Kävin tänään ostamassa Polar rs200sd:n. Mitäs mieltä olette kyseistä mallista?
Ois kiva kuulla kokemuksia..
Polar rs200sd
4
694
Vastaukset
- jmax
Itsellä on tuommoinen ollut vajaan vuoden, ihan pätevä peli ja on toiminut minulla moitteetta. Ainoa enemmän harmittava puute on se, että autolap toiminnolla saa tietoja talteen minimissään 400m intervallilla, olisi mukava, jos tuo näytteistys olisi muistin riittäessä huomattavasti tiheämpi, niin sais exceliin hienomman käyrän lenkistä. Datan siirto polarrunningcoach.com:iinkin onnistuu yllättävän hyvin.
Kaikenkaikkiaan ihan hyvä ostos hintaluokassaan.
Käyttäjien kommentteja:
http://www.seponkotisivut.com/vb/showthread.php?t=227 - käyttökertaa takana
joo ostin kans ko. mittarin reilu viikko sitten 184 eurolla ja olen ollut tyytyväinen mittariin. Tosin en vielä osaa ottaa kaikkea laitteesta irti, mutta esim. nettiin ajo onnistuu mainiosti. Vaikuttaa ihan hyvältä vehkeeltä. Mikä parasta, että näkee kilometrit ja vauhdin. Ei sen takia, että tulis uusia enkkoja, vaan liian vauhdin hidastamiseen.
- muuten mukava
tuollainen ollut käytössä tämän kesän ja täytyy sanoa että jos olisin tullut purkaneeksi pakettia sen verran että olisin huomannut tämän tossuanturin olevan Samsungin läppäpuhelimen kokoisen ja painoisen möykyn, olisin jättänyt ostamatta.
Muuten laite toimii mainiosti paitsi että käyttöliittymä on harvinaisen surkea mutta kaikkeen tottuu.
Tossuanturin kiinnitys on kyllä tysi susi. Itsellä se puristi väkisin jalkaterää päältä ja aiheutti puutumista ennenkuin tajusin pujottaa tossun reikiin pari erillistä narusta tehtyä lenkkiä joihin kiinnitin tuon anturin. Nyt tossun nauhat ja anturin narulenkit saa kiristettyä erikseen eikä anturi purista enää verisuonia tukkoon. Julmetun iso ja painava se kyllä edelleen on mutta melkoisen tarkka.
Kalibroinnin jälkeen samalla radalla juostulla 11km lenkillä heitto on max 50 metriä.- mua
Ei tota tossuanturia juuri huomaa juostessa, vaikka onkin vähän mohlon oloinen. Kiva on katsella personaltrainerissa tilastoja lenkistä jälkeenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743910Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1883169Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472986Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle702560Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3672303- 1631935
- 781595
- 331505
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231398Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391382