia ja tarpeita 100 kertaa paremmin kuin Suomalaiset naiset. Heille on itsestään selvää että kuka kotona huolehtii
      mistäkin, roolijako on perinteinen. Nainen hoitaa kodin, lapset ja miehen, mies puolestaan huolehtii taloudesta, talosta, autosta,
      rahasta jne. Tällaisestahan voi Suomalaisen naisen kanssa vain uneksia. Ehkäpä äidinmaito on erilaista Suomenlahden eteläpuolella ?
      Ihanaa on samoin se, että he näyttävät NAISILTA. Pukeutuvat kuin NAISET, ehostavat itsensä kuin NAISET, tuoksuvat kuin NAISET.
      Leikkaavat ja lakkaavat myös varpaankyntensä. Kampaavat hiuksensa. Kuivia, repaleisia, hoitamattomia kantapäitä he eivät ole jalkoihinsa vielä keksineet.
      He vaihtavat alusvaatteitaan puhtaisiin usein, jopa kesken päivää -päinvastoin kuin moni Suomalaisnainen joka arvioi alushousujensa vaihtotarpeen päivä
      kerrallaan aamupissalla istuessaan. Yäk.
      Merkillepantavaa on myös se, että Virolaiset naiset eivät osaa hikoilla Suomalaisten naisten tapaan, Virolaisella naisella ei koskaan näe kainaloistaan eriväristä ja likomärkää paitaa päällä edes kesähelteellä. Myös hiuksianostattava hienhaju puuttuu tämän ominaisuuspuutteen vuoksi.

• ikävä tosi asia

Nuo luettelemasi puutteet osuivat just eikä melkein suomalaiseen mieheen
      Verrataanpas monien muiden maiden miehiä niin vartalolta,ulkonäöltä että tässä siisteys ja puhtaus asiassa sekä luonteessa niin aika heikoille jää suomi mies

On yleensä mitään sanomattoman näköinen olipa kyseessä lihava tai laiha mies
      Ei ole yleensä edes siisti.Luonne/käytös todella tökerömäistä luulevatn olevansa parempia kuin toiset tai sitten ovat hissukoita joista ei ääni lähde.

Kuten jo joku edellä kirjoitti suomi mies ei ole missään euroopan maassa kovassa huudossa niin miksi olisi siis virossakaan ja pitänee aivan paikkansa.Miksi virolaiset teidän mukaanne kauniit naiset pitäisivät kovassa huudossa kulahtanutta suomi miestä kun on saatavilla komeampiakin esim: italaialaisia,ranskalaisia saksalaisia venäläisiä jne.. miehiä.

Tottahan se on että ei se ulkonäkö pelkästään riitä jos ajatellaan parisuhdetta niin kyllä siihen sydäntä ja luonnettakin vaaditaan,mutta kun edes miehinen ei ole suomalainen mies.Ei sellainen laisinkaan että kun naiset kerran ottavat ja kokeilevat niin jäävät muistoihin ja mieleen hyvällä tavalla.Ja tämä on tyystin miesten omaa vikaa olisi peiliin katsomisen paikka.

• Yksi junteista

Jep, totta puhut. Suomalaiset ovat keskimäärin tyylitajutonta ja epäsosiaalista junttikansaa. Pätee sekä miehiin että naisiin.

• y zkkyfdk

Virolaiset tosi kivoja ja kauniita, lukuunottamatta muutamaa kuulantyöntäjää. Mulla työkavereina ollut niitä aiemminkin. Toki heissäkin on erillaisia, että jokaiselle jotain. Mieluummin virolaisia kuin noita Aasian tuontivaimoja.

• China Dragon

Jatkakaa yleistäen toisten arvostelua...se on hyvä harrastus, ei maksa mitään ja jaksaa omaa elämäänsä myös huomiseen.
        Olisi aivan kauheaa jos ei olisi kuin yksi kansa, ketä silloin haukkuisi?
        Ei voisi ottaa verrantoja.

Voidaanko verrannoksi seuraava asia.

Onko niin että vain rumat meikkaavat? Jos nainen on kaunis niin miksi se meikkaisi?
        Sovitaan siis niin että vain rumat meikkaavat!

Nyt sitten katselemaan missä maassa käytetään asukasta kohden eniten meikkejä, se kertoo missä maassa asuisi kaikkein rumimmat naiset!

Vai onko tuo kauneus sittenkin mielipide kysymys?

Vuonna 2012 suomalainen käytti kosmetiikkaan 171 e/henkilö/vuosi. Eniten kosmetiikkaan kuluttavat norjalaiset, sveitsiläiset olivat toisena. Suomalaiset joko ovat luonnon kauniita tai sitten eivät katso tarpeelliseksi ehostaa itseään kauniiksi. Norjalaiset ovat rumia koska ehostavat itseään eniten maailmassa.

Hiihdosta puheen ollen, tarkemmin ampumahiihdosta... Kaisa Mäkäräinen on kaunis suomalainen nainen, jos häntä vertaa Tora Bergeriin niin kyllä Kaisa pärjää hyvin ilman meikkejä.

Suomalaiset ovat siis kauniimpia mitä norjalaiset. Vaikka ei hiihdossa pärjätä niin kauneudessa kyllä?

• naisen logiikkaa

Naiset pitävät itsestään huolta paremmin, kun on haku päällä. Sillä tavalla kun voi löytää paremman miehen.

Virolaisilla naisilla on usein haku päällä. Miehellä pitää olla rahaa ja hänen pitää pukeutua tyylikkäästi. Useasti virolaiset miehet ovat tyylikkäitä, mutta usein myös ryyppäävät ja pettävät. Miestä pitää vaihtaa siis usein.

Suomalaisten naisten ei tarvitse näyttää hyvältä miesten takia, koska pärjäävät yleensä omillaan. Luulettteko että nainen ihan omasta halusta haluaa pukeutua sukkahousuihin ja minihameeseen, kun pakkasta on -20 C?

Naimisiin mennessä se virolainenkin nainen lössähtää. Olen tavannut monia ikäisiäni lihavia virolaisia, jotka näyttävät 10-20 vuotta vanhemmilta kuin minä.

• China Dragon

• Anonyymi

Seksiin virolaiset naiset kelpaavat, ovat naisellisia. Emännäksi ei kannata ottaa. Aluksi kyllä yrittävät pitää huushollia kunnossa mutta aika pian tärkeimmäksi asiaksi nousee "mitagi syyä" ja "uni peale". Laiskoja ovat luonteeltaan ja JOS ikinä tekevät minkäänlaisen virheen, eivät sitä ikinä myönnä. Taitaa olla geneettistä perua neukkuajalta jolloin piti salata ja kiistää kaikki.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      4858
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3233
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3155
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      415
      2276
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      237
      1402
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1233
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1217
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      71
      1166
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1138
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      121
      1042
    Aihe