Mä haluaisin saada kuulla mielipiteitä naisilta, miksei miehiltäkin.
Onko kenelläkään naisella samanlaista "vikaa päässä", että seksin jälkeen, oli se miten ihanaa ja hellää ja täynnä rakkautta tahansa, tulee ihan kauhean paha mieli ja surullinen olo?
Vaikka mies aktin jälkeen halisi ja suukottelisi vielä hetken, sitten kun se kääntää selän ja alkaa nukkua, mä jään aina salaa sen selän taa itkemään.
Tää on ihan hirvee ongelma! Ja mä en tiedä mitä tekisin sille, kun en tiedä mistä se johtuu. Ei osaa korjata, jos ei tiedä missä on vika....
En ole ihan suoraan koko tilanteen kauheutta kertonut rakkaalleni. Mutta niin paha mieli tulee, että sen takia tekee mieli olla ennemmin ilman seksiä, vaikka itsekin siitä nautin.
Tuntuuko kenestäkään toisesta ikinä tältä?
Mulle tulee niin yksinäinen ja hylätty olo, että jossain on vikaa...
Seksin jälkeen...
18
5453
Vastaukset
- jotain ajatuksia
mulla tuli mieleen, että jostain lapsuuden kokemuksista (hylkäyksen pelosta? tai jostain) vois esimerkiks johtua tuo lukko? voisko seksiin liittyvä tunnelataus tai rakkauden saamisen tunne olla niin suuri, että se pistää itkemään kun tajuaa, mitä rakkautta vaille olis jääny aikasemmassa elämässään? siis tälläisia ajatuksia mulle tuli vaan mieleen ensimmäisenä. varmaan tommy helstenin kirjoista oon joskus lukenut jotain tuollaista (saat sen mistä luovut, virtahepo olohuoneessa). mielestäni sun kannattais varmaan käydä jossain asiasta puhumassa ettei se kasva isommaks ongelmaks, tai puhu ainakin miehelles. ehkä te voisitte nukkua koko yön sylikkäin, ettei susta tuntuis niin pahalta?
kyllä mullakin tulee usein vähän yksinäinen olo kun toinen kääntää selkänsä. se voi toisaalta olla myös sitä naisen ja miehen erilaisuutta. naiselle seksi ei lopu heti yhdynnän jälkeen, vaan jatkuu läheisyytenä. seksi kuitenkin on niin intiimiä ja läheisyys sen aikana voi olla niin suurta. ehkä nainen haluais vielä sen jälkeenkin jakaa sitä läheisyyttä ja nauttia siitä. silloin selän kääntäminen voi tuntua hylkäykseltä, vaikka miehen mielestä homma on ok, seksi on ohi ja on uniaika. - trina
miehellesi, eihän hän voi tietää, että oikeasti haluat vielä olla lähellä, jollet puhu miehellesi. itse olen niin sylinkipeä että voisin maata ikuisuuden mieheni sylissä, ja joskus täytyy vain työntyä väkisin syliin jollei mies muuten huomaa tai sanoa "ota syliin"
- että!
Hyvänen aika!! Vikaa päässä!!???!!!
Itku, kuule ei sinulla todellakaan ole vikaa päässä!!!
Sinä näköjään rakastat täysillä ja haluat tosiaan tulla hyväksytyksi ja rakastetuksi! Ei se ole vikaa päässä, jos rakastaa ja haluaa saada turvaa ja hellyyttä rakastamaltaan ihmiseltä!!
Nuo edelliset vastaukset on tosi hyviä!!
Se puhe miehellesi auttaa ihan varmasti. Mutta kannattaa miettiä miten asian esittää. Helposti mies kuuntelee vaan sanat: itkettää, en halua seksiä...tms.. Ja sitten se alkaa pelätä jättämistä ja alkaa uhitella ja kääntää selkänsä jo ennen seksiä;)
Eli pelko ja suru valtaa miehen, kun se luulee, ettei pysty saamaan sinua tyytyväiseksi ja iloiseksi...
Eli kerro hänelle, että kaipaat syliä ihan hirveästi!! Että rakastat seksiä ja sen jälkeen olet niin onnellinen ja herkässä tilassa, että olet ihan turpea molemmista päistä;) -eli melkein pääkin räjähtää ja haluaisit käpertyä hänen syliinsä ja kuulla hänen rauhoittavaa ääntään vielä pitkään seksin jälkeen. Kerro niistä asioista mitkä on sinulle miehessäsi rakkaita ja tärkeitä. Siitä miten hänen hymynsä on niin voimaa antava ja miten hänen olemuksensa tuo sinulle turvaa ja miten hellä hän onkaan ja miten onnelliseksi hän sinut tekee. Kerro, että onneliseksi, niin onnelliseksi että pelottaa. Että sen onnen menettäminen pelottaa ja haluaisit uppoutua siihen kainaloon koko yöksi turvaan...
Jokainen tykkää kuulla itsestään hyvää. ja on pelottavaa tuntea itsensä jotenkin vajaaksi rakkaansa taholta. jOten kerro hyviä asioita ja muista miten rakas ja tärkeä sinä olet itse!!!!
Puhu, rakkaasi varmasti ymmärtää ainakin osan!!! - hampparihidalgo
se johtuu siitä, että miehen täytyy saada levähtää hetki ja kerätä voimia, jotta voi/jaksaa/pystyy sitten taas puolustaa armastaan pahalta maailmalta.
- sama juttu
minulla, en kuitenkaan ala itkemään. Aina seksin jälkeen, eli orgasmin jälkeen, minulle tulee hieman haikea olo ja rupean aina ajattelemaan kaikkea surullista.
Outoa mutta ei se oikeastaan haittaa, enkä kyllä osaa sanoa mistä se johtuu.. :/- myöskin
tulee surullinen olo ja monesti myös itken. Mieheni ei älyä antaa hellyyttä seksin jälkeen kun pikkusen hetken ja sen jälkeen alkaa kuorsaan. Enkä saa häneltä muutenkaan tarpeeksi hellyyttä siis silittelyä, suukkoja, haleja ja olenki vakavissani jättämässä hänet sillä en ole tyytyväinen nykyiseen olotilaani.
- Älä mene
myöskin kirjoitti:
tulee surullinen olo ja monesti myös itken. Mieheni ei älyä antaa hellyyttä seksin jälkeen kun pikkusen hetken ja sen jälkeen alkaa kuorsaan. Enkä saa häneltä muutenkaan tarpeeksi hellyyttä siis silittelyä, suukkoja, haleja ja olenki vakavissani jättämässä hänet sillä en ole tyytyväinen nykyiseen olotilaani.
tekemään sitä!!!! Ainakaan tuolla perusteella!!!!
Voi olla nimittäin niin, ettei miehesi osaa lukea ajatuksiasi...!!!!???! Ehkei hän ole ajatusten lukia..ennustaja!!??
Ehkä hän on nähnyt kyyneleesi ja pettymyksesi...Mutta tulkitsee niitä tietysti omien tuntemustensa kautta...jotka voivat mitä ilmeisimmin olla sitä, että hän kokee sinun olevan tyytymätön itseensä...jos itket seksin jälkeen...eli hän siis ajattelee sinun olevan tyytymätön..pohjattoman pettynyt...
Joo, voi olla tosi kolaus että oma kulta ei ole tyytyväinen .... se voi tuntua tosi tosi pahalle. Ei silloin pysty kysymään rakentavasti miksi itket, jos itse pelkää olevansa vajaa, riittämätön?
Ei pysty antamaan hellyyttä ja syliä, jos pelkää, ettei toinen ole onnellinen... Silloin sitä kääntää selkänsä uhmakkaasti ja sulkee silmänsä toisen pahalta ololta, odottaa, että käänne parempaan tapahtuu itsestään!??
Eihän se tapahdu itsestään, mutta voisitko sinä vähän avittaa??
KErro miten kaipaat miehesi hellyyttä, hyväilyjä suukkoja ym.
Älä kuitenkaan esitä asiaa valittamalla miten vähän saat hellyyttä ym. Silloin nousee taas pelko ja uhma...ei tunne olevansa riittävä, ei tunne kelpaavansa...
Kerro miten ihana miehesi on ja miten et saa ikinä tarpeeksesi hänen läheisyydestään ja että haluaisit aina vaan olla sylissä, haluaisit aina vaan hellyyttä ja suukkoja , haluaisit aamuin , päivin , illoin kuulla miten rakkaasi sanoo rakastavansa. Miten haluaisit kultasi kädet ympärillesi yllättäen päivisin..
Vaikka itsestä tuntuu,e ttä joo kyllä pitäisi ymmärtää jos kerran rakastaa...mutta ei...kyllä siellä miestenkin päässä pyörii pelkoja ja esim. seksin jälkeinen itku, suuttumus tms. voi merkitä miehelle samaa, kuin se ettei hän riitä!!!
Kerro mitä haluat, mutta rakentavassa, rakastavassa hengessä...voi tulla ihania iltoja-öitä!!!
- kääntää
seksin jälkeen liian nopeasti selkänsä ja nukahtaa heti. Tuntuu pahalta monesti. Miehille se on ilmeisesti unilääkettä, seksi meinaan. Minä kun haluaisin jutella pitkään sen jälkeen..
- minä vaan
Kyllä muakin harmittaa, tai oikeestaan jopa vituttaa kun jos mies kääntää selkänsä ja rupee nukkumaan heti kun hommat hoidettu. Ehkä miehet ja naiset vaan on niin erilaisia?
- naiset kertokaa!
minä vaan kirjoitti:
Kyllä muakin harmittaa, tai oikeestaan jopa vituttaa kun jos mies kääntää selkänsä ja rupee nukkumaan heti kun hommat hoidettu. Ehkä miehet ja naiset vaan on niin erilaisia?
Kiitos paljon hyvistä vastauksista!
Tuli ainakin sellainen olo, että mä en ole ihan pipi päästäni...Ja myös sellainen, että ehkä mä vielä uskallan puhua tästä mieheni kanssa.
Ja saatan puhua jopa jonkun "ammattiauttajan", koska vaikka nautin seksitä todella paljon, niin siitä selän kääntämisestä pahoitan mieleni kohtuuttoman paljon,ja muutenkin tulee aina vähän syyllinen olo koko puuhastelusta.
Mutta oli kivaa kun ymmärsitte! Se tarkoittenee sitä, että mieskin voi ymmärtää, kun asian esittää taitavasti.... :) - Tiedemieshenkilö
Luin eräästä artikkelista että seksi(orgasmi) erittää miehillä ja naisilla kehoon hormoneja, jotka käyttäytyvät eri tavoin. Naisille tulee läheisyyden kaipuu ja miehille rentoutumisen kaipuu. Tästä näkövinkkelistä voimme jokainen sitten paremmin ymmärtää partnereitamme.
- mystigue
ihminen joka kaipaa enemmän hellyyttä "sen" jälkeen:) eli eipä sinulla mitään vikaa ole päässä.
meilläkin vaihtelee tuo touhuilun jälkeinen aika hellittelyssä.. mutta itse en sitä sinällään välttämättä pitkään kaipaakaan:)
vaikka mukavaa se on:) - Neito04
Voipi olla että et vain saa kaikkia odotuksiasi tyydytettyä, ja siksi paha olo syntyy. Voisiko odotuksesi olla hieman liian suuria?
Jos kultani ei jaksa seksin jälkeen rupatella, niin en ota sitä koskaan itseeni. Hän on vain väsynyt sellasen suorituksen jälkeen -kuka ei olisi? Ja todellisuudessa minullekin orgasmi on unilääke! Jos en ole täysin tyydytetty, niin rupettelu -vaihe syttyy päälle. Kuka nyt orgasmin jälkeen haluaisi lässytellä lempeitä? Peitto korville ja kauniita unia.
Puhu miehellesi toiveistasi, kerro että välität ja pidä huoli ettei hän luule hänen suorituksissaan olevan vikaa, vaan ongelma on SINUN tunteesi seksin JÄLKEEN! - purkaantuu
Kuules, sinulla seksi ja sen tuottamat hormonit voivat aiheuttaa vain sen kaltaisen reaktion, että ylimääräinen lataus purkaantuu itkun kautta.
Kertominen miehellesi kyllä voisi auttaa, jos hän ennen nukahtamistaan ottaisi sinut kainaloonsa hetkeksi. Toivottavasti sinut tyydytetään aktin aikana ihan oikeasti eikä se nautinto jää vain miehen koettavaksi. Olenpa joskus itsekin nuorempana itkeä tuhrustanut ihan harmista, kun orgasmia ei tullut ja homma jäi ikävästi kesken. Vanhempana olenkin sitten tullut jo hieman vaativammaksi. ;-) - en tiiä..
mulla ainakin tulee joskus sellainen olo illallakin jos toinen kääntää selän ettei välitä tai muuten ei tykkää vaikka ei seksiä oliskaan takana.. en tiiä mistä johtuu? sit vaa käännän itsekkin selän nii en näe että se on toisinpäin... mua ainakin hämää se aina nukkumaan mennessä kun olen poikaystävällä yötä.
- nainen :)
Tilanne oli hieman erilainen,olin sinkku monta kuukautta ja tottakai itsetyydytys oli kuvioissa usein,mutta aina sen jälkeen kun olin lauennut niin purskahdin aivan tolkuttomaan itkuun ja tuli todella paha mieli ja se tyydytyskin sitten jäi kun en enään kestänyt niitä itku kohtauksia..kuulostaa ehkä koomiselta,mutta näin jälkikäteen ajatellen se varmaan tapahtui,koska kaipasin toista ihmistä vierelleni ja minäkin olen erittäin tunnepitoinen ja herkkä nainen.Nyt seurustelen ja seksi on parasta mahdollista ja meillä on näin päin,että mies suukottelee,ottaa syliin ja jutustelee seksin jälkeen,koen olevani erittäin onnekas ja toivon sinulle paljon tsemppiä,saat varmasti tämän asian selvitettyä :)
- oli aluksi
samanlainen. Muistan hyvin kun ekat kerrat sekstailtiin niin se oli tosi rietas. Halusi, että puhun rumia ja käytän kovia otteita. AINA sen jälkeen itkettiin vähän ja varmistettiin etten pidä ihan lutkana ja sairaana. Tätä jatkui ehkä puolivuotta ja sitten se loppui ihan ykskaks. Mää olen päätelly sen niin, että vaimoni (yhdessä jo 15v) tuli sinuiksi oman seksuaalisuuden kanssa ja hyväksyi sen ja ei ollut enää mitenkään epävarma asian suhteen. Tähän mennessä ollaan kaiken näköistä kokeiltu ja kokeillaan. Nykyään se olen vaan mää kun itkee kun seksiä ei saa tarpeeks. Että tämmästä.
- AnonyymiUUSI
kertokaa vanhat3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061572
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup81041- 59927
- 64768
- 1750
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329721J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen68694- 44673
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta8629Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta58627