Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mistä laadukas korsetti sopivaan hintaan?

minäpienoinen

Hei
Elikkäs osaisiko kukaan sanoa mistä saisi hyvän ja kestävän korsetin sopivaan hintaan?

13

7979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      http://www.oldraven.net

      http://www.rorasah.net

      tuossa olisi kaksi... tosin en uskalla lähteä suosittelemaan kumpaakaan. old ravenin korseteista olen lukenut kauhukertomuksia jossa ihmiset maksavat päälle 100 EUR korsetista joka hajoaa ensimmäisellä tai viimeistään toisella käyttökerralla...

      itse olen tilannut rorasahilta kaksi korsettia hameen ja kummatkin olen saanut. tosin rorasahistakin olen kuullut sen verran että ihmiset maksavat mutta tuotteita odottaa vielä vuodenkin kuluttua... mutta ne kaksi korsettia jotka rora on tehnyt ovat kestäneet hyvin. ja sain ne kutakuinkin sovitussa ajassa.

      entä oletko käynyt morticiassa? sieltä saattaa myös löytää... tai sitten ompelee itse. ja huuto.netistäkin saattaa löytää hyviä korsetteja suhtkoht hyvään hintaan.

      • umpikuja13

      • umpikuja13

      • minäpienoinen
        umpikuja13 kirjoitti:

        linkki tuli sittenkin

        en kylläkään tuolta Rorasahilta uskalla tilata :/

        pitää vielä miettiä mistä tilaa.. kiitos teille :)


      • Outi

        mä tilasin rorasahilta ja sain korsettini-liki vuoden odottamisen jälkeen. tosin on kyllä minusta kaunis ja näyttää siltä että on hyvää laatua ja kestäää. rorasah taitaa vaan ottaa liikaa tilauksia ja siitä tuo tilauksen viipyminen.


    • http://huuto.net/fi/showfeedback.php3?fbuser=nouhtajat suosittelen kyseiseltä käyttäjän (nimimerk. takana artesaani-opiskelija siskokset) korsetteja. Olen heiltä kolme korsettia tilannut omille mitoille ja olen ollut todella tyytyväinen. Loistava ompelujälki ja korsetit sopivat kunnon kiristykseen. Eikä korsettien hinnatkaan heillä ole pahat.

    • No-Face

      Jos sulla on irc-galleriassa nick niin käypä katsomassa nimimerkki Tiahaar. Itselleni tehnyt kaksi korsettia mittatilaustyönä. Vyötärökorsetit lähtien 130 e ja rinnan yli 150 e. Ei ole todellakaan kallista laatuun nähden! omissa korseteissa 18 teräsluuta ja minkäänlaisia kulumia en ole tähän asti huomannut :P tosi tyytyväinen oon. korsetit on kestäviä ja vielä ihan uniikkeja, juuri sellasia kun ite haluaa... ja omille mitoille, sehän siinä parasta.

    • MiesGothic

      Morticialta kuten aina...
      löytyy netistä, mutta www-sivut rakenteilla.
      paikkakuntana helsinki

    • ikiteini
    • korsettiiii
    • fireprinsess

      mie tilaan kaikki gootti tyyliset vaatteen cybershopista : )

    • Gootti-ihminen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe