Miesten aluspöksyt

gallupoija

Terve, terve arvon naiset! Tämä kuuluisi oikeastaan tuonne miesten muoti -palstalle, mutta sitä ei varmaan naiset pahemmin lue, joten kysyn täältä :)

Nyt kun alkaa meille miehillekin olla hyvin valinnanvaraa tuolla alusvaatepuolella, niin olisi kiva kuulla naisväeltä mielipidettä, minkälaiset ne olla pitää. Ennustan, että enemmistö vastaa boxerit, mutta niitäkin on niin joka lähtöön aina malleista värimaailmaan, että jos vähän tarkempaa infoa saisi.

Entä mitä mieltä simmareista? Niitäkin miehille olemassa jo ainakin viittä eri mallia, joista suosituimmat ovat varmaan perus speedot, piukat uimaboxerit ja löysät uimashortsit.

Ja sitten tärkeä kysymys: onko tällä kaikella mitään väliä?

Kysyjänä toimii 25-wee hämmentynyt sinkkumies, kropaltaan pikajuoksijan ja keihäänheittäjän välimuoto, arvomaailmaltaan ikuinen etiikan ja eettisyyden puolustaja.

Kiitos!

P.S olisi kiva tietää vastaajan ikä(haarukka) ja siviilisääty. Uskoisin, että niillä on jonkin verran merkitystä myös tämän empiirisen tutkimuksen tulosten analysoinnissa :)

21

2897

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hetero nainen

Ole mies ja tee päätös itse mitä haluat pukea. Sitäpaitsi miksi ihmeessä sinua kiinnostaa miesten alushousut (aluspöksy sana kuin naisen suusta)? Eikö mielummin kiinnosta naisen alusvaatetus?

• ap.

"Ole mies ja tee päätös itse mitä haluat pukea."

Se ei aina ole naisten mieleen ;) Ja oman kokemuksen pohjalta naiseen ei tee vaikutusta huono pukeutuminen.

"Eikö mielummin kiinnosta naisen alusvaatetus?"

Kiinnostaa, erittäin paljon :)

"Sitäpaitsi miksi ihmeessä sinua kiinnostaa miesten alushousut"

Luulisin, että sinua seuranneen vastaajan vastaus vastaa tuohon.

• Jihuuu

Kyllä, bokserit!!! Siinähän se tulikin. Sama koskee simmareitten mallia. Sellaiset perusalkkari-mallistot miehille pitäisi kieltää lailla xD Simmareista hankala sanoa, tiukemmat vai löysemmät, riippuu kropasta.. kinkkinen kysymys, mutta sanotaanko näin että ainakaan ihan jokaiselle ne piukat uimabokseritkaan ei sovi.

Etenkin sinulle, kun olet sinkku tämä on hyvin tärkeä seikka.. et kai halua säikäyttää deittejäsi niin kotona kuin uimarannallakaan? :D Tosin eiväthän kaikki naiset ole niin miehen-täytyy-osasta-pukeutua keskeisiä kuin minä :P

Ruokailuvälineosaston puolelta pyörin samoilla kulmilla kanssasi ja siviilisääty avoliitossa rengastettuna.

• ap.

Näin ajattelinkin asian olevan. Kaikki mielipiteet silti tervetulleita muiltakin!

Tarkoitushan ei nimenomaan ole mitenkään ylipukeutua alusvaateosastolla (eikä muutenkaan), vaan että tekstiilien vähentyessä miellyttäisi mahdollisimman paljon vastakkaisen sukupuolen silmää. Käsittääkseni normaalia sinkkutoimintaa sekä miehiltä että naisilta. :)

Ja koska itse olen kallistunut enemmän naisen-täytyy-osata-pukeutua suuntaan, niin on vähintään reilua, että itse täytän samat kriteerit. :)

Kiitokset vastauksesta!

• mies_vm56

lojuu kaapissa kerran pidettyinä, niitä pellekalsareita en jalkaan laita. Sitäpaitsi normaalit kalsarit on paljon mukavammat päällä.

Mikä niissä boxereissa oikein viehättää? Kun niitä on toisten miesten jalassa katsellut niin ei ne ainakaan järin seksikkäiltä näytä.

• Jihuuu
        mies_vm56 kirjoitti:

lojuu kaapissa kerran pidettyinä, niitä pellekalsareita en jalkaan laita. Sitäpaitsi normaalit kalsarit on paljon mukavammat päällä.

Mikä niissä boxereissa oikein viehättää? Kun niitä on toisten miesten jalassa katsellut niin ei ne ainakaan järin seksikkäiltä näytä.

Sehän siinä just onkin, kun ne perusalkkarit on ne kauheimman näköiset :O Mutta makuasioista ei voi kiistellä ;)

• sopivat, ja

luonteelle. Harmaiksi hiutuneet ex-valkoiset y:t on parempi heittää suosiolla menemään, samoin äidiltä joululahjaksi saadut joulunpunaiset nallebokserit (ja sukat, yök). Mun mielestä spiderman-kuosi on tosi hauska ja pääkallokuosi tosi kliseinen, mutta tässä kuosiasiassa kannattaa mennä oman harkinnan ja huumorintajun mukaan. Ikinä, ikinä ei aikuisella miehellä saa näkyä ck:iden vyötärönauha housuista, se on todella vulgaaria ja lapsellista.

Nainen, 27, rakastettu.

• ap.

Kiitokset hyvistä kommenteista!

Tämä oli hyvä:
        "Ikinä, ikinä ei aikuisella miehellä saa näkyä ck:iden vyötärönauha housuista, se on todella vulgaaria ja lapsellista."

Mitä, eikös se olekaan üüber muodikasta nostaa alkkareita korviin? Ilmiöhän on tuttu teinitytöiltä, joilla stringit on suunnilleen rintsikoiden kanssa samalla tasolla :D :D :D
        Ei todellakaan mitään ko. vaatetta vastaan, mutta paremman reaktion ne herättää ainakin itsessä, kun paljastuminen tapahtuu vasta silloin kun pitääkin ;)

• sinkkunainen 26

alushousut sellaset tiukat, vähän lahkeelliset siistit ja mustat/tummat yksi tai kaksiväriset (esim. sinistä ja harmaata - ei kuitenkaan "kuviolliset"). Tai sitten löysemmät boxerit, joissa värimaailma voi olla sitten vaikkapa viininpunainen. Kunhan on puhtaat ja ehjät ;)

Simmarit mieluiten löysät shortsit. Jotenkin mua ei yhtään innosta miesten pullistelu rannalla pikkupöksyissä. Mutta rennot shortsit tuo mukavan rantafiiliksen ja miellyttää silmää, varsinkin jos on hyvä yläkroppa ;).

• ap.

Lisää boxerien suosijoita :)
        Onneksi ne ovat usein myös oma valinta ostoksia tehdessä (pirun kalliita, jos hyvät haluaa).

Simmareitten kohdalla onkin sitten dilemma, jonka olen jo periaatteessa ratkaissut. Auringonpalvominen on mukavaa. Siihen on kiva sulaa ja unohtaa arjen murheet ja miettiä syntyjä syviä. Mutta jos jalkaan jäi löysät rantashortsit, niin peilikuva muistuttaa seuraavana päivänä lähinnä seepraa, kun polviin asti on ruskea, sitten puolen metrin vaalea alue ja taas ruskea (efektiä voi tehostaa aurinkolaseista syntyvällä pandanaamiolla) :D

Paras vaihtoehto olisi ei-mitään, mutta siihen ei pokka riitä. Toinen vaihtoehto olisi mahdollisimman pienet simmarit, mutta eivät kovin suosittuja naisten keskuudessa ymmärtääkseni. Kolmas on esim. nuo uimaboxerit. Kuitenkaan niissä kävely ei kaikkien silmää miellytä, joten puen niiden päälle uimashortsit kun lähden liikenteeseen :)

Liian suurta vaatemääräähän ei voi katsoa nyrpeästi, ainakaan eettisestä näkökulmasta (rannalla), mutta liian pientä voi. Suomessa on ikävä kyllä parempi pelata varman päälle, muualla Euroopassa ei juurikaan tarvitse :)

Näistä jutuistani tulee kyllä itsellekin mieleen, että yritän kaikin tavoin miellyttää vastaikkasta sukupuolta välittämättä omista mielipiteistäni. Asia ei ole ihan niin. Itselle on periaatteessa tässäkin asiassa se ja sama, mihin suuntaan vaakakuppi kallistuu. Miksi en siis kallistaisi sitä siihen suuntaan, mistä naisten enemmistö pitää - jos sellainen suunta on olemassa...

• kallistella
        ap. kirjoitti:

Onneksi ne ovat usein myös oma valinta ostoksia tehdessä (pirun kalliita, jos hyvät haluaa).

Simmareitten kohdalla onkin sitten dilemma, jonka olen jo periaatteessa ratkaissut. Auringonpalvominen on mukavaa. Siihen on kiva sulaa ja unohtaa arjen murheet ja miettiä syntyjä syviä. Mutta jos jalkaan jäi löysät rantashortsit, niin peilikuva muistuttaa seuraavana päivänä lähinnä seepraa, kun polviin asti on ruskea, sitten puolen metrin vaalea alue ja taas ruskea (efektiä voi tehostaa aurinkolaseista syntyvällä pandanaamiolla) :D

Paras vaihtoehto olisi ei-mitään, mutta siihen ei pokka riitä. Toinen vaihtoehto olisi mahdollisimman pienet simmarit, mutta eivät kovin suosittuja naisten keskuudessa ymmärtääkseni. Kolmas on esim. nuo uimaboxerit. Kuitenkaan niissä kävely ei kaikkien silmää miellytä, joten puen niiden päälle uimashortsit kun lähden liikenteeseen :)

Liian suurta vaatemääräähän ei voi katsoa nyrpeästi, ainakaan eettisestä näkökulmasta (rannalla), mutta liian pientä voi. Suomessa on ikävä kyllä parempi pelata varman päälle, muualla Euroopassa ei juurikaan tarvitse :)

Näistä jutuistani tulee kyllä itsellekin mieleen, että yritän kaikin tavoin miellyttää vastaikkasta sukupuolta välittämättä omista mielipiteistäni. Asia ei ole ihan niin. Itselle on periaatteessa tässäkin asiassa se ja sama, mihin suuntaan vaakakuppi kallistuu. Miksi en siis kallistaisi sitä siihen suuntaan, mistä naisten enemmistö pitää - jos sellainen suunta on olemassa...

pienellä varauksella. Se näkyy nimittäin päälle, jos alusvaatteet ovat epämukavat. Vastaavasti omasta mielestä hyvännäköiset ja hyväntuntuiset alusvaatteet kohottavat itsetuntoa, oletettavasti myös miehillä. Kun ei tarvi pelätä miltä ne näyttävät hetkeä ennen daamin makuuhuoneen nurkkaan sinkoutumista...

Tässä mielessä ei kannata katsoa hintalappuun. Alusvaatteet kestävät parempana pidempään, jos ne jaksaa pestä käsin elastisille kuiduille/silkille tarkoitetulla pesuaineella, mielellään heti käytön jälkeen. Kestää n. 3 min. päivässä, ja pögät pysyvät sievänä paljon paljon pidempään. Myöhemmin voi sitten siirtyä samaan käytäntöön kuin avokkini, joka on ulkoistanut pikkupyykin minulle (mä olen vastaavasti ulkoistanut tiskaamisen hänelle).

• sinkkunainen 26
        ap. kirjoitti:

totta, että pitkät shortsit on hankalat rusketuksen kannalta. Mutta ootkin ratkaissut sen järkevästi eli pikkupögät auringonottoon (ei muakaan ne miehillä häiritse silloin, kun ne ottaa arskaa), mutta kävellessä shortsit. Nautihan biitseistä :)

• vastauksia

Alushousuista ykköset: Mustat, napakat bokserit.

Uimahousut: Löysät uimashortsit.

Onko väliä? Ei juurikaan. Mutta pahimmat mokat pitää välttää: kanariankukertavat ylipiukat uimahousut ja valkoiset vaippapöksyiltä näyttävät alushousut.

• mies vastaaja 30+

Ihmetyttää että mikä niissä uimaboxereissa on naisten mielestä niin hienoa? Itse en ikäpäivänä laittaisi rannalle sellaisia. Tai ehkä jotkut haluaa näyttää rannallakin trendikkäiltä. Itse olen kuitenkin rannalla aina aurinkoa ottamassa ja miten sitä aurinkoa voisi kintuilleen saada jos on "pitkät kalsarit" jalassa. KOvasti ihmetyttää että onko ihmiset unohtaneet mitä varten siellä rannalla yleensä ollään.

• Uimaboxerit yleensä ylttävät alle puoleen reiteen eli eivät todellakaan peitä koko jalkaa. Ne ovat sitten uimashortsit, jotka ovat pidemmät.

Itse kallistun noiden uimaboxereiden puoleen. Pienet uimahousut ovat kamalat ja uimashortsit liian suuret.

Vastaavasti istuvat boxerit ovat miehen paras alusvaate. Todennäköisesti mieltymykseni johtuu siitä, että mieheni suosii juuri näitä tiukahkoja boxereita.

Olen siis 23v ja avoliitossa.

• mies vastaaja 30+
        koditonhoure kirjoitti:

Uimaboxerit yleensä ylttävät alle puoleen reiteen eli eivät todellakaan peitä koko jalkaa. Ne ovat sitten uimashortsit, jotka ovat pidemmät.

Itse kallistun noiden uimaboxereiden puoleen. Pienet uimahousut ovat kamalat ja uimashortsit liian suuret.

Vastaavasti istuvat boxerit ovat miehen paras alusvaate. Todennäköisesti mieltymykseni johtuu siitä, että mieheni suosii juuri näitä tiukahkoja boxereita.

Olen siis 23v ja avoliitossa.

Minkä takia pienet uimahousut on kamalat? Enkä tarkoita mitään ylitiukkoja uikkareita, tangoista puhumattakaan. Itse käytän ihan perinteisiä "normaaleita" uikkareita. Luulisi että eikö naisia lainkaan kiinnosta rannalla tiiraillla että pullottaako siellä miehen etumuksessa mikään vastaavasti kuten miehetkin katselevat naisten muotoja? ;)

• mies vastaaja 30+ kirjoitti:

Minkä takia pienet uimahousut on kamalat? Enkä tarkoita mitään ylitiukkoja uikkareita, tangoista puhumattakaan. Itse käytän ihan perinteisiä "normaaleita" uikkareita. Luulisi että eikö naisia lainkaan kiinnosta rannalla tiiraillla että pullottaako siellä miehen etumuksessa mikään vastaavasti kuten miehetkin katselevat naisten muotoja? ;)

En oikein osaa vastata tähän. *pähkäilee*

Ei, en keksi vastausta. Tavalliset uimahousut eivät vaan miellytä silmää yhtä paljon kuin boxerit.

Siveellisenä ihmisenä vältän tuijottamasta pullottavia etumuksia... ;D

• sinkkunainen 26
        mies vastaaja 30+ kirjoitti:

ei tosiaan kiinnosta katsella miesten pullotuksia rannalla. Mua ei myöskään kiinnosta hirveet lihaskimput, tosin semmonen normaalihyvä kroppa ja käsivarret on jees :).

No, mutt jos esim. isä on perheensä kanssa rantsussa, niin pukeutukoon peruspieniin uimahousuihin eikä se sinänsä nololta näytä. Eli itse ainakin vastasin lähinnä sinkkujen näkökulmasta mieltymyksiin :)

• eipä...

..niillä alusvaatteilla NIIN hirvittävästi mitään väliä ole, kunhan ovat ainakin:

a. puhtaat
      b. ehjät
      c. sopivan kokoiset.

Näillä pärjää! Tietysti jos haluaa luovuutta alusasuosastolla harrastaa, niin eiköhän ihan omaan makuun sopivat värit olisi hyvä valinta. No, ehkä pinkkiä ja muita selvän tyttömäisiä värejä en miehellä haluaisi nähdä:)

Sillä ei oikeastaan ole väliä onko bokserit vai perusalkkarit; oma mieheni ei käytä boksereita, ja hänen aluskerrastonsa muutenkin on hiukka nuhjuista osittain, mutta ei se menoa ole haitannut:)

Piukat uimabokserit on mielestäni parhaat, paitsi jos on mahaa ehtinyt kertymään; silloin ehkä ne shortsit.

Ja ei, ei sillä ole tosiaankaan suurta väliä, kunhan vähintään a. ja b. kohta ovat hallussa.

Siviilisääty: avoliitossa
      ikä: 22
      Ja nainen:)

• nainen 83, Espoo

tiukat, jos kroppaa riittää. Tiukat valkoiset bokserit on NAM. Nyt on paljon kivoja kukallisia uimashortseja, mutta elvistelijän valinta on tiukat

EI SPEEDOJA TAI PIKKUKALSAREITA!!

Ruotsissa muoti on sellainen, että on uimashortsit joiden alla Björn Borgin bokserit.. ja siis ihan jokaisella jannulla!! Eli siis se kuminauha näkyy. Oli aika naurettavan näköistä, mutta ens kesänä löytyy Suomesta sama ilmiö..

• aiheesta tyttöjen kanssa

Suurin osa ainakin minun tuntemistani naisista siviilisäätyyn katsomatta on tarkka alusvaatevalinnasta miehillä. Eräs ystäväni on sitä mieltä, että tiukat bokserit ne olla pitää. Ja mahdollisimman tummasävyiset, YKSIVÄRISET ja merkkituote eli Hugo Bossia, Calvin Kleinia, Hilfigeria tms...
      Itselleni se on periaatteessa ihan sama kunhan ne EI ole valkoiset alkkarimalliset! YHHYH! Tiukat bokserit näyttää parhaimmalta ainakin suht normaalikroppaisella miehellä. Kannattaa välttää monivärisyyttä, yksinkertaisuus kaunistaa :) Mulle ainakin tulee heti mieleen joku pikkupoika sellasista boksereista, joissa on joku leveä erivärinen raita sivussa tai jotain. Ja tosiaan ne joululahjaksi saadut äidin tai siskon mielestä hauskat Snoopy-bokserit voi heittää romukoppaan samantien. Huumori on sallittua alusvaatteissakin, mutta hyvän maun rajoissa sekin...

Ei se vissiin ollutkaan mulle ihan sama :D

Nainen, sinkku, parikymppinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      147
      2467
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      176
      1694
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1588
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1533
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      79
      914
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      895
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      861
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      825
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      798
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      152
      745
    Aihe