takareiden karvat

hjälp

Huomasin jokin aika sitten, että minulla kasvaa pitkiä tummia karvoja reisien takapuolella. Karvoja kasvaa polvitaipeesta aina pakaroihin asti, jotka ovat myös hieman karvaiset. :/ Mitä näille pitäisi tehdä ja onko kellään muulla tällaista ongelmaa?
Olen luonnostaan vaalea tyttö, enkä ymmärrä tätä karvaisuutta. Karvat eivät näy reisissä todellakaan, muuta kuin läheltä mutta ne ovat todella inhottavat. En viitsi ryhtyä nyppimäänkään niitä, koska asento olisi liian hankala. Apua apua.

3

3440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samassa paikassa

      ja olen tummatukkainen ihminen. Ajelen takareisistä vaan ladyshaverilla. Mulla on muutenkin vaikeeta kun kaikki karvat on mustia.

    • minä myös

      Mulla kasvaa kanssa takareisissä ja pakaroissa karvoja, joita sitten ajalen ja poistelen, kun ne näyttää niin kauheilta. Reisiä ajalen silloin tällöin, ehkä kerran viikossa parissa, ihan höylällä suihkussa, kun karvat alkavat ärsyttää. Mulla kasvaa vaan takareisissä tosi helposti karvat sisään ja sitten tulee ihania punaisia näppyjä. Niin ja sitten pakarat eli pehvani. Ihan kauheeta. Välillä poistan karvat jollain veetin suihkussa käytettävällä voiteella plus sillä pesusienellä tai sitten veet bikini kit tuotteella, tai sitten ihan höylällä. Mutta usein tulos on ihanan punainen ja karvatupet tulehtuvat ja parin päivän päästä punaisuudesta kasvaa jo ihanan tumma sänki. Minäkään en ole kovin tummahiuksinen, mutta välillä menee hermot kun esim. binikirajasta tai siitä pehvasta ei saa millään karvatonta ja siistiä ja ei punaista ja näppyistä. Vahaaminenkin ärsyttää ihoa niin ihanasti ja se sattuu, ja vaikkapa pakaroita olisi vähän hankala vahata.

      Niin enpä tiedä. Itsekin olen ihan avuton karvoineni. Noloa, kun ei voi pitää kesälläkään pikku bikinihousuja, kun bikinirajaa ei oikeasti saa siistiksi. Niin ja takareidet ovat sitten pilkulliset...

    • Anonyymi

      Minun mielestä on seksikästä kun naisella on takareidet karvaiset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe