Mistä saa halpoja polkupyörän renkaita tilattua postimyynnillä? Biltema osottautui varsin halvaksi vaihtoehdoksi, mutta sieltä ei omaan Tunturi Poniini löytynyt sopivaa rengaskokoa(22",44-484).
Halpoja renkaita?
7
1163
Vastaukset
- minna..
Minulla oli sama ongelma alkukesästä. Nuo 22" renkaat ovat ongelma kun ovat paljon kalliimpia kuin muut. Soittelin maahantuojille ja eri pyöräliikkeet läpi ja ainoa vaihtoehto oli nokian renkaat jossa sisäkumi maksaa n. 7 euroa ja ulkorengas n. 17 euroa. Melkein 50 euroa kumeista oli minulle liikaa ja luovuin ponistani ja ostin hyväkuntoisen kolmivaihteisen fillarin viidelläkympillä...
- Tunturiponi
Juup... Toi on hieman harvinaisempi koko ja siks vaikee löytää just noista halpafirmoista kuten biltema ym. Nokia tekee tosiaan niitä renkaita Helkaman Jopolle ainaki mutta ne on aika hintavia.
Löysin tosin Sörnäsestä eräästä pyöräliikkeestä niitä perinteisiä harmaita 44-484 renkaita ja myyjä sanoi myyvänsä 2xsisuskalut 2xpäälykumet yhteensä 40 euroon. Mutta toivon löytäväni vielä jostain halpis juttuja... - Höh!
Tunturiponi kirjoitti:
Juup... Toi on hieman harvinaisempi koko ja siks vaikee löytää just noista halpafirmoista kuten biltema ym. Nokia tekee tosiaan niitä renkaita Helkaman Jopolle ainaki mutta ne on aika hintavia.
Löysin tosin Sörnäsestä eräästä pyöräliikkeestä niitä perinteisiä harmaita 44-484 renkaita ja myyjä sanoi myyvänsä 2xsisuskalut 2xpäälykumet yhteensä 40 euroon. Mutta toivon löytäväni vielä jostain halpis juttuja...Laske nyt vähän. Sisäkumit ja rekaat 40€:oon! Se on halpaa! Itse ostan talveksi nokialaiset ja bungaan kappaleelta enemmän ku ton 40€...
- annamilja
Höh! kirjoitti:
Laske nyt vähän. Sisäkumit ja rekaat 40€:oon! Se on halpaa! Itse ostan talveksi nokialaiset ja bungaan kappaleelta enemmän ku ton 40€...
Neljälläkympillä saat jo hyväkuntoisen vähän vanhemman kolmivaihteisen fillarin jossa kumitkin on ajettavassa kunnossa..
- sä sen keksit
annamilja kirjoitti:
Neljälläkympillä saat jo hyväkuntoisen vähän vanhemman kolmivaihteisen fillarin jossa kumitkin on ajettavassa kunnossa..
Osta kokonainen fillari niin saat renkaat mukana! Loistava oivallus!
- hoi1
Harmaat Mitrocit Prismassa 5,90€
Mustat Schwalbet noin 20€
Mustat Suomi Tyres Mount & City nakit 22€, lähinnä alkuperäisiä (Nokian sl35?). - matti1978xx
www.karkkainen.com/ siellä noita renkaita on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092453
- 412382
- 1232276
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898- 411864