Olisiko sopiva setti minulle?!

Aloittelija...

Terve!

Golfia olen nyt myytaman kerran rangella kokeillut kaverini mailoilla ja alkaa ihan oikeasti kiinnostamaan. Lajista ja sen varusteista olen kyllä autuaan tietämätön. Netissä surffaillessani päädyin golf balance sivustolle jossä näyttäisi olevan ihan kohtuu hintaisia pelejä. Olen 187cm pitkä, soveltuuko suraavat mailat minulle?!?

Raudat:
http://www.golfbalance.fi/index.jsp?p=2,118,119,161,198,386

mitä tuohon rautasettiin sisältyy?

Draiveri:
http://www.golfbalance.fi/index.jsp?p=2,118,119,161,229,383

Ja Putteri:
http://www.golfbalance.fi/index.jsp?p=2,118,119,161,233,393

8

5799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • repe

      Olitpas yksinkertasesti kysynyt,mut kuka viittii noilla sivuilla käydä sinua autaakseen,joten laita vaan mailojen merkit,ni palataan asiaan!

      • Aloittelija...

        Mielestäni asia tulee selvemmäksi kun laittaa suorat linkit josta näkee sit kuvan sun muuta.

        Jos tuottaa niin suuria vaikeuksia avata kyseinen linkki yhdellä klikkauksella niin huh huh...

        Tässä nyt kuitenkin: Wilson Pro Staff DC raudat, draiveri ja putteri. sen tarkempia mallimerkintöjä tuolla sivustolla ei ollut.


    • melkein

      Terve
      Olen itse miettinyt samoja rautamailoja sekä driveria sekä noita muita wilssonin puu mailoja.
      Ja taidanpa sellaiset varmaankin ostaa.Tai sitten seuraava vaihtoehto olisi www.golfshop.fi ja sieltäjotku raudat ja driveri.

      Kannattaa putteri varmuudeksi ostaa jostain urheiluliikkeestä, jotta sitä saa kokeiltua.
      Koska pituudet vaihtelee jne.

    • melkein

      Ei kantsi ostaa tuota kysy golfbalancen palauttteen jättö paikasta sellaisesta setistä kuin Wilson 1200 set.

    • not pro

      Varmasti soveltuva aluksi. Mielestäni aloittelijan kannattaa hankkia 1-2 ekavuodeksi käytetty satsi joilla voi huoletta opetella lyömään palloa. Kun rutiinia tulee lisää, niin sitten vasta aletaan etsimään itselle sopivampaa sarjaa ja todella opettelemaan pelaamista. Toki heti alkuun opetellaan pelaamista, mutta koska lyönti ei vielä kuitenkaan kulje hyvin, niin turhaan särjetään uudet hyvät mailat.

      Hyvä käytettyjä löytyy hyvinkin edullisesti joten niillä vaan pelaamaan. Jotkut over size lavat ja regular varret, niin alkuun pärjää hyvin.

      • japeee

        Aloittelijan on syytä ostaa mailat jotka ovat helpot lyödä,,,Tarkoittaa sitä, että osuma-alue mailanlavassa on riittävän iso..Sweet spot..
        Golfmailoissa ei todellakaan kannata aloittelijan katsoa merkkiä jonka mukaan rupeaisi hankkimaan mailoja......Itse aloittelin golffin mega force merkkisillä mailoilla jotka oli oikeesti helpot lyödä...Niillä pelasin ensimmäisen puolivuotta treenaten swingiä videokameran avullla...Toiset mailani olivat tanakat jotka ostin monien testimailojen kokeilujen jälkeen...Eivät räpsineet käsille huonoilla osumilla ja pallo totteli huonoillakin osumilla...Tanakoitten jälkeen siirryin nykyisiin top flite mailoihin (lapanopeuden kasvamisen myötä tarvitsin kiertojäykkyyttä/jäykkyyttä varsiin) joilla olen pelaillut ja olen erittäin tyytyväinen...Nykyään pelaan 5.1 hcp:llä ja totesin jo urani alkumetreillä, että swingin oppii parhaiten hyvien onnistuneitten lyöntien kautta helpoilla mailoilla kun , että takoo vaikeilla kalliilla mailoilla huonoja lyöntejä.....Testaa ja osta vasta sitten...Helppomaila antaa anteeks huonoillakin osumilla ja sitä anteeksiantoa aloitteleva golffari tarvitsee:-)


      • Nimetön
        japeee kirjoitti:

        Aloittelijan on syytä ostaa mailat jotka ovat helpot lyödä,,,Tarkoittaa sitä, että osuma-alue mailanlavassa on riittävän iso..Sweet spot..
        Golfmailoissa ei todellakaan kannata aloittelijan katsoa merkkiä jonka mukaan rupeaisi hankkimaan mailoja......Itse aloittelin golffin mega force merkkisillä mailoilla jotka oli oikeesti helpot lyödä...Niillä pelasin ensimmäisen puolivuotta treenaten swingiä videokameran avullla...Toiset mailani olivat tanakat jotka ostin monien testimailojen kokeilujen jälkeen...Eivät räpsineet käsille huonoilla osumilla ja pallo totteli huonoillakin osumilla...Tanakoitten jälkeen siirryin nykyisiin top flite mailoihin (lapanopeuden kasvamisen myötä tarvitsin kiertojäykkyyttä/jäykkyyttä varsiin) joilla olen pelaillut ja olen erittäin tyytyväinen...Nykyään pelaan 5.1 hcp:llä ja totesin jo urani alkumetreillä, että swingin oppii parhaiten hyvien onnistuneitten lyöntien kautta helpoilla mailoilla kun , että takoo vaikeilla kalliilla mailoilla huonoja lyöntejä.....Testaa ja osta vasta sitten...Helppomaila antaa anteeks huonoillakin osumilla ja sitä anteeksiantoa aloitteleva golffari tarvitsee:-)

        Kannattaa kääntyä oulujokilaakson golf in puoleen.
        löytyy edullinen pelimahdollisuus oulun läheltä


      • killer golf
        Nimetön kirjoitti:

        Kannattaa kääntyä oulujokilaakson golf in puoleen.
        löytyy edullinen pelimahdollisuus oulun läheltä

        Oulujokilaakson golf on mukava paikka. Harrastan juoksugolfia ja siellä harrastukseni ei ole ongelma.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe