kieli lävistyksestä:)

perjantaina oisin menossa hakemaan kieleen lävistystä tre:n putkasta. haluaisin kuulla kokemuksia ihmisiltä ketkä ovat sielä ottaneet lävistyksen/lävistyksiä. minkälaista väkeä sielä on töissä, ja minkälaista jälkeä saivat aikaan:)?ja sitten vielä itse kielilävistyksestä. sattuko?oliko turvoksissa kuinka kauan?niin ja asiasta kolmanteen oon miettinyt että saako lyhyeen kieleen laitettua korua:D?.. vaivaa.. :D joo no mutta ois kiva kuulla kokemuksia:)

1

464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Kävin tunti sitte ottaa kielilävärin, sattu niin vitusti se neula, vaikka onneks kesti vaan pari sekkaa. Mut pahin oli se ku sen jälkeen ainakin puol tuntii pyörrytti ihan hirveesti, makoilin sielä sitte hetken :) Jännitin kai alitajusesti. En haluuu pelotella mut noin voi käydä joten kannattaa ottaa kaveri tms. mukaan tukemaan ja jos asuu kauempana ni kyyti oven edestä kotiin ettei tarte pitkää matkaa kävellä. Ja SYÖ HYVIN JUURI ENNEN LÄVISTYKSEN OTTOA ettei verensokeri oo alhaalla ja koska et sit vähään aikaan voi syödä pal mitään. Mun sisko tosin pääsi helpolla, sil ei sattunu sit yhtään ja käveli vaan suoraan liikkeestä ulos ku ei mitään. Näin ne ihmiset on erilaisia :) Sama sen kaverillakaan ei sattunu ja oli turvoksisssaki vaan pari päivää... Onnea! On se sen arvosta!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2306
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2124
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      173
      1939
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1702
    5. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      41
      1429
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1205
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      2
      1191
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      16
      1188
    Aihe