naisten treffivaatetus

mahdoton ajatus?

mitä naiset sanoopi tähän että ei teidän aina tarvite pynttäytyä parhaimpiin juhlahameisiin ym. juhlakamppeisiin ja karmeesti pakkelia.
voisitte tulla joskus suihkunraikkaana ja hyvin kevyellä meikillä ja puhtaisiin vaatteisiin. siistiin paitaan ja siisteihin tiukkoihin farkkuihin pukeutuneena.
sellasena me teitä katellaan arkenakin ja se antas luonnollisemman kuvan. minä ainakin juoksen karkuun jos joku nainen ilmestyy kaameesti meikattuna ja joku juhlapuku päällä treffeille. paremman säväyksen tekis jos nainen olis lähes meikittä, rennosti paidassa ja tiukois farkuis. tulkaa sellasina kuin ootte arkenakin.

38

3682

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisellisia naisia?

;) Antaa jokaisen olla sellainen kuin on. Jos joku tykkää meikata ja pukeutua hyvin, niin sellainen nainen ei sitten vain ole sinua varten. Eiks ni?

• naisellisuudella on ton kans?

Eihän ne vaatteet naiselliseksi tee vaan nainen itsessään sisältäpäin on joko naisellinen tai ei. Mitä ei-hyvin pukeutumista on siinä jos tulee paidassa ja farkuissa? Mun mielestä se on hyvin pukeutunut jos vaatteet on puhtaat, ehjät ja siistit. Paidassa ja tiukoissa farkuissa ei ole mitään epämiellyttävää. Mä itse tykkään luonnollisista naisista, ei sellasista juhlapukupynttäytyjistä. Ei sentään olla menossa jonkun firman edustustilaisuuteen. Kaiken kukkuraksi tollainen pynttäytyjä kai odottaa että miehenkin pitää tulla vähintään frakki päällä treffeille vaan no can do!

• on pop

Naisellisuus ja meikkaus eivät ole toistensa synonyymeja.

• lilylioneye

joskus tulevaisuudessa joku erehtyy minua treffeille pyytämään, menen työvaatteissa paikalle. Paskan haju leijuu ympärillä, kynnenaluset on täynnä samaa tavaraa, vaatteet on pölyn peitossa ja hiukset kun petolinnun perse aamupaskan jälkeen.

Miellyttäisikö tämä herraa paremmin?

• ap.

opetelkaa herran tähen lukemaan. en mä sanonu että pitää paskalle haista vaan että on suihkunraikkaana mutta arkivaatteissa, siisteissä ja puhtaissa sellasissa. ei tarvii mennä toiseen äärimmäisyyteen! mikä siinä on et joillekin on olemas vain kaksi vaihtoehtoo, se toinen äärimmäisyys ja sit se toinen ääripää? miksei tajuta että on se kultainen keskitie!

• lilylioneye
        ap. kirjoitti:

opetelkaa herran tähen lukemaan. en mä sanonu että pitää paskalle haista vaan että on suihkunraikkaana mutta arkivaatteissa, siisteissä ja puhtaissa sellasissa. ei tarvii mennä toiseen äärimmäisyyteen! mikä siinä on et joillekin on olemas vain kaksi vaihtoehtoo, se toinen äärimmäisyys ja sit se toinen ääripää? miksei tajuta että on se kultainen keskitie!

jos vetäisin itselleni normaalit arkivaatteet eli goottivermeet päälle, olisin liian hieno sinun makuusi. Tuo farkut ja t-paita osasto on sitä pakon sanelemaa työpukeutumista.

• ap.
        lilylioneye kirjoitti:

jos vetäisin itselleni normaalit arkivaatteet eli goottivermeet päälle, olisin liian hieno sinun makuusi. Tuo farkut ja t-paita osasto on sitä pakon sanelemaa työpukeutumista.

jos oisit goottivaatteissa eli mustissas niin se menis kyllä. mä tarkotin juhlapukeutumista. jakkupukua jne. eli sellasesta en syty. menikö jakeluun?

• lilylioneye
        ap. kirjoitti:

jos oisit goottivaatteissa eli mustissas niin se menis kyllä. mä tarkotin juhlapukeutumista. jakkupukua jne. eli sellasesta en syty. menikö jakeluun?

goottivaatteethan on kyllä juhlavamman näkösiä ku joku jakkupuku. Mut makunsa kullakin.

• ap.
        lilylioneye kirjoitti:

goottivaatteethan on kyllä juhlavamman näkösiä ku joku jakkupuku. Mut makunsa kullakin.

jos puhutaan ihan sellasista goottivaatteista joita noilla laulajilla (esimerkiks vaikka Indican tytöillä) näkee niin ne on hienot
        puhutaanko me samasta asiasta? kerro joku esimerkki tai laita linkki johoki kuvaan jossa on sellaset vaatteet joita sä tarkotat.

• lilylioneye
        ap. kirjoitti:

jos puhutaan ihan sellasista goottivaatteista joita noilla laulajilla (esimerkiks vaikka Indican tytöillä) näkee niin ne on hienot
        puhutaanko me samasta asiasta? kerro joku esimerkki tai laita linkki johoki kuvaan jossa on sellaset vaatteet joita sä tarkotat.

mulla on päällä pitkä hame ja samettitoppi, tietenkin mustaa. Tällästä tarkotin.

• ap.
        lilylioneye kirjoitti:

mä en tarkottanu ettei sais näyttää hyvältä, mä vaan en tykkää sellasesta perinteisestä juhlapukeutumisesta että mennään treffeille ihan niinku johonkin edustustilaisuuteen joku jakkupuku naisella ja miehellä frakki.

jos sä oot mustiin pukeutuva gootti niin se on sit eri juttu, gootit on kyllä jees mun mielestä. tai siis mä tykkään farkut& paita tyyppisistä tytöistä ja myös goottivaatteisista tytöistä.

• ap.
        lilylioneye kirjoitti:

mulla on päällä pitkä hame ja samettitoppi, tietenkin mustaa. Tällästä tarkotin.

se on parempi kun joku businesliketyyli

• lilylioneye
        ap. kirjoitti:

mä en tarkottanu ettei sais näyttää hyvältä, mä vaan en tykkää sellasesta perinteisestä juhlapukeutumisesta että mennään treffeille ihan niinku johonkin edustustilaisuuteen joku jakkupuku naisella ja miehellä frakki.

jos sä oot mustiin pukeutuva gootti niin se on sit eri juttu, gootit on kyllä jees mun mielestä. tai siis mä tykkään farkut& paita tyyppisistä tytöistä ja myös goottivaatteisista tytöistä.

on munkin mielestä erittäin naisellisia ja seksikkäitä. Riippuen toki kantajastaan, niin kuin muussakin pukeutumisessa.

• ap.
        lilylioneye kirjoitti:

on munkin mielestä erittäin naisellisia ja seksikkäitä. Riippuen toki kantajastaan, niin kuin muussakin pukeutumisessa.

mä tykkään Indicasta vaikka ne ei oikeita gootteja taida olla mut musa on ok ja tytöt nättejä ja se vaatetyyli on jees sit within temptationin laulaja on kaunis ja sillä on vissiin oikeet goottikuteet nam

• tyypillinen

Niin olet tyypillinen.... en viitti sanoo, mutta tietyt persoonat on just noita, on ainoastaan kaksi kanavaa, ON ja OFF

• totta tuo!
        lilylioneye kirjoitti:

Olen mies ja vaikken olekaan millään muotoa goottimies, niin ei voi kuin ihailla niitä vaatteita naisilla. Äärimmäisen kauniita ja seksikkäitä! Ehdottomasti silmää hivelevin pukeutumistyyli naisilla omasta mielestä. :)
        Vaatii varmaan rohkeutta pitää sellaisia.

• ap.
        totta tuo! kirjoitti:

Olen mies ja vaikken olekaan millään muotoa goottimies, niin ei voi kuin ihailla niitä vaatteita naisilla. Äärimmäisen kauniita ja seksikkäitä! Ehdottomasti silmää hivelevin pukeutumistyyli naisilla omasta mielestä. :)

goottitytöt ja sitten toisaalla ne ihan farkkutytöt on parhaita.

• lilylioneye
        tyypillinen kirjoitti:

Niin olet tyypillinen.... en viitti sanoo, mutta tietyt persoonat on just noita, on ainoastaan kaksi kanavaa, ON ja OFF

tytöt on joskus puhuneet huumorista ja sarkasmista. Joillekinhan nämä ovat vieraita käsitteitä...

Jos taas tarkoitit pukeutumistani, vaatekaapistani löytyy myös tavis vaatteita (tosin vain mustia), mutta myös jakkupukuja ja peräti iltapukukin. Olen näet oppinut tilanteeseen sopivan pukeutumisen salat.

• lilylioneye
        totta tuo! kirjoitti:

ihmiset luulevat usein saatananpalvojaksi ja joskus kuulee jotain huutelua.

Narsistisena ihmisenä kuitenkin nautin ihmisten katseista ja kun on jo yli kymmenen vuotta pukeutunut mustiin, niin eihän tuota tyyliä osaa vaihtaakaan.

• ap.
        lilylioneye kirjoitti:

ihmiset luulevat usein saatananpalvojaksi ja joskus kuulee jotain huutelua.

Narsistisena ihmisenä kuitenkin nautin ihmisten katseista ja kun on jo yli kymmenen vuotta pukeutunut mustiin, niin eihän tuota tyyliä osaa vaihtaakaan.

ne on tyhmiä kun huutelee. kaikenlainen huutelu kadulla vastaantulijoille osoittaa moukkamaisuutta huutajasta. mä oon valistanut mm. mutsia siitä että ei ne steissin kulmilla pyörivät valkonaamaiset mustiinpukeutujat oo mitään saatananpalvojia vaan ne on gootteja eli ihan rauhanihmisiä. tää johtuu vaan siitä tietämättömyydestä. pukeudu vaan just silleen kun susta itestäs tuntuu hyvältä, te goottitytöt ootte sööttejä.

• ei kuulu ..

t-paita ja farkut. Niihin voin pukeutua paskahuussia mökillä tyhjentäessäni. Ihmisten ilmoille mentäessä on kohteliasta pukeutua siististi. Sun mielestä raja menee siinä, että on puhdas. Minä haluan olla muutakin.

Mulla on arkenakin kauniita ja seksikkäitä mekkoja ja hameita. Omistan paljon kauniita vaatteita, kenkiä ja asusteita. Miksen saisi niitä käyttää?

Herää kyllä kysymys, että missähän mahdat asua? Jos olet kovin maalta, ymmärrän kyllä tuon t-paita - farkut. Siellä se on kätevää, kun joutuu rämpimään metsät-pellot-navetat, ja kiireessä kipaista jossain kohtaa kaupassa. Siellä kaupassa olet kaiketi huomannut nämä "arkivaatteet".

• arkipukeutuminen...

Voi jehna, onko paitaan ja farkkuihin pukeutuminen sun mielestä epäsiistiä jos vaan vaatteet on puhtaat ja ehjät eikä kuluneet risaisiksi??

Mä epäilen että olet se sama tyyppi joka koittaa saada naisia pukeutumaan hameisiin (ja ilman pikkareita jotta pääsis ehkä katseleen pipareita). Koitat vaan esiintyä naisnäkökulmasta jotta menis sanoma paremmin läpi.

Jos oot oikeesti nainen, niin sori mutta jakkupukutyyliset businessnaiset ei pahemmin kiehdo. Ihminen on siististi pukeutunut silloin kun sillä on ehjät ja puhtaat vaatteet. Oli ne sit farkut tai puku. Ei me miehetkään pukeuduta joka päivä frakkiin ja itse en edes omista sellasta. Vai kuuluuko sun mielestä pukeutua frakkiin silloin kun lähtee kauppaan??

• En missään ..
        arkipukeutuminen... kirjoitti:

Voi jehna, onko paitaan ja farkkuihin pukeutuminen sun mielestä epäsiistiä jos vaan vaatteet on puhtaat ja ehjät eikä kuluneet risaisiksi??

Mä epäilen että olet se sama tyyppi joka koittaa saada naisia pukeutumaan hameisiin (ja ilman pikkareita jotta pääsis ehkä katseleen pipareita). Koitat vaan esiintyä naisnäkökulmasta jotta menis sanoma paremmin läpi.

Jos oot oikeesti nainen, niin sori mutta jakkupukutyyliset businessnaiset ei pahemmin kiehdo. Ihminen on siististi pukeutunut silloin kun sillä on ehjät ja puhtaat vaatteet. Oli ne sit farkut tai puku. Ei me miehetkään pukeuduta joka päivä frakkiin ja itse en edes omista sellasta. Vai kuuluuko sun mielestä pukeutua frakkiin silloin kun lähtee kauppaan??

kohtaa kirjoittanut bisnespukeutumisesta! Mielestäni se on tyylitöntä vapaa-ajalla, koska se on selvästi työvaatetus. Jopa loukkaavaa muita kohtaan. Tuskinpa sinäkään pajahaalareissa treffeille menisit?

Niitä kivoja vaatteita vain on niin paljon muitakin kuin vain farkut - t-paita. Mekkoja, hameita, muita housuja, shortseja. Voihan farkkujakin pitää muiden kuin t-paitojen kanssa, jolloin niistä saadaankin jo jotain aivan muuta kuin mökkivaatteet. Mulla ei muuten ole t-paitoja kun mökki- ja remonttikäytössä.

En myöskään kirjoittanut, että farkkuihin ja t-paitaan pukeutuminen on epäsiistiä. Sinä sen sijaan mollasit kaikki toisinpukeutujat.

Nainen olen. Jotain kiehtoo kovasti se jakkupuku. Toinen kiihottuu sairaanhoitajan asusta ja toinen kireästä farkkuperseestä... ;)). Meitä on moneen junaan, ja jokainen pukeutukoon niin kuin hyvältä itsestä tuntuu. Jos jonkun naisen pukeutuminen ärsyttää, mikään ei pakota sinua seurustelemaan sellaisen naisen kanssa. Äläkä suotta yritä muuttaa ketään miellyttämään sinua - se ei tule onnistumaan. Sinun on löydettävä itsellesi nainen, joka pukeutuu luonnostaan sellaisiin vaatteisiin josta pidät.

Pukeutuminen on myös toisten ihmisten huomioimista. Vaatteet valitaan tilanteen ja tilaisuuden mukaan.
        Pukukin miehellä on hyvä olla, sellaisiakin tilaisuuksia tulee varmasti, missä sitä tarvitset (pikkujoulut, häät, hautajaiset...).

Tosin hiukan hirvittää, mitä muita vaatimuksia sinulla on naisten suhteen, kun jo vaateparresta ja meikistä saat aikaan tuollaisen räpätyksen ;).

• ap.
        En missään .. kirjoitti:

kohtaa kirjoittanut bisnespukeutumisesta! Mielestäni se on tyylitöntä vapaa-ajalla, koska se on selvästi työvaatetus. Jopa loukkaavaa muita kohtaan. Tuskinpa sinäkään pajahaalareissa treffeille menisit?

Niitä kivoja vaatteita vain on niin paljon muitakin kuin vain farkut - t-paita. Mekkoja, hameita, muita housuja, shortseja. Voihan farkkujakin pitää muiden kuin t-paitojen kanssa, jolloin niistä saadaankin jo jotain aivan muuta kuin mökkivaatteet. Mulla ei muuten ole t-paitoja kun mökki- ja remonttikäytössä.

En myöskään kirjoittanut, että farkkuihin ja t-paitaan pukeutuminen on epäsiistiä. Sinä sen sijaan mollasit kaikki toisinpukeutujat.

Nainen olen. Jotain kiehtoo kovasti se jakkupuku. Toinen kiihottuu sairaanhoitajan asusta ja toinen kireästä farkkuperseestä... ;)). Meitä on moneen junaan, ja jokainen pukeutukoon niin kuin hyvältä itsestä tuntuu. Jos jonkun naisen pukeutuminen ärsyttää, mikään ei pakota sinua seurustelemaan sellaisen naisen kanssa. Äläkä suotta yritä muuttaa ketään miellyttämään sinua - se ei tule onnistumaan. Sinun on löydettävä itsellesi nainen, joka pukeutuu luonnostaan sellaisiin vaatteisiin josta pidät.

Pukeutuminen on myös toisten ihmisten huomioimista. Vaatteet valitaan tilanteen ja tilaisuuden mukaan.
        Pukukin miehellä on hyvä olla, sellaisiakin tilaisuuksia tulee varmasti, missä sitä tarvitset (pikkujoulut, häät, hautajaiset...).

Tosin hiukan hirvittää, mitä muita vaatimuksia sinulla on naisten suhteen, kun jo vaateparresta ja meikistä saat aikaan tuollaisen räpätyksen ;).

mä en kyllä sanallakaan sanonu mitään t-paidoista, mä puhuin muuten vaan paidoista. kantis opetella lukutaito.

• ap.
        En missään .. kirjoitti:

"En myöskään kirjoittanut, että farkkuihin ja t-paitaan pukeutuminen on epäsiistiä. Sinä sen sijaan mollasit kaikki toisinpukeutujat. "

en mä mollannut ketään. mä sanoin että juoksen karkuun jos joku pukeutuu niinku olis johonkin hienoon juhlaan menos.

"Nainen olen. Jotain kiehtoo kovasti se jakkupuku. Toinen kiihottuu sairaanhoitajan asusta ja toinen kireästä farkkuperseestä... ;))."

mä kuulun tohon viimeks mainittuun ryhmään ;)

" Meitä on moneen junaan, ja jokainen pukeutukoon niin kuin hyvältä itsestä tuntuu. Jos jonkun naisen pukeutuminen ärsyttää, mikään ei pakota sinua seurustelemaan sellaisen naisen kanssa.
        "Äläkä suotta yritä muuttaa ketään miellyttämään sinua - se ei tule onnistumaan. Sinun on löydettävä itsellesi nainen, joka pukeutuu luonnostaan sellaisiin vaatteisiin josta pidät."

ei en yritä muuttaa mut mä sanoin vaan et olis kiva jos nainen pukis juuri ne kuteet jotka sillä on päällä arkipäivisin eikä pistäis jotain jakkupukua päälle sit kun treffeille mennään. mä tiedän nimittäin että on sellaisia ja oon ollut treffeilläkin sellastan kanssa. muuten ne pukeutuu farkkuihin mut treffeillä...jakkupuku (YÖK). eli luonnollisuus on valttia. mun takia ei tarvitse pistää juhlakamppeita päälle. mullakaan ei ole sen kummempii juhlakamppeita ja niitä häitä, hautajaisia ja pikkujouluja ja yo-juhlia, ristiäisi ym. kissanristiäisi ei mun lähipiirissä tuu niin että en pukua tarviikaan.

• jotain pahaa
        En missään .. kirjoitti:

jos tykkää tiukoista farkkuperseistä? ;)

terv. tiukkafarkkuperse-fani

• Jokainen saa ..
        jotain pahaa kirjoitti:

jos tykkää tiukoista farkkuperseistä? ;)

terv. tiukkafarkkuperse-fani

tykätä ihan mistä vaan! Mutta antaa toisten pitää niistä muistakin jutuista :)

• Pitkässä

Minäpä tulen luoksesi trehfeille pitkässä emännänpuvussa, jota olen jäyttänyt jo 30 vuotta. Välillä ommella sujautan uuden, sen voin trehfejä varten tehdä.

• mä..

ainakin oon tähän mennessä ja aion jatkossakin treffeille mennä ihan arkivaatteissa. Toki katson et on puhtaat,siistit ja ehjät,jne. Mielestäni on hyvä et ollaan ihan omia itsejämme treffeilläkin. :)
      Jokainen saa kyllä pukeutua miten tykkää, vaikka siihen jakkupukuunkin tai muuta sellaista,jos mieskin pynttäytyy esim frakkiin(?)

• Farkkuakka

Kuinka monta naista treffeillesi tulee kun puhut monikossa?

• ap.

yksi nainen kerrallaan tietenkin. mut toi teksti on suunnattu useammille naisille ihan vinkiksi vaan.

• tasosi

kun noin "vähään" tyytyisit?

• ap.

ei tässä keskustella mun tasosta vaan siitä millaisesti toivon oman deittini pukeutuvan, eli ei hienostellen!

• miss_banana

...mitä alkuperäinen tarkoittaa.

Itsestäni olisi kauheaa mennä treffeille miehen kanssa, joka olisi selvästi nähnyt ihan hirveästi vaivaa oman ulkonäkönsä suhteen treffien takia. Tällöin tunnelma helposti jäykistyy, kun tulee sellainen olo, että toisella on erittäin suuret odotukset treffien suhteen eikä treffikumppani esiinny "omana itsenään".

Pääasia, että on oma itsensä. Jos pukeutuu arkenakin pukuun, niin silloin ymmärrän, että pukeutuu treffeilläkin niin, jos puku on se tavallisin asu päällä. Jos taas pukeutuu yleensä rennommin, niin silloin kannattaa treffeillekin mennä omana rentona itsenään, ettei mene ylisuoriutumisen puolelle.

Omasta mielestäni pieni vaivannäkö on ok (5 ylimääräistä minuuttia peilin edessä), mutta treffeillä pitää mielestäni tuoda esille oma itsensä, eikä ylipyntätty toiveminä.

PS. Itse en pukeudu juurikaan farkkuihin, mutta en missään nimessä käsittänyt aloitusta niin, että minun nimenomaan pitäisi pukeutua vain ja ainoastaan farkkuihin, vaan nimenomaan sillä omalla tyylillä. En ymmärrä, miten täällä niin moni onnistui tulkitsemaan aloituksen tällä tavalla?

• ap.

hienoa, kerrankin löytyi joku joka tajusi tismalleen mitä tarkoitan! :) muut vaan sättivät mua ihan turhaan miettimättä todella mikä mun viestin sanoma on.

• treffeillä...

olet käynyt? Pukeutujia on yhtä monta kuin naisiakin. Osa miehistä tykkää, että naiset laittautuu, osa ei. Osa naisista pukeutuu hyvin, osa ei. Valitse seurasi makusi mukaan.

Ystävällisesti neuvoo hän.

• ap.

joskus on treffeillä ollut typy jolla oli jakkupuku. :( ei innosta sellainen. typy kuitenkin oli normaalisti farkuissa. mutta uskaltaako sitä sanoa typylle että 'tule sellaisena kuin olet yleensä' vai saako siitäkin kylmää vettä niskaan niinkuin se eräs joka alkoi mua täällä haukkumaan?

• hame on kiva

Siis miten ihmeessä ihmiset oikeen lukee toisten tekstejä, kun heti aletaan syyttämään toisia jostain rivien välistä (ja siksi väärinymmärretyistä) luetuista asioista!
      Ja tarkoittaako muka juhlapuku jotain jakkupukua mukamas? Ap. puhui aluksi juhlapuvusta eikä jakkupuvusta, mutta ilmeisesti muita juhlapukuja ei tässä keskustelussa tunneta...
      Normaalisti pukeudun farkkuihinkin, mutten silti menisi niissä treffeille, vaikka ne olisivatkin kuinka siistit ja juuri pesusta tulleet. Näytän paremmalta hameessa ja pynttäydyn näyttääkseni hyvältä niin miehen vuoksi kuin oman itsetuntoni vuoksi. Tämä ei nyt kuitenkaan tarkoita sitä, että olisin jotenkin ylitällätty tms. Normaalisti ylläni on joku kiva mekko tai hame joka tapauksessa. Haluan treffeillä näyttää naiselliselta ja ihanalta, mutta toisaalta tyylini on arkenakin hyvin naisellinen ja toivon mukaan ihana :)
      Jos tiedän näyttäväni paljon paremmalta hiukan enemmän meikattuna kuin pelkkää ripsaria naamassa ja mieluummin hame kuin housut jalassa, miksi en silloin pukeutuis niin? Pukeudun aina perustreffeille hyvin pitkälti niin kuin arkenakin, ehkä olen vain käyttänyt hiukan enemmän aikaa ja vaivaa ulkonäköni eteen ennen treffejä. Yleensä miehet eivät ole juosseet karkuun... :D

Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3412
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2887
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2589
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1331
    Aihe