takareiden karvat

hjälp

Huomasin jokin aika sitten, että minulla kasvaa pitkiä tummia karvoja reisien takapuolella. Karvoja kasvaa polvitaipeesta aina pakaroihin asti, jotka ovat myös hieman karvaiset. :/ Mitä näille pitäisi tehdä ja onko kellään muulla tällaista ongelmaa?
Olen luonnostaan vaalea tyttö, enkä ymmärrä tätä karvaisuutta. Karvat eivät näy reisissä todellakaan, muuta kuin läheltä mutta ne ovat todella inhottavat. En viitsi ryhtyä nyppimäänkään niitä, koska asento olisi liian hankala. Apua apua.

3

3634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samassa paikassa

ja olen tummatukkainen ihminen. Ajelen takareisistä vaan ladyshaverilla. Mulla on muutenkin vaikeeta kun kaikki karvat on mustia.

• minä myös

Mulla kasvaa kanssa takareisissä ja pakaroissa karvoja, joita sitten ajalen ja poistelen, kun ne näyttää niin kauheilta. Reisiä ajalen silloin tällöin, ehkä kerran viikossa parissa, ihan höylällä suihkussa, kun karvat alkavat ärsyttää. Mulla kasvaa vaan takareisissä tosi helposti karvat sisään ja sitten tulee ihania punaisia näppyjä. Niin ja sitten pakarat eli pehvani. Ihan kauheeta. Välillä poistan karvat jollain veetin suihkussa käytettävällä voiteella plus sillä pesusienellä tai sitten veet bikini kit tuotteella, tai sitten ihan höylällä. Mutta usein tulos on ihanan punainen ja karvatupet tulehtuvat ja parin päivän päästä punaisuudesta kasvaa jo ihanan tumma sänki. Minäkään en ole kovin tummahiuksinen, mutta välillä menee hermot kun esim. binikirajasta tai siitä pehvasta ei saa millään karvatonta ja siistiä ja ei punaista ja näppyistä. Vahaaminenkin ärsyttää ihoa niin ihanasti ja se sattuu, ja vaikkapa pakaroita olisi vähän hankala vahata.

Niin enpä tiedä. Itsekin olen ihan avuton karvoineni. Noloa, kun ei voi pitää kesälläkään pikku bikinihousuja, kun bikinirajaa ei oikeasti saa siistiksi. Niin ja takareidet ovat sitten pilkulliset...

• Anonyymi

Minun mielestä on seksikästä kun naisella on takareidet karvaiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      67
      5560
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      134
      4234
    3. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      92
      1828
    4. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      63
      1425
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1117
    6. 47
      1112
    7. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      126
      959
    8. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      45
      792
    9. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      31
      733
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      39
      685
    Aihe