Terve!
Golfia olen nyt myytaman kerran rangella kokeillut kaverini mailoilla ja alkaa ihan oikeasti kiinnostamaan. Lajista ja sen varusteista olen kyllä autuaan tietämätön. Netissä surffaillessani päädyin golf balance sivustolle jossä näyttäisi olevan ihan kohtuu hintaisia pelejä. Olen 187cm pitkä, soveltuuko suraavat mailat minulle?!?
Raudat:
http://www.golfbalance.fi/index.jsp?p=2,118,119,161,198,386
mitä tuohon rautasettiin sisältyy?
Draiveri:
http://www.golfbalance.fi/index.jsp?p=2,118,119,161,229,383
Ja Putteri:
http://www.golfbalance.fi/index.jsp?p=2,118,119,161,233,393
Olisiko sopiva setti minulle?!
8
5849
Vastaukset
- repe
Olitpas yksinkertasesti kysynyt,mut kuka viittii noilla sivuilla käydä sinua autaakseen,joten laita vaan mailojen merkit,ni palataan asiaan!
- Aloittelija...
Mielestäni asia tulee selvemmäksi kun laittaa suorat linkit josta näkee sit kuvan sun muuta.
Jos tuottaa niin suuria vaikeuksia avata kyseinen linkki yhdellä klikkauksella niin huh huh...
Tässä nyt kuitenkin: Wilson Pro Staff DC raudat, draiveri ja putteri. sen tarkempia mallimerkintöjä tuolla sivustolla ei ollut.
- melkein
Terve
Olen itse miettinyt samoja rautamailoja sekä driveria sekä noita muita wilssonin puu mailoja.
Ja taidanpa sellaiset varmaankin ostaa.Tai sitten seuraava vaihtoehto olisi www.golfshop.fi ja sieltäjotku raudat ja driveri.
Kannattaa putteri varmuudeksi ostaa jostain urheiluliikkeestä, jotta sitä saa kokeiltua.
Koska pituudet vaihtelee jne. - melkein
Ei kantsi ostaa tuota kysy golfbalancen palauttteen jättö paikasta sellaisesta setistä kuin Wilson 1200 set.
- not pro
Varmasti soveltuva aluksi. Mielestäni aloittelijan kannattaa hankkia 1-2 ekavuodeksi käytetty satsi joilla voi huoletta opetella lyömään palloa. Kun rutiinia tulee lisää, niin sitten vasta aletaan etsimään itselle sopivampaa sarjaa ja todella opettelemaan pelaamista. Toki heti alkuun opetellaan pelaamista, mutta koska lyönti ei vielä kuitenkaan kulje hyvin, niin turhaan särjetään uudet hyvät mailat.
Hyvä käytettyjä löytyy hyvinkin edullisesti joten niillä vaan pelaamaan. Jotkut over size lavat ja regular varret, niin alkuun pärjää hyvin.- japeee
Aloittelijan on syytä ostaa mailat jotka ovat helpot lyödä,,,Tarkoittaa sitä, että osuma-alue mailanlavassa on riittävän iso..Sweet spot..
Golfmailoissa ei todellakaan kannata aloittelijan katsoa merkkiä jonka mukaan rupeaisi hankkimaan mailoja......Itse aloittelin golffin mega force merkkisillä mailoilla jotka oli oikeesti helpot lyödä...Niillä pelasin ensimmäisen puolivuotta treenaten swingiä videokameran avullla...Toiset mailani olivat tanakat jotka ostin monien testimailojen kokeilujen jälkeen...Eivät räpsineet käsille huonoilla osumilla ja pallo totteli huonoillakin osumilla...Tanakoitten jälkeen siirryin nykyisiin top flite mailoihin (lapanopeuden kasvamisen myötä tarvitsin kiertojäykkyyttä/jäykkyyttä varsiin) joilla olen pelaillut ja olen erittäin tyytyväinen...Nykyään pelaan 5.1 hcp:llä ja totesin jo urani alkumetreillä, että swingin oppii parhaiten hyvien onnistuneitten lyöntien kautta helpoilla mailoilla kun , että takoo vaikeilla kalliilla mailoilla huonoja lyöntejä.....Testaa ja osta vasta sitten...Helppomaila antaa anteeks huonoillakin osumilla ja sitä anteeksiantoa aloitteleva golffari tarvitsee:-) - Nimetön
japeee kirjoitti:
Aloittelijan on syytä ostaa mailat jotka ovat helpot lyödä,,,Tarkoittaa sitä, että osuma-alue mailanlavassa on riittävän iso..Sweet spot..
Golfmailoissa ei todellakaan kannata aloittelijan katsoa merkkiä jonka mukaan rupeaisi hankkimaan mailoja......Itse aloittelin golffin mega force merkkisillä mailoilla jotka oli oikeesti helpot lyödä...Niillä pelasin ensimmäisen puolivuotta treenaten swingiä videokameran avullla...Toiset mailani olivat tanakat jotka ostin monien testimailojen kokeilujen jälkeen...Eivät räpsineet käsille huonoilla osumilla ja pallo totteli huonoillakin osumilla...Tanakoitten jälkeen siirryin nykyisiin top flite mailoihin (lapanopeuden kasvamisen myötä tarvitsin kiertojäykkyyttä/jäykkyyttä varsiin) joilla olen pelaillut ja olen erittäin tyytyväinen...Nykyään pelaan 5.1 hcp:llä ja totesin jo urani alkumetreillä, että swingin oppii parhaiten hyvien onnistuneitten lyöntien kautta helpoilla mailoilla kun , että takoo vaikeilla kalliilla mailoilla huonoja lyöntejä.....Testaa ja osta vasta sitten...Helppomaila antaa anteeks huonoillakin osumilla ja sitä anteeksiantoa aloitteleva golffari tarvitsee:-)Kannattaa kääntyä oulujokilaakson golf in puoleen.
löytyy edullinen pelimahdollisuus oulun läheltä - killer golf
Nimetön kirjoitti:
Kannattaa kääntyä oulujokilaakson golf in puoleen.
löytyy edullinen pelimahdollisuus oulun läheltäOulujokilaakson golf on mukava paikka. Harrastan juoksugolfia ja siellä harrastukseni ei ole ongelma.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562921
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541739Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461714Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1541521- 751479
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3301346The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201228Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m751149- 1581052
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251005