No tuo nyt ei ollut MIKÄÄN yllätys, että miss Suomi ei voittanut kansainvälisiä kauneuskilpailuja!
Ninnilläkin on aivan liian OHUT NENÄ (ihme Michael Jackson -tyyliä) ja suomalaiset eukot ovat misseinäkin liian "lihavia" verrattuna kilpasisariinsa.
Muutenkin aika taviksen näköinen koko eukko.
MISS SUOMI = TAVIS
18
1487
Vastaukset
- nimenomaan
EI OLE M. JACSON TYYLIÄ VAAN PALJON KOOKKAAMPI.
- hmpfh
Sanoipa joku nähneensä ruotsin työkkärissä haettavan ehdokkaita Miss Ruotsia mittelöimään?..
- grrtr
vaikka olisikin. Kyllähän Suomenkin työkkärissä haetaan kaupunginjohtajia ja korkeampia virkamiehiä, avoinnaolevat yhteiskunnan työpaikat kun on pakko sinne hakuajaksi ilmoittaa.
- Jihuuu
Olihan sillä isoimmat rinnat kisailijoista!!! xD
(viittaus Ninnin kommenttiin lehdessä, missi joka ei halua että muut antavat huonoa tai tyhmää kuvaa misseistä joten onneksi hän pitää huolen siitä fiksun kuvan antamisesta, kun se voittajakin oli niin tyhmä, daah! xD )- pörrts
kun se Donald Trumpkin sanoi, että Ninni on kaunis. Ei kai hän kohteliaisuudesta muutakaan voi tuntemattomalle missiksi pyrkivälle tyttöselle sanoa? Sekin osoittautui olevan liikaa.
- mielestä
noi kaikki missit on aika "taviksia". Ihmettelen aina et millä perusteella ne ehdokkaat noihin kisoihin ottaa. Kauniimpia naisia tulee vastaan kun kävelee korttelin ympäri iltalenkin.
- grrtr
No mediatyrkythän niihin kisoihin pääasiassa pyrkii. Ei sinne noin vaan voi kadulta ihmisiä poimia, ei sentään vielä Pohjois-Koreassa asuta.
- samaa mieltä.
Ihan samaa ihmetellyt. Paljon kauniimpaa jengiä näkee ihan katukuvassa arkipäivänä tms...
Mutta nämä missukat taitavatkin olla ennenkaikkea narsistisia LINSSILUTEITA! (tai prinsessa-syndroomasta kärsiviä)
- Revolveri
Kaunis nainen ja nenä oikeassa paikassa. Iltiksessä luki, että voittajaa oli leikelty.
- Miss Nose
Sen nenä EI oo kaunis, vaikka nyt suht oikeessa paikkaa naamaa sijaitseekin!
- NoJust
paitsi että on pitempi ja kevyempi kuin tavallinen suominainen.
Jos ei Miss Suomi miellytä, niin ei muuta kuin puhelin kouraan seuraavien kisojen aikana! :)
Ninnissä on harvinaista aito asenne, hieman naiivi tosin, mutta pitää muistaa, että on parikymppinen mimmi. Siihen nähden jotkut jutuistaan ovat harvinaisen jees.
Minua ei hirveästi kiinnosta koko kisat, mutta olen Karita Tuomolasta lähtien tiennyt joka vuosi voittajan, kun olen nähnyt Seiskan (meille tulee töihin) esittelyn. Se riittää minulle missikisoista.
Oma tilityksesi kuulostaa hieman katkeralta. Tai siis jos mielestäsi Ninni on ihan täysin tavis, niin mikset itse osallistu? - tai no joo, ehkä olet joku Ninnille hävinneistä... Hmm- ap.
Taas näitä "taidat olla kade" -uikutuksia! Sattumalta tiedän, että AIDOSTI KAUNIITAKIN naisia löytyy tältä planeetalta, mutta Ninni EI ole sieltä kauneimmasta päästä!
Kuten sanottu, liian ohut nenä ja pulleahkot lapsenposket...missiksi "lihavahko"...jne, jne... - NoJust
ap. kirjoitti:
Taas näitä "taidat olla kade" -uikutuksia! Sattumalta tiedän, että AIDOSTI KAUNIITAKIN naisia löytyy tältä planeetalta, mutta Ninni EI ole sieltä kauneimmasta päästä!
Kuten sanottu, liian ohut nenä ja pulleahkot lapsenposket...missiksi "lihavahko"...jne, jne...Uskon kyllä, että kauneus on katsojan silmässä ja että jokaisesta ihmisestä löytyy kaunista. Jos se tekee minusta ääliön, niin sitten varmaan olen sellainen.
Oliko tämä aihe sinusta todellakin niin tärkeä, että oli pakko ottaa esille Miehen logiikka -palstalla? Tai varmasti juu, mutta saako kysyä, että minkälaisia vastauksia sinä sitten halusit..?
Kaikkienko pitäisi kuorossa haukkua Ninniä? Tulisiko sulle sitten parempi olo?
- höh
Oli tavis tai ei, mutta ihan nätti tyttö on joka tapauksessa.
- typyli
Kuka pitää mistäkin. Mulle Ninin nenä ja silmät tekee sen että en voi pitää kauniina. Näyttää ilkeältä...
Mutta sitten joku vieläkin pyöreämpi voi olla kaunis siis mun silmissä.
Ja se että senhän tietää kaikki että missit on leikeltyjä. Onko siinä vieläkin jotain uutta? - ap.
typyli kirjoitti:
Kuka pitää mistäkin. Mulle Ninin nenä ja silmät tekee sen että en voi pitää kauniina. Näyttää ilkeältä...
Mutta sitten joku vieläkin pyöreämpi voi olla kaunis siis mun silmissä.
Ja se että senhän tietää kaikki että missit on leikeltyjä. Onko siinä vieläkin jotain uutta?Niin juuri. Ne Ninnin kuuluisat "itämaiset" silmät ovat kaikkea muuta kuin itämaiset. Aivan liikaa meikkiä niissä korostamassa tietynlaista "ei sovi kasvoihin" -menoa...ja se nenä on TODELLAKIN liian ohut!
Joku ehdotti jossakin lehdessä, että missien ruumiinrakenne tulisi olla kansallisen "rotumääritelmän" mukaisia aivan kuten koirien-, kissojen- ja lehmienkin kauneuskilpailuissa.
Mitenhän se miss Suomi sitten pärjäisi...hmmm.- eiolenicknamea
Mun henkilökohtainen mielipiteeni Miss Suomen ulkomuodosta on, että moni omistakin kavereistani on häntä kauniimpi.
Ihan hyvin tää Ninni kuitenkin musta täyttää misseille vaadittavat kriteerit mm. kropan suhteen. Kivaa siinä tytsissä on ( sen yhden tai max kaksi hänen kommenttejaan lehdestä lukeneena) sellanen tietty välittömyys. Kasvonsa ovat musta ns. hyvin 'suomalaiset', vaikkakin ihan nätit.
En ymmärrä puhetta liian ohuesta nenästä: musta se on pikemminkin missin ulkonäköön aika suuri. Persoonalliset kasvot tytöllä kylläkin: ei mitään vikaa, vaikkei mikään hätkähdyttävä kaunotar olekaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184261Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032370Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421911- 771505
- 1591483
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91324- 10801
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 106757
- 27721