Kertokaapas mitäs tämä "prinsessasyndrooma" oikein tarkoittaa näissä nettideittailupiireissä? Sen verran vaan tiedän että naisiin se liittyy :)
Prinsessasyndrooma
10
3915
Vastaukset
- Caippi
Itse ainakin yhdistäisin sen perheen ainoaan lapseen; tyttöön, joka on aina saanut kaiken ja jota vanhemmat ovat pitäneet(ja edelleen pitävät) "meidän pikku prinsessana". Prinsessat ovat itsekkäitä, kiukuttelevia, hemmoteltuja, mutta kuitenkin ah niin ihania =D
- ok, puraisen
Naisilla oleva narsistinen oiresyndrooma. Nainen kuvittelee olevansa prinsessa, jonka ritari valkoisella hevosella tulee noutamaan.
Ärsytystä herättää asiassa se, ettei nettiprinsessa reaalimaailmassa ole kuin tavis, hänen ajatusmaailmansa vain nostaa hänet itsensä jalustalle, jossa häntä tulisi palvoa.
Tunnistaa helposti kuuhun asti hilatuista mieskriteereistä, epäasiallisesta käytöksestä miehiä kohtaan, katkeruudesta (kun niitä ritareja ei ilmaannukkaan), usein pitkästä sinkkukaudesta ja pitkän parisuhteen puuttumisesta elämässä sekä kaikinpuolin pinnallisen elämän tavoittelusta.
Parisuhde-ennuste erittäin huono, päätyessään suhteeseen katkeroituu arjen koittaessa ja muuttuu ilkeäksi pirttihirmuksi. Tapahtuu viimeistään ~1kk suurien prinsessahäiden jälkeen.
Takana luultavasti 'isän pikku prinsessa'-kasvatus, mitään ei ole tarvinnut itse tehdä ja kasvatus on suoritettu pumpulissa.
Silvuplee, olkaa hyvät ja tarkentakaa.- ritaria
Eikös kaikki naiset odota sitä yhtä miestä joka sipaisee jalat alta (eli ritaria valkoisella ratsulla)? Mulla taitaa sitten olla pahemmanlaatuinen narsistinen prinsessasyndrooma. Niihän se on, että kun pitää itsestään liikaa, niin ei suostu kaikenmaailman torveloiden kynnysmatoksi ja päätyy vanhaksi piiaksi (joka ei nyt sinänsä ole yhtään niin paha asia ;).
- ok, puraisen
ritaria kirjoitti:
Eikös kaikki naiset odota sitä yhtä miestä joka sipaisee jalat alta (eli ritaria valkoisella ratsulla)? Mulla taitaa sitten olla pahemmanlaatuinen narsistinen prinsessasyndrooma. Niihän se on, että kun pitää itsestään liikaa, niin ei suostu kaikenmaailman torveloiden kynnysmatoksi ja päätyy vanhaksi piiaksi (joka ei nyt sinänsä ole yhtään niin paha asia ;).
'Eikös kaikki naiset odota sitä yhtä miestä joka sipaisee jalat alta (eli ritaria valkoisella ratsulla)?'
Päätellen siitä, että tässä maassa vielä syntyy lapsia ja jokunen hullu avioliittokin pitää, vaihda yleistävä sana kaikki esim 50%:n.
Oma ravista-hihasta arvioni 20-30v naisten ajatusmaailmasta on, että noin puolet tuon ikäluokan naisista on irtautunut kokonaan elämän realiteeteista, eritoten tämän huomaa kaupunki-olosuhteissa. Yli 40v naisten ajatusmaailma onkin sitten jo hyvin yleisesti palannut realismiin, kun se kuuluisa markkina-arvo on kajahtanut hedelmällisyyden pikkuhiljaa poistuessa päin lärviä.
Prinsessasyndrooma on siis myös linkitetty biologiseen kelloon, eli kellon soidessa tulee paluu maan pinnalle. Tosin, kuten mainitsit, silloin suurin todennäköisyys on päätyä vanhaksipiiaksi. - .....
ok, puraisen kirjoitti:
'Eikös kaikki naiset odota sitä yhtä miestä joka sipaisee jalat alta (eli ritaria valkoisella ratsulla)?'
Päätellen siitä, että tässä maassa vielä syntyy lapsia ja jokunen hullu avioliittokin pitää, vaihda yleistävä sana kaikki esim 50%:n.
Oma ravista-hihasta arvioni 20-30v naisten ajatusmaailmasta on, että noin puolet tuon ikäluokan naisista on irtautunut kokonaan elämän realiteeteista, eritoten tämän huomaa kaupunki-olosuhteissa. Yli 40v naisten ajatusmaailma onkin sitten jo hyvin yleisesti palannut realismiin, kun se kuuluisa markkina-arvo on kajahtanut hedelmällisyyden pikkuhiljaa poistuessa päin lärviä.
Prinsessasyndrooma on siis myös linkitetty biologiseen kelloon, eli kellon soidessa tulee paluu maan pinnalle. Tosin, kuten mainitsit, silloin suurin todennäköisyys on päätyä vanhaksipiiaksi.Se "prinssi valkealla ratsulla" onkin ihan tavallinen Matti Meikäläinen? Mutta se mitä hänessä arvostaa ja on vaatinut/toivonut siltä kumppaniltaan eivät ole mitenkään erikoisia paitsi itselle. Tietenkin esim. minun kumppanini, joka ne minulle tärkeät kriteerit täyttää, on minun silmissä prinssi. :)
Ei se tarkoita, että parisuhteessa elävät tyytyvät vähään, he ovat vain löytäneet sen itselleen sopivan. Minusta jokainen saa vaatia ihan mitä itse lystää ja päättää miten karsii joukkoa. Olemattomiinko, kaikki mahdolliset vai jotain siltä väliltä. Se on heidän henkilökohtainen onni ja onnettomuus. - ok, puraisen
..... kirjoitti:
Se "prinssi valkealla ratsulla" onkin ihan tavallinen Matti Meikäläinen? Mutta se mitä hänessä arvostaa ja on vaatinut/toivonut siltä kumppaniltaan eivät ole mitenkään erikoisia paitsi itselle. Tietenkin esim. minun kumppanini, joka ne minulle tärkeät kriteerit täyttää, on minun silmissä prinssi. :)
Ei se tarkoita, että parisuhteessa elävät tyytyvät vähään, he ovat vain löytäneet sen itselleen sopivan. Minusta jokainen saa vaatia ihan mitä itse lystää ja päättää miten karsii joukkoa. Olemattomiinko, kaikki mahdolliset vai jotain siltä väliltä. Se on heidän henkilökohtainen onni ja onnettomuus.'Se "prinssi valkealla ratsulla" onkin ihan tavallinen Matti Meikäläinen?'
Silloin kannattaa pitää prinsessa & ratsu jne pois puheenparresta, vaikka niin ajattelisikin. On nimittäin erittäin negatiivinen asia lukea profiilista, tulee välitön back-next klikkaus. Ajatus kiitää välittömästi heti hemmoteltu kakara-osastolle.
Tässä syndroomassa viittasin nimenomaan siihen, että prinssi on vähintään Brad Pitt ja prinsessa tavisnainen, tavislähiössä, tavisarvoilla. Ei taida Pittin poika Jakomäestä tulla hakemaan ratsullaan, ei. - kiribati
ok, puraisen kirjoitti:
Prinsessasyndrooma on siis myös linkitetty biologiseen kelloon, eli kellon soidessa tulee paluu maan pinnalle. Tosin, kuten mainitsit, silloin suurin todennäköisyys on päätyä vanhaksipiiaksi.mitä sanoit 40 vuotiaiden naisten realismista, uskallan allekirjoittaa sen ainakin omalta osaltani. En ole kyllä koskaan liittänyt sitä hedelmällisyyteen (koska tiesin jo nuorempana, että enempää lapsia en tulisi hankkimaan minkäänlaisen prinssin kanssa) vaan siitä, että yli nelikymppisten "markkina-arvo" nyt vain yksinkertaisesti romahtaa kerralla ja kunnolla, kun maaginen kymmenluku tulee täyteen. Samanikäiset miehet hakevat 20-35 -vuotiaita naisia, mutta niin hakevat viisikymppiset ja kuusikymppisetkin. Se on sitten oma stoorinsa että mikä syndrooma näillä 50 miehillä on, jotka hakevat "tositarkoituksella" naisia jopa alkaen 19 vuotiaista, mutta siitä voisikin virittää ihan oman keskustelunsa.
- Nimetön
Se tuli kuin omasta päästä, vain paremmin ruudulle purettuna
- Hullut Prinsessat
Naiset on liian vaikeita ja hölmöjä. Jos ne sanoo, että ne laittaa sut vaikka skypeen tai meseen niin ne ei itte oo koskaan siellä. Jos sä soitat niille niin alkaa se luulotautinen änkkääminen siitä oletko sinä vapaa vai et kun et ole ollut käytettävissä. Viimeksi kävi niin, että yh lähettää sähköpostia Lahdesta jotta sopii tulla. No mä en sinä päivänä kerinnyt ja sovittiin seuraavaksi päiväksi. No sitten ei kuulu mitään. Tää oli menny naapuriin ja korkannu pullon kun tekstailin jotta sopiiko tulla ja heillä on kuulemma hauskaa ihan muutenkin. Ja ravintoloissa niillä on jätkälaumat perässä. Se muitten hakeminen on vaan keljuilua niitten omille ukoille. Seksistäkin puhutaan mutta kanttia ei ole ryhtyä toimeen. Naiset ajattelee niin, että jos et sä toimi sillä tavalla kuin he ite ajattelevat niin sitten ei ollenkaan ja kaikki ajattelee niin, että eka kerralla ei anneta. Omituista soutamista ja huopaamista jos nainen on varattu niin se kuitenkin vaatii, että sinä olet vapaa. Ainut mikä niihin tepsii on tanssiminen ja kaikenmaailman lupaukset. Suurin osa on nynnyjä lespoja jotka ei seksistä edes välitä. Jossain muualla sanotaan kauniisti jotta niillä on esiliina.
Jos menee suoraan asiaan niin ei tapahdu mitään
Joku pyytää kuvan ja seuraavassa käänteessä kysyy millanen sä oot. Kahdesta asiasta änkätään loputtomiin oletko vapaa ja siitä, että sun pitää loputtomiin kertoa omista asioistasi. Tytsy voi kyselllä mutta sillä on kymmenkunta muuta plakkarissa. Näin siis kehäraakit. Nuorisosta en kirjota mitään. - Anonyymi00012
Jos jollain naisella lukee mitään prinsessaan liittyvää deittiprofiilissaan, niin lentää naurun kera vasuriin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4453291SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1012541Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj842102Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1401876- 1441707
- 841448
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi261432Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3141229Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li211191Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021069