Mitä kuuluu? Minulla on taas peräti toinen päivä ruodussa meneilään. Paino ehti nousta huimasti alimmasta lukemasta, mutta nyt taas tiukka asenne ja joulua kohti...
Ennen joulupukin tuloa!
3
349
Vastaukset
Kiva, että tulit taas kirjoittelemaan, pikkupullero. Viime viikko..ja oikeestaan sitä edellinenkin viikko meni aika..no ei voi sanoa, että perseelleen, koska paino ei noussut, mutta ei ne (viikot) hyvinkään menny! Sen vuoksi, en viime viikolla jaksanut aloittaa uutta ketjua, eikä näköjään kukaan muukaan?!
Eli taas nämä:
Tiedot
Pituus: 168cm.
Lähtöpaino syyskuun 2005 alussa: 91kg.
Paino toissa viikolla: 71kg.
Paino tänään: 70,5kg.
Tavoitepaino: 65-68kg.
Eli nyt on silti puoli kiloa lähtenyt, vaikka onkin mennyt vähän huonosti.Viikonloppuna tuli käytyä särkänniemessäkin, ja syötyä poppareit, ranskalaisii, pehmistä ja ja ja.
Nyt taaaaas kerran pahaksi tavaksi on tullut, että aina kaupasta ostan jotain hyvää. En toki paljoa, mutta esim. yksi jim tms on pakko saada. Tänään taistelin itseäni vastaan enkä ostanut mitään!!! :) Nyt siis pyrin taas palaamaan ruotuun ja siihen, että vain kerran viikossa ostan jonkun suklaapatukan tms.
Toki sen olen päättänyt, että kun paino on 68kg, niin syön sipsiä. Se minulle suotakoon?!
Hienoa on ajatella, että lopulliseen painotavoitteeseen on enää 5,5kg!!! Ja aikaahan mulla oli sinne tammikuun about puoleen väliin asti, silloin etelän matka kutsuu. Mutta toki olisi kiva jos pääsisin tavoitteeseen jo aikaisemmin.
Vaatteita olen taas tilannut..rahaa tämä laihdutus vie paljon! :) Uusi vaatekaappikin käytiin ostamassa, jotta saadaan kaikki vaatteet mahtumaan jonnekin...Toki säilytystila on ollut ongelma jo aikaisemminkin, mutta nyt sille asialle tehtiin jotain.
Kävin tänään myös kysymässä, että mitä maksaa sormuksen pienentäminen. Kihlasormus kun alkaa olemaan niin iso, että voi tippua melkein koska vain. Vielä en jättänyt sormusta pienennettäväksi, koska oli hirveät jonot..olisin joutunut olemaan kauan ilman sormustani :/.
Nyt syömään iltapalaa...Hyvää elokuun ensimmäistä viikkoa kaikille! :)
-Kirsikka- pikkupullero
Pituus: 165 cm
Lähtöpaino 11.4.2005: 107kg
Paino alimmillaan kevättalvella 2006: 77kg
Paino eilen: 83kg
Paino tänään: 81,5kg
Tavoitepaino: alle 68kg (eli normaalipaino)
Vuorotyö tekee laihdutuksen yllättäen aika haasteelliseksi. Yövuorossa toivoisi piristeeksi jotain muuta kuin ruisleipää. Ja lisäksi työnkuvaan kuuluu ne pirulliset malliruokailut, eli pakko syödä ja vieläpä niin, että mukulat ottavat mallia (yleensä kaikkea maistetaan, myös sitä rasvaista ja sokerista jälkiruokaa tai kahvilla tarjolla olevaa pullaa!). Onneksi malliruokailuja ei ole kuin 1-2 viikossa (2-3 ateriaa/työvuoro), ja joillain viikoilla ei ollenkaan. Ja pystyy siellä valikoimaan, jos menee sellaiseen pöytään jossa ei ole turhan tarkkasilmäisiä ruokailukavereita =)
Olen nyt tosiaan kehitellyt taas uutta systeemiä, koska pelkkä mutu-laihdutus ei minulta onnistu. Kaloreiden tai pisteiden laskeminen ei riitä, kun ruokavalion sisältö on muuten ihan keturallaan. Joten olen tehnyt sellaisen rungon, jota nyt yritän noudattaa. Ja lupasin taas itselleni lisätä liikuntaa, sen kun näkis...
Joka tapauksessa, viimeisissä kuukaisissa on paljon hävettävää mutta eilisestä olen ylpeä. Keskityn siis ajattelemaan sitä, kun joudun kävelemään peilin ohi matkalla keittiöön keittämään superkuiturikasta puuroani marjojen kaveriksi =)
Miekin ole yrittänyt tilata tässä vaatteita, katsos kun eka palkka tuli ja olo on kuin maailman valtiaalla =)) Mutta Elloksen sivuilla on joku kiva toimintahärö ollut sunnuntaista lähtien, käyn tunnin parin välein pilkkimässä siellä sivuilla, tuloksetta... haaveilin jostain kivasta baarikelpoisesta paidasta ensi viikonloppuun mennessä, mutta haaveeksi taitaa jäädä. Edellinen suosikkipaita koki kohtalosta grillikekkereissä, ikuinen rasvatahra. Ehkäpä lähden alasti...
- Micci_67
Koko viikko mennyt nopeasti, ja niin menee tästä eteenkin päin.
Nopeasti siis ilmoittelen että tulos on -0 ja kun edessä on mökkiviikonloppu, niin ensi viikolla varmaan sama juttu. Mutta maanantaista palaan kumminkin ruotuun ja unohdan tuon kaljoittelun, myös kivoina terassi ilmoina. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3472384Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944212370- 1121371
- 411072
- 56803
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo61798Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39785Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26781Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi116731En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30689