Jos hiuksiin jää jäänteitä hiuslakasta harjaamisesta huolimatta, niin voiko silloin hiukset värjätä? Siis haittaako jos värjää hiukset joissa on hiuslakkaa?
Kuitenkin ainakin siinä värissä mitä itse käytän, sanotaan, että ei vastapestyille hiuksille. Mitä tuo "vasta" sitten tarkoittaa?
Esim. jos on edellisenä päivänä pessyt, niin hiuksethan ovat puhtaat, onko haittaa?
Ajattelin jos tekis niin että ensin pesis sellaisella shampoolla joka poistaa lakkojen jäänteet ja sitten vaikka seuraavana päivänä värjäis, miltä kuullostaa?
Jääkö muille hiuslakasta jäänteitä joskus vaikka kuinka harjais?
Lakka ja värjäys
3
10409
Vastaukset
- värjääjä
ettei pienet määrät haittaa hiuksissa, eri asia, jos on hiukset tönkkönä lakasta. Vastapestyt tarkoittaa kait sitä, ettet ennen värjäystä niitä pese ja kuivaa. Edellisenä päivänä pestyt on ihan ok. Riippuu mitä lakkatuotteita käytät, itsellä esim. Tuulitukka ei jää harjaamisen jälkeen.
- näin...
Kun hiukset on likaiset, on päänahassa hiuspohjaa suojaavaa talia jolloin väri ei kirvellä!!! Hiukset kannattaa värjätä kuivina koska kosteus hiuksissa lantraa väriä, jolloin väri voi jäädä hailakaksi!!! Hiukset voi olla vaikka edellisenä päivänä pestyt kun alat värjäämään.
- Anonyymi
Entä jos on kuivashampoota
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292063
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051876Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641524Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331192- 821148
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101093
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471066Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441013