Pintakuiva iho

Ryppynaamako

Hei kaikki naiset ja miksei miehetkin!!

Olen 4-kymppinen pintakuivasta ihosta kärsivä nainen. Onko kellään kokemuksia jostain todella hyvästä tuotteesta joka ei olisi kovin kallis??
Aikonaan käytin Tokalonia, mutta sen maahantuonti on lopetettu heikon menekin vuoksi.
Ihoni pinnan alla on tietenkin rasvainen joten aika helposti tulee myös finnejä.
Olen kokeillut Niveat ja Yves Rocherit ynnä muut Laboratoiresit ja kaikki jättää iholle kalvon joka tuntuu lähinnä inhottavalta, ei kostealta.
Olen harrastanut ihon kuorintaa ja naamioita.
Kohtuumäärissä tietenkin.
Kesällä naama on ok ja silloin on sama vaikka laittaisin Keijumargariinia, mutta talvet on aina sama juttu.
Vinkkejä oisi kiva saada.
Terkuin Mutsi

4

714

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie

Bellavita. Saa rasvaisempana ja vähemmän rasvaisena, hajustettuna tai hajustamattomana. Sisältää a-vitamiinia. Minun ihoni on tykännyt, talvella käytän rasvaisempaa ja kesällä kevyempää voidetta. Ei ole kallistakaan, noin 6 euroa/tuubi.

• leenukka

Itselläni on myös pintakuiva iho ja viimein löysin voiteen joka ihooni sopii. Se on Mary Cohrin tasapainoittava voide. Se ehkäisee liiallisen talin tuottoa, pitää ihon pinnan mattaisena monet tunnit, se on kevyttä mutta varsin hinnakasta..33 euroa 50 ml. Itseltäni loppui finnien tulo heti alkaessani käyttää tätä ihanan kevyttä ja hyvän tuoksuista voidetta. Älä sorru enää surkeisiin rasvoihin, sillä kosmetiikassa se halpa ei voi olla hyvää. Kaupasta tätä voidetta ei saa, vaan kosmetologilta. Kannattaisi muuten käydä putsaamassa naama kosmetologilla, sillä hän tietää mitä ihosi tarvitsee ja osaa suositella juuri sinulle oikean voiteen.

• Ira

Aiheeseen liittyen, onko ihoni juuri määriteltävissä pintakuivaksi kun se on talvella hilseilevän kuiva ja kuiteskin myös epäpuhtauksia syntyy?

• Ryppynaamako

Kyllä, se on juuri sellainen kuvailemasi, ihoa kiristää ja silti ilmestyy ikiteinin näppylät naamalle.
        Kiitoksia vinkkien antajille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6133
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3396
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3315
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3298
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2515
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      265
      2052
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1636
    10. 6
      1398
    Aihe