Eilinen peli oli kyllä melkoista takkuamista. Mielestäni loppunumerot mairittelevat Suomea.
Suomen syöttöpeli oli kyllä täydellinen katastrofi!! Voisiko joku ystävällinen sielu selittää minulle, miksi Suomen ykköshakkuri (ja jota Berruto ei tunnu haluavan vaihtaa, vaikka kaveri löisi vain vasurillaan) pisti jokaisen syöttönsä leijana??!! Yhden hän muistaakseni pisti kovana hyppysyöttönä, joka päätyi noin 5 metriä pitkäksi.
Toisekseen joku voisi selittää minulle idean sen seikan taustalla, että aloituskuusikkoa ei vaihdettu oikeastaan yhtään?! Berruto kävi kuumana kuin hellankoukku aikalisillä pelaajille, mutta silti hän ei halunnut yrittää herätellä peliä vaihdoilla. Teppo Heikkilän hän sentään pisti ensimmäistä kertaa kentälle ottelupalloa vastaanottamaan.
Eipä silti, syöttö-ja vastaanottopeli kuntoon ja tänä iltana Argentiina nuijitaan maanrakoon! Laitahyökkäyksiä lukuunottamatta Argentiina ei minun silmääni vaikuttanut Portugalia vaarallisemmalta.
Klo 18.30 jokainen istuu sitten kuin tatti Urheilukanavan mustavalko-teknikko-ropaa-alituiseen-piuhoja lähetyksen äärellä, eikö vaan?! =)
Suomi-Argentiina
aleksi-78
0
367
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694939KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923860- 1913669
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783309Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502999- 252014
- 241981
- 1871867
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981416