Mulla on siis tosi korkee otsa (8 cm) ja vielä pyöreän muotoiset kasvot,ja haluaisin kerrankin sellaiset hiukset, jotka oikeesti sopis mulle.. Kertokaahan mistä mä löydän sellaisia hiusmalleja, jotka vastais mun kasvojen muotoa.. ei tahdo löytyä mistään;( Tai et millaiset hiukset mulle sopis...Kiitti jo valmiiksi:=)
Korkea otsa ja pyöreän muotoiset kasvot...
4
695
Vastaukset
- tätänäin
Leikkuuta hapsuinen otsis joka kuitenkin on aika pitä, kulmiin asti varmaankin okei. Hapsutusta myös poskipäille ja jotain laskeutuvaa ja suoraa kampausta kannattaa harkita!Tummat värit hiuksissa kaventaa ja vaaleat pullistaa!!!!
- Entäs pituus..
Mulle ei kai pitkä edes passaa. oiskohan se sitten hartioille sopiva?? Tiedät sä jotain hyvää sivustoo, jossa ois jotain moderneja malleja?
- siis tarkoitan
Entäs pituus.. kirjoitti:
Mulle ei kai pitkä edes passaa. oiskohan se sitten hartioille sopiva?? Tiedät sä jotain hyvää sivustoo, jossa ois jotain moderneja malleja?
siis olkapäille pitkät hiukset oisko hyvä... ettei sen pidemmät..
- korkeaotsainen
Mulla on mielessä tuollainen kun edellä sanoi, että niinku jakausta ei ole ollenkaan vaan otsahiukset tulee silleen revitysti kasvoille ja korvien sivuiltakin on pörrötettynä kasvoja kohti. Siihen sitten jotain raitoja niin näyttää kivalta. Vielä kun on korkeet poskipäät niin korostaa kivasti. Niskatukka ihan lyhyt.
Haluisin kuparisen jossa on vaaleampia raitoja, mutta mulle ei punakka sovi sävyihin :<
Jollain julkulla sellaisen pehkon oon nähnyt, oisko Mandy Moorella ollut. Googlen image-search on kätevä jos on joku tietty hiusmalli jo mielessä joltain idolilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401440Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981365Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2971280- 1091115
- 191061
- 651048
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161029- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841