Moi,
Ajattelin mennä suorittamaan Green Card kokeen ja kysyisin Golfin säännöistä. Eli voisiko joku kertoa jonkun hyvän Golf-sääntö sivun, joka olisi hyvä osata ennen koetta. Tiedän, että kokeessa voi sääntökirjan avulla vastata, mutta lisätieto ei olisi pahitteeksi...
Green Card kokeen säännöt?
4
2240
Vastaukset
- sieltä saat tietoo
Itse sain ainakin kurssilta mukaan sääntökirjan ja nipun lehtisiä joita itse lueskelin. Kannattaa käydä lähimmältä seuralta kyselemässä olisko niillä mitään materiaalia. sääntökirjan ne ainakin sulle myy. ei taida netissä olla suoranaista sähköistä sääntö/etiketti opusta, mutta kannattaa tuolla käydä tutustumassa http://www.golf.fi/
- paskat
Noille kursseille ei kannata vaivautua. Mulla ois maksanu kurssi jotai 160 euroa ( itse koe 30 e), mutta menin suoraan vaan kokeeseen ja makso 30 euroa. Säästöä tuli tuo 160 euroa, kun itse katsoi säännöt pääpiirteittäin golf.fi sivulta.
- Oulu
Olisiko kurssin tarkoitus kenties antaa harrastukselle hyvät lähtökohdat niin etiketin,pelin ja suorittamisen osalta.Samalla käydään läpi asiaa kentällä oikeissa puitteissa... Sillä kortilla ei tee mitään jos harrastus loppuu alkumetrien kompurointiin jonkin äsken mainitsemani asian vuoksi... Luulen ettei kukaan voi lajia lähteä harrastamaan ja parin päivän reenaamisella sanoa että osaa paremmin kuin että kävisi alkeiskurssin. En tiedä miten oli 2006 mutta ei ainakaan 2012.
Suosittelen alkeiskurssia/greencard kurssia- nvbnbvn
Luulet väärin. Ikinä en ole kurssia käynyt, enkä opetusta ole saanut... tai olen, siis pelikavereilta joitakin vihjeitä. Silti olen pelannut golffia yli 10 vuotta ja jatkoa seuraa.
Tällä kaudella jo yli 20 kierrosta takana. Joka kesä menee 100 rikki. Tosin ysejä suurin osa. Ei alkeiskursseilta mitää valmiita golffareita valmistu. Tahkoo 54 tasoituksella monta viikkoa. Hyvä jos kesän lopuksi tasoitus on alle 45.
Seuraavana kesänä pääsee sitten jo alle 36:seen.
Onhan tämä hieman yleistämistä... tiedän, että tulee kommentteja, että ensiommäisemn viikon jälkeen tasoitus oli pudonnut jo alle 36:seen jne.
Uskokoon ken haluaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851