Mulla olis sellanen ongelma että mä haluan enemmän seksiä kuin mun avomies.. ja harrastetaan yleensä yhen kerran viikossa tai parissa eikä se riitä mulle;/ Miten saisin seksihaluni tyydytettyä ilman että pettäisin miestäni?? itsetyydytystä olen kyllä tehnyt mutta se ei tunnu riittävän..rakastan miestäni enkä haluaisi pettää..:( oisko kellään mitään apua tilanteeseen?? haluni ovat melkein loputtomat..
miten saada lisää seksiä pettämättä kumppania??
33
4745
Vastaukset
- xs2jammu
Lähtökohtani ovat vaan toiset kun olen mies, mutta miten saada seksiä lisää.
Meillä seksiä harrastetaan vuodessa max 15 kertaa ja se ei riitä minulle, vaimolle riittää ainakin hänen puheittensa mukaan.
En haluaisi satuttaa vaimoni tunteita ja tähän asti olenkin saanut oltua ilman irtosuhteita, mutta nyt alkaa tuntua siltä että jotain täytyy tapahtua tällä rintamallakin, en tosin tiedä vielä miten.- Nimetön
et sitten ole itsekkään keksinyt vastausta;/ olen samaa mieltä siitä että jotain pitää pian tapahtua... en jaksa tätä enään kauaa:( vaikka seksin ei pitäisi olla suhteen ydin mutta se on mulle todella tärkeää!
- xs2jammu
Nimetön kirjoitti:
et sitten ole itsekkään keksinyt vastausta;/ olen samaa mieltä siitä että jotain pitää pian tapahtua... en jaksa tätä enään kauaa:( vaikka seksin ei pitäisi olla suhteen ydin mutta se on mulle todella tärkeää!
Uskottomuuden linjalle en haluaisi lähteä, mutta jos se on ainoa ratkaisu tähän niin sitten sekin varmaan täytyy kokeilla. Juttelu ei oikein tuota tulosta.
xs2jammu kirjoitti:
Uskottomuuden linjalle en haluaisi lähteä, mutta jos se on ainoa ratkaisu tähän niin sitten sekin varmaan täytyy kokeilla. Juttelu ei oikein tuota tulosta.
Mä en itsekkään sille linjalle haluaisi mennä, mutta mitä muutakaan sitä kohta tekis...?? Mun mies tietää et haluaisin enemmän...;/ sanominen ei tosiaan hyödytä mitään.. Ootko ite miettinyt olisiko mitään muita vaihtoehtoja..?!!!
- xs2jammu
Blondi-neiti kirjoitti:
Mä en itsekkään sille linjalle haluaisi mennä, mutta mitä muutakaan sitä kohta tekis...?? Mun mies tietää et haluaisin enemmän...;/ sanominen ei tosiaan hyödytä mitään.. Ootko ite miettinyt olisiko mitään muita vaihtoehtoja..?!!!
En oikein tiedä, tuntuu että homma menee umpikujaan jos yrittää liikaa,joten yritän olla ajattelematta asiaa ja keskittyä johonkin muuhun. Vaikkapa viikon yksin tehtävään lomareissuun prätkällä pohjoiseen viikon päästä.
xs2jammu kirjoitti:
En oikein tiedä, tuntuu että homma menee umpikujaan jos yrittää liikaa,joten yritän olla ajattelematta asiaa ja keskittyä johonkin muuhun. Vaikkapa viikon yksin tehtävään lomareissuun prätkällä pohjoiseen viikon päästä.
Ajattelin itsekkin jos keksis sen tilalle jotain muuta ettei ajattelis sitä koko ajan..:) se voi olla että liika yrittäminen saa toisen vaan perääntymään enemmän.. ;/ toivottavasti kuitenkin joku auttais...
- miehelle
Te kaksi (mies ja alkuperäinen nainen) täällä voisitte nyt kertoa toisillenne
mikä tedät sytyttäsi jos olisitte se haluttomampi osapuoli.Mitä toivoisitte toisen tekevän ja
mikä saa halut hyrräämään.
Teillähän näyttää olevan sama ongelma.
Ok, olen nainen...hmm ja ex mieheni kanssa minun haluni oli nollassa mutta nykyisen mieheni kanssa
haluaisin päivittäin.
Mitkä asiat haluni ovat muuttaneet?
hmmm..se että nyt tunnen saavani olla oma itseni.
ja se että seksi on seksiä eikä siitä olla tehty sen enempää numeroa eikä yritetty vääntää väkisin
taidetta.
annetaan asioiden mennä omalla painollaan.
se että suhteemme on avoin ja kaikista asioista puhutaan.
se että mieheni kehuu minua päivittäin ja tunnen olevani rakastettu.
luotan mieheeni.
saan levätä kun väsyttää. saan hellyyttä päivittäin ilman että se johtaa seksiin.
esim kaupan jonossa mies saattaa silitellä kättäni
tai yllättäen pussata niskaani.
saan huomiota myös kuukautisten aikana.
Näitä asioita en saanut entiseltä mieheltäni.
kylmenin ja kierre oli valmis. - xs2jammu
Blondi-neiti kirjoitti:
Ajattelin itsekkin jos keksis sen tilalle jotain muuta ettei ajattelis sitä koko ajan..:) se voi olla että liika yrittäminen saa toisen vaan perääntymään enemmän.. ;/ toivottavasti kuitenkin joku auttais...
Ajattelin kuitenkin että kun teen yksin runsaan viikon reissun niin johan on ihme jos ei matkalla asia unohdu ja kun kotia tulee niin luulis "ssavan". Katsotaan kuin käy, parin viikon päästä on viisaampi tai ei.
xs2jammu kirjoitti:
Ajattelin kuitenkin että kun teen yksin runsaan viikon reissun niin johan on ihme jos ei matkalla asia unohdu ja kun kotia tulee niin luulis "ssavan". Katsotaan kuin käy, parin viikon päästä on viisaampi tai ei.
toivotaan et asiat sillä paranis sulla=) ja et se sais muijankin kiinnostumaan:P
- doppi
tilanteesta, ehkä se sillä selviää ;)...
- Nimetön
Olen yrittänyt puhua siitä muttei se auta...Mieheni sanoo aika usein että sillä on ahdistusta yms. muuta..ja se suurimmakseen osaan nukkuu vaan.. olen kertonut että haluaisin enemmän.. Olen tehnyt kaikkea herättääkseni mieheni halut. Olisi kiva että mieheni joskus yllättäisi minut kunnolla mutta siitä on turha haaveilla;/ en halua pettää miestäni koska se on mulle niin tärkeä;( kaikki tuntuu niin tuskalliselta etten tiedä mitä tekis tän asian kanssa....:/
- doppi
Nimetön kirjoitti:
Olen yrittänyt puhua siitä muttei se auta...Mieheni sanoo aika usein että sillä on ahdistusta yms. muuta..ja se suurimmakseen osaan nukkuu vaan.. olen kertonut että haluaisin enemmän.. Olen tehnyt kaikkea herättääkseni mieheni halut. Olisi kiva että mieheni joskus yllättäisi minut kunnolla mutta siitä on turha haaveilla;/ en halua pettää miestäni koska se on mulle niin tärkeä;( kaikki tuntuu niin tuskalliselta etten tiedä mitä tekis tän asian kanssa....:/
ei ketään voi mihinkään pakottaa...ehkä teidän olisi hyvä puhua yhdessä jonkun terapeutin kanssa ja ratkaista ongelma hänen avullaan...
- nuori rouva^_^
Nimetön kirjoitti:
pitäisikö kokeilla päin vastaista... elikkä olla näyttämättä haluaan. esittää kylmäkiskoista, melkein. tai välin pitämätöntä. kun ottaa jotain muuta miellyttämisen tilalle, saan itse yleensä silloin joka kerta.
olen ns. möksähtänyt (leikilläni), en antele pusuja (toisin kuin yleensä), keräilen muka roskia/pyykkejä lattioilta ja samalla muka huomaamattani pyllistelen miehelleni... yleensä mies tulee sitten että mikäs nyt on... ottaa kiinni ja siitä sitten mentiin... kun jatkan tätä välinpitämättömyyttäni iltaan asti, niin aivan takuu varmana saan illalla. eli olla miestä kohtaan välinpitämätön. ei pusuja, ei haleja, ei kommentteja tai kehuja. ei olla tyrkyllä, se toimi meillä!!! doppi kirjoitti:
ei ketään voi mihinkään pakottaa...ehkä teidän olisi hyvä puhua yhdessä jonkun terapeutin kanssa ja ratkaista ongelma hänen avullaan...
voi olla et oliskin..:/ pitää yrittää kaikki mahdollinen jos se vaikka auttais.. mut en tiedä vielä ihan että meniskö puhumaan jollekkin asiantuntijalle tästä...
nuori rouva^_^ kirjoitti:
pitäisikö kokeilla päin vastaista... elikkä olla näyttämättä haluaan. esittää kylmäkiskoista, melkein. tai välin pitämätöntä. kun ottaa jotain muuta miellyttämisen tilalle, saan itse yleensä silloin joka kerta.
olen ns. möksähtänyt (leikilläni), en antele pusuja (toisin kuin yleensä), keräilen muka roskia/pyykkejä lattioilta ja samalla muka huomaamattani pyllistelen miehelleni... yleensä mies tulee sitten että mikäs nyt on... ottaa kiinni ja siitä sitten mentiin... kun jatkan tätä välinpitämättömyyttäni iltaan asti, niin aivan takuu varmana saan illalla. eli olla miestä kohtaan välinpitämätön. ei pusuja, ei haleja, ei kommentteja tai kehuja. ei olla tyrkyllä, se toimi meillä!!!Olen itsekkin kokeillut tota.. joskus se toimii ja joskus ei;/ Yleensä mun mies tulee kysymään mikä mulla on, tulee mun lähelle ja joko se johtaa siihen.. tai mun mies antaa muutaman pusun ja lähtee omiin hommiinsa.. :/ ja joskus on käyny jopa niin että oon saanu odottaa koko päivän ja illan enkä oo silti saanut mitään:(
- kakkonen
Jos mietit sitä, että itse en ole saanut 6-vuotisen #rakkaus#elämämme aikana kuin kerran seksiä, niin eikös jo teidänkin seksielämä ala kuulostaa joltain. Tämä muuten on totta. Eikä toivoakaan, että #uudestaan pantais#!
miten se on mahdollista että koko sinä aikana ette ole kuin kerran? ootko puhunu sun kumppanilles siitä? ju onhan tietenkin parempi saada yhen kerran viikossa tai parissa, mutta ei se kovinkaan lohduta;/
- ihmettelevä
miten jaksat? ja miten voi olla mahdollista että ette oo rakastelleet ku kerran, miksette? parisuhteeseen kuuluu olennaisena osana seksi ja ilman sitä suhde kuolee ja siitä tulee pinnallista...
itsekin olen kohta kuusi vuotta seurustellut eikä meillä mitään bordellitouhua oo (eli ei rakastella joka päivä eikä välttämättä joka viikkokaan), mutta olemme molemmat siihen tyytyväisiä; se riittää meille.
suhteen alussa seksiä oli toki enemmän; sehän nyt on sanomattakin selvää! siitä se sitten pikkuhiljaa väheni, mutta se on yleensä parisuhteen luonnollinen kulku kun seksin tilalle tulee muita yhdistäviä tekijöitä.
välissä on myös sellaisia kausia ettei toisella haluta ja toinen sen mukisematta hyväksyy. yhden ainoan kerran olemme ajautuneet sellaiseen tilanteesseen, että emme harrastaneet seksiä kolmeen kuukauteen (syy oli minussa; ei vain kertakaikkiaan haluttanut enkä tiedä itsekään mistä johtui). olen kiitollinen miehelleni siitä, että hän jaksoi odottaa ja ymmärtää minua, vaikka muutaman kerran kimmastuksissaan siitä mainitsikin mutta sen ymmärrän. tuo monen kuukauden selibaatti on onneksi ollut ainoa laatuaan ja nyt meidän seksielämämme on mitä mahtavinta!
- nuori rouva^_^
... haluan enemmän kuin mieheni. mutta luulen että siinä on jo vähän iälläkin merkitystä, meidän tapauksessa. mies30 minä 24.
muttana vaan tässä että... meillä on pisimmillään ollut joskus 2 viikon "selibaatti". tätä on onneksi erittäin harvoin.
yleensä vähintään joka toinen päivä, minä haluaisin joka aamu ja ilta...=/ tämä ei kuitenkaan mulle ole pakko, ja miehenikin tietää mitä ajattelen... aika ei vaan ole suotuisa aamuista sille touhulle. illasta ei mies jaksa kahta kertaa peräkkäin... mikä avuksi. pitäskö ottaa ristikko käteen...?En usko kuitenkaan että sillä iällä olisi hirveesti merkitystä. kun kuitenkin vielä ton ikänen on:)
No hyvä että teillä on sentäs joka toinen päivä yleensä.. meillä on yleensä ainakin se 5:n päivän väli ja suurimmillaan se 2 viikkoa;/ eli olet puhunut miehesi kanssa siitä..? mulla itellä on että haluaisin useasti päivässä niin kuin varmasti sinäkin..jotain tietenkin kannattaa asialle tehdä jos se vaivaa...
- marakatin
30 vuotta naimisissa olleena olen itsekin hokannut viime vuosina, ettei naisille riitä kerta rakastelu. Suosittelen seuraavaa: sormilla orkku rakkaalle, rakastelu heti perään ja yllätys, yllätys sormilla tai peniksellä vielä kolmas, tyttö takkuuvarmasti tyytyväinen ja itse löytää edestään...mahtavaa, kannattaa kokeilla!
Eli kerro miehellesi, mulle selvisi vasta 25 vuoden jälkeen ja olemme onnesta sekaisin..rakkaus auttaa asiassa.puhuin miehelleni taas eilen asiasta.. ja uskon et kai se jotain auttoi..;/ pitää toivoa parasta..
- Kepper.
Toisilla se seksivietti ei vaan ole niin kova. Miehellä voi olla stressiä, seisokkivaikeuksia, paljon mietittävää, kiireitä... Juttele sen kanssa. Ehkä se on hänelle rankka, keskittymistä vaativa suoritus. Saatko sä noin yleisesti muuten hellyyttä ja sen sellaista? Onko sun just aina pakko saada sitä munaa, vai kelpaisko jos mies tyydyttäis sut suulla, käsillä tai jollain lelulla, tai olis sussa vaan kiinni kun sä teet sen itse? Pettäminen on yksi loukkaavimpia juttuja suhteessa, joten älä sitä ainakaan tee.
Olen puhunut miehelleni asiasta muutamaan otteeseen;/ ja viimeks eilen puhuttiin asiasta.. Sillä on ollut jatkuvaa väsymystä, ahdistusta yms. muuta.. En ole myöskään saanu tarpeeksi hellyyttä siltä;/ sekin vois vähän auttaa tilanteeseen. Kyllä mulle kävis muukin kuin pelkkä muna, ja olen sanonut miehelleni etten pettäis sitä vaik mulla on niin suuret tarpeet..
- ...sairaus
mene hoitoon, lääkärille. jos ei dildotkaan riitä eikä mikää,ja jatkuvasti panettaa, se on kuule sairasta, mene hoitoon!!!
Juu no olen miettinyt sitä ettei se voi ihan täysin normaalia olla että panettaa ihan koko ajan.. ja luulenkin että se voisi olla jonkun sortin seksi riippuvuutta;/ haluun kuitenkin ensiks yrittää selvittää tätä mun miehen kanssa, mutta jos ei auta niin on pakko keksiä muuta.. vaik jollekkin asiantuntijalle puhumista...
- kokemusta on
unohda seksin "vonkaaminen" (et kertonut onko tapanasi vongata ja jos on niin kuinka usein...päivittäin?) ja siitä puhuminen vähäksi aikaa. kertakaikkiaan lakkaat ajattelemasta ja keskittymästä suhteessanne siihen, niin mies alkaa miettiä että hetkonen, mikäs nyt on homman nimi. jos hän ihmetellen kysyy asiasta, niin sanot vain että olen alkanut ajatella sinua koska tiedän että seksin ympärillä pyöriminen rasittaa kulta sinua. ja muuten ole aivan normaali (osoita hellyyttä, suukottele, halaile ja pyöritä arkea muutenkin niin kuin ennenkin).
Voi mennä jonkin aikaa, mutta voin taata että miehesi halut heräävät jossain vaiheessa kun hän huomaa että olet "menettänyt mielenkiintosi" seksiin. se on psykologinen juttu ja olen siitä jostain lukenutkin että jos suhteessa jompi kumpi osapuoli haluaa koko ajan seksiä ja myös puhuu siitä koko ajan, niin toinen osapuoli ahdistuu aina vain enemmän ja enemmän eikä lopulta halua ajatellakkaan koko seksiä. kun hänen antaa vähän aikaa olla rauhassa, jäähdytellä tunteitaan ja miettiä asioita, niin johan alkaa seksi maistumaan ihan eri tavalla.
voihan toki olla että miehessäsi on sadistisia piirteitä ja hän nauttii siitä kun saa torjua lähestymiset joka kerta ja näkee pettymyksen kasvoillasi... mutta sitähän me emme tietenkään toivo!
Mutta älä luovu toivosta, vaan kokeileppas huvikses tuota minun konstia - ainakin meillä se on toistaiseksi tehonnut!Kiitos hyvästä neuvosta musta tuntuu että toi vois tosiaan auttaa=)No en varsinaisesti ole vongannut mutta aina se tulee jollain konstilla esiin.. Olen kyllä puhunut ongelmasta mieheni kanssa ja se on sanonut ettei todellakaan tekis semmosta tahallaan.. toi mitä sanoit siitä että se rasittaa miestä tuntuu pitävän paikkansa olen itsekkin huomannut sen.. Mä yritän kokeilla tota ja unohtaa sen täysin;p toivon että sun neuvo tepsis!=)
- että tykkäsit
Blondi-neiti kirjoitti:
Kiitos hyvästä neuvosta musta tuntuu että toi vois tosiaan auttaa=)No en varsinaisesti ole vongannut mutta aina se tulee jollain konstilla esiin.. Olen kyllä puhunut ongelmasta mieheni kanssa ja se on sanonut ettei todellakaan tekis semmosta tahallaan.. toi mitä sanoit siitä että se rasittaa miestä tuntuu pitävän paikkansa olen itsekkin huomannut sen.. Mä yritän kokeilla tota ja unohtaa sen täysin;p toivon että sun neuvo tepsis!=)
ajatuksesta! Kokeile, ja ilmota sit miten on käynyt!!? :-)
että tykkäsit kirjoitti:
ajatuksesta! Kokeile, ja ilmota sit miten on käynyt!!? :-)
Ilmoitan heti jos tilanne parantuu tai jos asiat muuttuu tästä=)
- parisuhteeseen...
Siitä vain miettimään kumpi sinulle on tärkeämpää, hyvä jatkuva parisuhde vai omien seksihalujen tyydyttäminen. Jos omat seksihalut voittaa niin silloinhan se on selvä peli. On todella lapsellista kehitellä ongelmaa moisesta..jollei sitten kyse ole oikeasta ongelmasta eli haluat koko ajan koska et saa oikeaa tyydytystä mutta tähän apuun löytyy sitten vastauksia ammattiauttajilta. Oikea parisuhde on paljon, paljon muuta kuin omien seksihalujen tyydyttymistä. Oletko ajatellut, että joskus voi joustaa ja entäp- jos eläisittekin miehesi halujen mukaan!
- puhuminen??
voisit vähän niinkuin kautta rantain heittää vähän vitsinä että miten olisi jos en saa seksiä enempää niin voisimpa hakea sitä muualta.. ja hymyilet kivasti päälle..=) näet siinä joudutko jatkaa pettämistä vai rakastaako miehesi sinua ja ottaako se miehesi halujasi kuuleviin korviin.. voisi ehkä auttaa..
- xs2jammu
Epäilen itse tuota, mutta kannaatahan kokeilla. Meillä emäntä on sanonut leikillään että hae pari nuorempaa. Mitenköhän siinä sitten kävis kuitenkaan ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222638- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821189