Tiukka kysymys: saako ystävän kanssa harrastaa seksiä ?
En ole halukas ko naisen kanssa syvällisempään parisuhteesen. Hän on mukava ja kiva ja varmastikkin tyydyttävää seksiseuraa. En kuitenkaan halua pilata tätä ystävyyttä ihan kokonaan. Se vaara tietty on kuitenkin aina olemassa. Tiedän lisäksi että ilmassa leijuu sen jälkeen rakastumisen riski, mutta tiedän että minä en tule rakastumaan häneen.
Onko jollakulla kokemusta toimivasta seksisuhteesta ystävän kanssa ?
Saako ystävää panna ?
37
9777
Vastaukset
- Kissanminttu
rakastaa, mutta ei "panna"...eikä muutenkaan harrastaa seksiä hänen kanssaan, se on totta että seksisuhde pilaa ystävyyden:)
- Leena
Omalla kohdallani seksi ja ystävyys kuului pitkään yhteen, mutta jossain vaiheessa tälläinen *avoin* suhde alkoi ahdistaa. Kai sitä kiintyi toiseen tai tuli liian omistushaluiseksi. Tai pelkäsi menettävänsä tämän ystävän jos hän tapaa jonkun tosirakkauden. Ja niinhän siinä pitäisi käydä? Ystävyytemme ainakin rakoilee ja minua ahdistaa sen rakoileminen aivan yhtäpaljon kuin sen olemassaolo.
- Lizzu
Mulla toimi seksi kaverinkaa.Mä ajattelin et jos mä haluun ja se haluu ni pois alta se juttu sitte et ei tarvi olla niin hermostunnu kokoajan. nyt meidän kaveruus toimii vieläkii.mut jotkut eivät toimi ja jos pelkää sitoutumista ni se kannattaa sanoo suoraan
- Jay
Toimii mutta en tiedä kuinka kauan.
Ei olla vielä tultu siihen tilanteeseen kun toinen päättää alkaa vakavampaan suhteeseen jonkun muun kanssa. Ihan v-tun mustasukkainen ja omistushaluinen kyllä olen koko ajan vaikka vaan kundin leffatreffeistä. Ja ehkä myös päinvastoin, jotain sellaista mulle on vihjailtu.
Mutta seksi on kivaa eikä ystävyydessäkään mitään valittamisen aihetta ole, samanlaista se on kuin niidenkin kanssa joiden kanssa en mene sänkyyn.
Voi olla että me ollaan kumpikin kuitenki loppujen lopuks "villimpiä" eli vapaamielisempiä kuin jotkut muut ihmiset. Enpä osaa sanoa, jotenkin toivoisin niin, mieluummin kuin että olemme vaan tyhmempiä kuin muut. ;) - zka
Jay kirjoitti:
Toimii mutta en tiedä kuinka kauan.
Ei olla vielä tultu siihen tilanteeseen kun toinen päättää alkaa vakavampaan suhteeseen jonkun muun kanssa. Ihan v-tun mustasukkainen ja omistushaluinen kyllä olen koko ajan vaikka vaan kundin leffatreffeistä. Ja ehkä myös päinvastoin, jotain sellaista mulle on vihjailtu.
Mutta seksi on kivaa eikä ystävyydessäkään mitään valittamisen aihetta ole, samanlaista se on kuin niidenkin kanssa joiden kanssa en mene sänkyyn.
Voi olla että me ollaan kumpikin kuitenki loppujen lopuks "villimpiä" eli vapaamielisempiä kuin jotkut muut ihmiset. Enpä osaa sanoa, jotenkin toivoisin niin, mieluummin kuin että olemme vaan tyhmempiä kuin muut. ;)Opiskelijakaverin kanssa päädyttiin edellämainitun kaltaiseen tilanteeseen pitkän kaveruus/jokin muu-suhteen jälkeen. Toisen kitunut parisuhde päättyi ja oltiin molemmat vapaita - ja yhtä vastahakoisia saavutetusta vapaudesta luopumaan.
Jonkin aikaa sujui oikein mainiosti, sitten alkoi tulla ongelmia -pantakoon nyt sitten vaikka omistushalun piikkiin. Piti päättää joko pistää peli poikki kokonaan tai yrittää yhdessä. Päädyimme jälkimmäiseen, ja vain aika näyttää miten tässä käy. Vapaus ja riippumattomuus ja uudet ihmiset houkuttelevat edelleen, mutta tästä ihmisestä ei halua luopua. Homma on kai vain pakko katsoa läpi asti, meni syteen tai saveen. Kaveruusasteelle takaisin pääsystä on joka tapauksessa enää turha haaveillakaan. Ollaan jo liian pitkällä. Pelottaa helvetisti, mutta täytynee pitää lippua korkealla ja toivoa parasta. Ehkä meistä kahdesta on johonkin. - Sex4Fun
zka kirjoitti:
Opiskelijakaverin kanssa päädyttiin edellämainitun kaltaiseen tilanteeseen pitkän kaveruus/jokin muu-suhteen jälkeen. Toisen kitunut parisuhde päättyi ja oltiin molemmat vapaita - ja yhtä vastahakoisia saavutetusta vapaudesta luopumaan.
Jonkin aikaa sujui oikein mainiosti, sitten alkoi tulla ongelmia -pantakoon nyt sitten vaikka omistushalun piikkiin. Piti päättää joko pistää peli poikki kokonaan tai yrittää yhdessä. Päädyimme jälkimmäiseen, ja vain aika näyttää miten tässä käy. Vapaus ja riippumattomuus ja uudet ihmiset houkuttelevat edelleen, mutta tästä ihmisestä ei halua luopua. Homma on kai vain pakko katsoa läpi asti, meni syteen tai saveen. Kaveruusasteelle takaisin pääsystä on joka tapauksessa enää turha haaveillakaan. Ollaan jo liian pitkällä. Pelottaa helvetisti, mutta täytynee pitää lippua korkealla ja toivoa parasta. Ehkä meistä kahdesta on johonkin.OK, tilanteen taustaa hieman valoittakseni voin kertoa että ko daami kuuluu ystäpiiriin jossa meillä molemmilla on hyviä yhteisiä ystäviä. Itseni osalta olen varma että en tule rakastumaan tähän naiseen mutta en haluaisi satuttaa tämän daamin sydäntä, koska tiedän kokemuksesta että niin tulee käymään. Olisikin mahtavaa jos me voisimme pitää suhteen pelkkänä ystävyyssuhteena jossa nyt vaan sattumalta harrastetaan myös seksiä.
Tämä daami on viehättävä ja mukava mutta ei minulle ns vaimokandidaatti. vaimokandidaatiksi on valittu toinen kohde jonka työstäminen on hieman pidemmällä kuin alkusuoralla. Kuulostaa hieman kylmältä ja kornilta, mutta näin se vaan on...
Taidan kuitenkin sipasta tätä daamia, meni syteen tai saveen. - hoh
Sex4Fun kirjoitti:
OK, tilanteen taustaa hieman valoittakseni voin kertoa että ko daami kuuluu ystäpiiriin jossa meillä molemmilla on hyviä yhteisiä ystäviä. Itseni osalta olen varma että en tule rakastumaan tähän naiseen mutta en haluaisi satuttaa tämän daamin sydäntä, koska tiedän kokemuksesta että niin tulee käymään. Olisikin mahtavaa jos me voisimme pitää suhteen pelkkänä ystävyyssuhteena jossa nyt vaan sattumalta harrastetaan myös seksiä.
Tämä daami on viehättävä ja mukava mutta ei minulle ns vaimokandidaatti. vaimokandidaatiksi on valittu toinen kohde jonka työstäminen on hieman pidemmällä kuin alkusuoralla. Kuulostaa hieman kylmältä ja kornilta, mutta näin se vaan on...
Taidan kuitenkin sipasta tätä daamia, meni syteen tai saveen.Vaimikandidaatti tuskin suhtautuu yhtä luontevasti, siihen, että sulla on tämmöinen yhteys ystävääsi, eli perästä kuuluu!
- .
Sex4Fun kirjoitti:
OK, tilanteen taustaa hieman valoittakseni voin kertoa että ko daami kuuluu ystäpiiriin jossa meillä molemmilla on hyviä yhteisiä ystäviä. Itseni osalta olen varma että en tule rakastumaan tähän naiseen mutta en haluaisi satuttaa tämän daamin sydäntä, koska tiedän kokemuksesta että niin tulee käymään. Olisikin mahtavaa jos me voisimme pitää suhteen pelkkänä ystävyyssuhteena jossa nyt vaan sattumalta harrastetaan myös seksiä.
Taidan kuitenkin sipasta tätä daamia, meni syteen tai saveen.Elä mee sipasemmaan, jos tiijät, että tytön tunteet männöövät noin pitkälle. Loukkaat vaan häntä ja sen jälkeen ystävyys on entinen tai ainakin kalsean viileä. Hipase mieluummin poskesta ja kerro olevasi pahoillasi, ettei teistä ole sen pidemmälle. Olet näemmä varma, että vaimokandidaattisi on sinun eläämääsi varten ja lieköhän tuo haluamasi daami edes itse vapaa toteuttamaan omia halujaan ja himojaan, niin miksi pilaisit tuota onnellista omaa asemaasi hänen vuokseen? Tee mieluiten itsellesi ja sille viehättävälle daamille palvelus, ja lopeta orastava suhde selittämällä ehdottomasti perustellen, miksi ei käy. Näin saat asian selvitettyä siten, ettei kumpikaan jää muistelemaan pahalla.
- Sasu
. kirjoitti:
Elä mee sipasemmaan, jos tiijät, että tytön tunteet männöövät noin pitkälle. Loukkaat vaan häntä ja sen jälkeen ystävyys on entinen tai ainakin kalsean viileä. Hipase mieluummin poskesta ja kerro olevasi pahoillasi, ettei teistä ole sen pidemmälle. Olet näemmä varma, että vaimokandidaattisi on sinun eläämääsi varten ja lieköhän tuo haluamasi daami edes itse vapaa toteuttamaan omia halujaan ja himojaan, niin miksi pilaisit tuota onnellista omaa asemaasi hänen vuokseen? Tee mieluiten itsellesi ja sille viehättävälle daamille palvelus, ja lopeta orastava suhde selittämällä ehdottomasti perustellen, miksi ei käy. Näin saat asian selvitettyä siten, ettei kumpikaan jää muistelemaan pahalla.
jos siis menet ystäväsi kanssa sänkyyn asti niin sano tälle ennen sitä selvästi että mitään muuta teidän välille ei sitten kehity.
- Piru
Sasu kirjoitti:
jos siis menet ystäväsi kanssa sänkyyn asti niin sano tälle ennen sitä selvästi että mitään muuta teidän välille ei sitten kehity.
Vaikka joka tapaamiskerralla hoilotat sitä pelkkää kaveruutta. Itsellä saattaa vähän lipsahtaa, jos ollaan vähän maisteltu ja tämä kaveri sitten jää yöksi.
Yleensä menee ihan nätisti jutellessa ja nukkuessa. Sitten jos tämä ystävä tarraa yhtäkkiä pikkupirusta kiinni, niin saattaa olla että menee pelehtimiseksi. Sitä kysyy, että onkos tää ny kaverien hommaa tämä? Nainen vastaa että tottakai ollaan vielä kavereita.
Olen ottanut sen asenteen, että itse en tee aloitetta. Jos olen sanonut että vaan kavereita ja silti nainen tekee aloitteen, katson että hän ymmärtää mistä on kysymys.
- R@PI
Sillä jos kaksi ihmistä tykkäävät toisistaan
haluavat olla lähellä toisiaan.
Siinä voidaan istua napit vastakkain tai kävellä
käsi kädessä "Mutta jossain vaiheessa"
Jompi kumpi odottaa varmaan sitä että toinen
rakastelisi myös kanssani.
Sillä se on luonnollinen asia ja se kuuluu myös ystävien keskuuteen.
Mutta se on sitten eri asia mitä tapahtuu kun ystävykset ovat rakastelleet toisiaan.
Sillä me ihmiset olemme erilaisia ja reakoimme eri tavalla.
Sillä rakasteleminen tuo läheisyyttä ja syyvyyttä
myös ystävien suhteeseen.
Mutta jos et halua muuta kuin pelkää ystävyyttä
niin sinun on tuotava se esille ennen kuin ystävyys syventyy sillä pelkään että ystävyys katoaa jossain vaiheessa jossei siellä esiinny myös rakkautta ja helyyttä. - Zola
Itse olen vetänyt tiukan rajan siihen, etten harrasta ystävien kanssa seksiä, en edes ystävien kavereiden tms. Siitä kun saa vain päänvaivaa ja ongelmia.
Faktahan on se, että jos haluat jossain vaiheessa tämän seksisuhteen lopettaa niin paluu pelkkään ystävyyteen on vaikeaa. Yleensä jomman kumman osapuolen tunteet kun ovat tulleet mukaan.
Mutta ainahan noita poikkeustapauksia on, eri asia sitten haluatko testata olisitko juuri sinä yksi niistä. - Arttu
Harrastin seksiä parhaan ystäväni kanssa ja olen nyt täysin vakuuttunut tehneeni oikein, vaikka silloin pelkäsinkin menettäväni hänet. Luottamus on aivan toisella tasolla kuin ennen.
- Jay
...etkä saa panna sellaista jonka tiedät varmasti rakastuvan suhun. Siis jos yhtään välität siitä mitä ystävyydellenne tapahtuu. Jos taas kumpikin tietää ettei seksistä ikinä tulisi mitään seurustelua, niin siitä vaan.
Mun edellämainitussa tapauksessa ainakin pitäis olla niin. Tai ainakin tiedän kundin ajatukset, se ei tule rakastumaan muhun, joten sitä en voi satuttaa. Vai voinko? - Sarah
Jay kirjoitti:
...etkä saa panna sellaista jonka tiedät varmasti rakastuvan suhun. Siis jos yhtään välität siitä mitä ystävyydellenne tapahtuu. Jos taas kumpikin tietää ettei seksistä ikinä tulisi mitään seurustelua, niin siitä vaan.
Mun edellämainitussa tapauksessa ainakin pitäis olla niin. Tai ainakin tiedän kundin ajatukset, se ei tule rakastumaan muhun, joten sitä en voi satuttaa. Vai voinko?Me oltiin oltu jo pitkään kavereita, kun sitten jossain vaiheessa huomattiin että ollaan koko ajan oikein kunnolla "latautuneita" kun ollaan edes samassa huoneessa. Ensin tuli kuvioon pikaiset suukot ettei muu kaveriporukka huomaa, mutta mentiin me sitten sänkyynkin, muutaman kerran. Ystävyys toimi hyvin, tai no, voiko sitä ystävyydeksi sanoa. Meillä oli ainakin molemmilla liikaa tunteet mukana, muttei koskaan alettu seurustelemaan meidän yhteisen kaveriporukan takia. Oltiin tosi mustasukkaisia jos toisella oli joku kiikarissa tai jotain säpinää meneillään. mun mielipide on siis että seksisuhde kaverin kanssa ei toimi. jos voi pitää tunteet pois pelistä ja panna vaan niin asia on ok, mutta jos on kiintynyt toiseen ja on vähänkin omistushaluinen niin eipä taida kannattaa aloittaa mitään suhdetta ettei mene ystävyys kokonaan piloille. Mekin olemme molemmat tahoillamme naimisissa, eikä meillä ole enää edes toistemme puhelinnumeroita... Jutellaan tottakai aina kun satutaan näkemään!
- skylark
mulla ongelmana sama homma.. kauniita puheita ystävyydestä. ja sitten kun nähdään on lataus kuitenkin niin valtava että vaikea olla.. yritettävä pysytellä jatkuvasti muiden seurassa, ettei kiusaus käy ylivoimaseksi..
toinen meistä seurustelee.. ja tiedossa jo nyt ettei homma voisi kuitenkaan edetä.. ehkäpä tieto mahdottomuudesta viehättää. olkoon niin..- zka
..mahdotonta, on tässä tullut huomattua. Tilanne oli aluksi se, että jätkä seurusteli (asui avoliitossa itse asiassa), itse olin vapaa. Kaveripiiri oli yhteinen ja samoissa porukoissa viihdyttiin kerta toisensa jälkeen. Ja ilta toisensa jälkeen päädyttiin juttelemaan yhdessä ja suutelemaan. Sänkyyn ei kuitenkaan menty, vaikka ainakin itse itselleni asettamat rajat kyllä venyivät koko ajan. Ja kaikki kyllä tiesivät, mitä oli meneillään, tyttöystävää myöten.
Tilanne nyt? Jätkä erosi tyttöystävästään tilanteen edettyä jo liian pahaksi ja muutaman kuukauden ajan pysyttelimme määritelmässä 'kaveruus'-olkoonkin että varsin vapaamielinen sellainen. Seksi astui mukaan kuvioon, aikaa vietettiin kahdestaankin eikä vain kaveriporukan valvonnassa. Nyt hiljattain kuviot kiristyivät ja jonkinlainen mustasukkaisuus nosti päätään. Nyt sitten seurustellaan, tietääkseni ;). Jos (ja kun?) tämä leviää käsiin, kaveruus voi tosiaankin olla mennyttä. Voi vain toivoa, ettei niin käy.
Ei näistä koskaan tiedä. Riippuu niin ihmisistä, eikä aina vain niistäkään. Olosuhteet tuppaavat sekoittamaan muuten selviä asioita kuten kahden ihmisen välistä vetoa toisiinsa. - Jay
zka kirjoitti:
..mahdotonta, on tässä tullut huomattua. Tilanne oli aluksi se, että jätkä seurusteli (asui avoliitossa itse asiassa), itse olin vapaa. Kaveripiiri oli yhteinen ja samoissa porukoissa viihdyttiin kerta toisensa jälkeen. Ja ilta toisensa jälkeen päädyttiin juttelemaan yhdessä ja suutelemaan. Sänkyyn ei kuitenkaan menty, vaikka ainakin itse itselleni asettamat rajat kyllä venyivät koko ajan. Ja kaikki kyllä tiesivät, mitä oli meneillään, tyttöystävää myöten.
Tilanne nyt? Jätkä erosi tyttöystävästään tilanteen edettyä jo liian pahaksi ja muutaman kuukauden ajan pysyttelimme määritelmässä 'kaveruus'-olkoonkin että varsin vapaamielinen sellainen. Seksi astui mukaan kuvioon, aikaa vietettiin kahdestaankin eikä vain kaveriporukan valvonnassa. Nyt hiljattain kuviot kiristyivät ja jonkinlainen mustasukkaisuus nosti päätään. Nyt sitten seurustellaan, tietääkseni ;). Jos (ja kun?) tämä leviää käsiin, kaveruus voi tosiaankin olla mennyttä. Voi vain toivoa, ettei niin käy.
Ei näistä koskaan tiedä. Riippuu niin ihmisistä, eikä aina vain niistäkään. Olosuhteet tuppaavat sekoittamaan muuten selviä asioita kuten kahden ihmisen välistä vetoa toisiinsa.Ehkä mulla kyse on vain siitä kuinka hyvin voin luottaa toisen sanaan siitä että ystävyys jatkuu senkin jälkeen kun toinen alkaa seurustelemaan ja seksiä ei enää harrasteta keskenämme.
Nimittäin mustasukkaisuuksissani alan usein luulemaan että kyse on pelkästä seksistä, koska kundi hakee sitä tulevaa tyttöystävää myös henkisessä mielessä, tiedättehän?
Ja ajattelen silloin että "koska seurustelu minun kanssani ei onnistunut, niin ehkä minussa on sitten jokin vika henkisellä tasolla, ja kuka sellaisen kanssa enää pelkkiä kavereita tahtoisi olla?" Ja kaikkea muuta maan ja taivaan väliltä.
Ja kun tätä mietin pitkään yksin, niin alan uskomaan mustasukkaisuutta enemmän kuin järkeä ja kaikkia todisteita siitä että kundi rakastaa minua ystävänä eikä 'jätä' minua vaikka seksi joskus loppuu.
- Sasu
Mulla oli yks kaveri, jonka kanssa juttu vei sitten seksin puolelle. Sovittiin että samallaisina kavereina pysytään jutun jälkeenkin, vai se sitten suhteeseen tai ei.
Seksiä harrastettiin pariin otteeseen, kundin suhtautuminen muuttui mua kohtaan kylmäksi ja lopulta kun mainitsin asiasta sain kuulla, ettei me koskaan mitään kavereitä oltukaan ja että mun ei tarvitse enää ottaa yhteyttä.
Että sellaista.
Joten vastaus siihen sun kysymykseen. Jätä kaverit/ystävät rauhaan, joku siinä kuitenkin muuttuu suuntaain tai toiseen.
Ystävyys on niin paljon tärkeämpää kuin hetkellinen huuma. - manu
a siehä hurja oot,meinasit ihan ystävääs niinku panna eli nusasta,no pane sie sit kovvaa ja tunteel,pane miunkii ejestä....Siis jumalauta mitä tolloja se maa päällään kantaakaan.
- hihhj7yggyhvgrffftgggg
kyl muista kortsu
- SeijaKritiiina
Mulla on yhteensä 7 kokemusta asiasta...jpiden jälkeen olen mieltä:ei kannata!
- Tiijuinen
Mää menin sänkyyn ystävän kanssa.. Rakastuttiin..ja hän jätti pitkäaikaisen tyttöystävänsä....vuoden päästä mentiin naimisiin...nyt 2lasta ja onnellinen liitto. Että sanoisin kyllä kannattaa!
- se_siitä_kaverista_sitte
paras tapa päästä kaverista tai ystävästä eroon. Itse tutustuin tälläiseen netissä ja pidettiin pitkään kirjeitse yhteyttä, sitten tuli tekstarit, puhelut ja messengeri... juteltiin kirjeissä asioita ja myöhemmin mesengerissä.. Hän kielsi aihetta välissä ja otti sen kuitenkin takaisin keskusteluun... kun toisen kerran näimme kasvotusten hän otti asian esiin ja minä kielsin, en pystynyt puhumaan siitä naimisissa olevan naisen kanssa tai yleensä kasvotusten.... asia oli ok... emmen nähneet enää tuon jälkeen vaikka kerran oli suunnitteilla tavata... tekstiviestit kulki kuitenkin vielä tovin... mutta erehdyin kerran kesymään hänen kuulimiset ja se oli sit siinä... hän sanoi jotain johon minä laitoin vain kommentin ja sain vastauksen... toivotin hänelle hyvää jatkoa ja loppuelämää.....
- ystäväseksi
… saako ystävän kanssa harrastaa seksiä?
# saa ja pitääkin jos kumpikin sitä haluaa, mutta ystävältä ei vaadita tietynlaista seksiä.
Se ei voi olla pelkkää seksiä jos tuntee toisen hyvin. Joten pitää sopia varsin tarkat ”säännöt”
… toimivasta seksisuhteesta ystävän kanssa?
Toimii max pari vuotta jos seksiä on paljon. Satunnainen seksi toimii ties kuinka pitkään. - kjdfklhdr
Sammuta valot ja sitten runkkaatte toisianne etäältä - tätä ei lasketa seksiksi, ihan aikuisten oikeesti ;)
- Anonyymi
Saa sydän ystävää panna
- Anonyymi
Vanha ketju, mutta pitääpä kertoa. Olen tuntenut erään naisen jo parikymmentä vuotta ja ollaan päälle viisikymppisiä. Parisuhteita on tullut ja mennyt, mutta olemme panneet säännöllisen epäsäännöllisesti suhteidemme välissä. Tunnemme toisemme hyvin ja se on sellaista kaveriapua. Varsinkin suhteen päätyttyä on molemmilla ollut sellainen kiima-aika muutaman kuukauden että on helpottanut oloa molemmilla. Elämämme olisi aika hankalaa sovittaa yhteen, mutta seksi toimii välillämme hyvin.
- Anonyymi
Öööö.... sehän on siis seksisuhde, jos suhteessa kerran on seksiä. Ei se siis enää pelkkä ystävyysuhde silloin ole.
Juuri tästä syystä ei uskota edelleenkään siihen, että vastakkaiset sukupuolet voisivat useinkaan olla vain ystäviä, koska se liukuu ennen pitkää monilla myös seksisuhteeksi. - Anonyymi
Eipä olisi uskonut että 2023 joku aikuinen (?) ei tajua ystävyysuhteen ja seksisuhteen eroa.
- Anonyymi
Ystäviä ei panna. Piste. Mielestäni sairasta toimintaa.
- Anonyymi
No joo. Olkoon nyt sitten seksisuhde. Emme me pane aina kun tapaamme, eikä seksi muutenkaan suhdettamme rytmitä. On mennyt useita kuukausia että näemme ihan muissa merkeissä jos näemme. Mutta on myös niin että ollaan kysytty toisiltamme sopiiko lähteä jonnekin pitkän kssvan mukaan tai käydä yökylässä. Tuttujemme seurassa emme ole nuku samassa huoneessa.
- Anonyymi
Olkoon sitten vaikka seksisuhde. Joka tapauksessa olemme kavereita ja tapaamme enemmän harrastuksissa. Mutta on silloin tällöin pantu kun on sattunut sopimaan kuvioihin. Elämämme olisi aika vaikea sovittaa yhteen mutta kun ei ole ollut suhdetta niin molemmat ovat saaneet tyydytyksen.
- Anonyymi
Just olen matkalla jossain suomessa kaverini kanssa ja panin häntä äsken teltassa. Kohta mennään uimaan. Näytin tämän ketjun niin lähettää terveisiä.
Toiset ne vaan nussii.
- Anonyymi
Moi
- Anonyymi
se muuttaa kaveruutta aikalailla! Itsellä on yksi juttu joka tuli tästä mieleen, mutta se siitä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673488- 152186
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2241522Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701261- 441221
- 371141
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 471014
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411010